Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego
http://forum.sss.org.pl/

I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2901
Strona 10 z 13

Autor:  Judge_Dread [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 09:02 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Z Racji poteznej bazy danych blisko 1300 przejazdow, powstalo zamieszanie. W Czestochowie naprawimy ta nieprawidlowosc. Definitywnie puchar powinien trafic w Twoje rece. Pracujemy intensywnie nad dopracowaniem systemu stworzonego przez RaceAmerica.

Przepraszamy za blad.

Autor:  OZ [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 09:11 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Marlon napisał(a):
Sprawa pucharow za 2010 jest w trakcie wyjaśnienia, rozwiążemy to by wszystkich zadowolić. Wtopa jak cholera. :oops: :oops: :oops:


raczej za 2011, ale faktycznie zostaną rozdane w Częstochowie, bo to będzie największa impreza sezonu 2012 z dużą sceną i ponadprzeciętnymi atrakcjami typu nocny koncert Dody z soboty na niedzielę itd.,
w natłoku przygotowań brakło informacji dla zawodników od nas, za co przepraszam,
mamy nadzieję, że zwycięzcy z 2011 pojawią się na drugiej rundzie 2012, żeby odebrać puchary za 2011

Autor:  porscheee [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 11:35 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

czy w tym roku sa nagrody finansowe jak w poprzednim bo w regulaminie czytam tylko o karach ...?

Autor:  specu [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 13:13 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Gdzie można zobaczyć czasy z King of Poland? Czy są za to jakieś nagrody czy tylko puchar?
2 pytanie czy za 3 miejsce w FWD jest nagroda $ ?

Autor:  daniel1d [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 13:24 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

http://www.sss.org.pl/downloads/kop220412.pdf

Autor:  keez [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 13:56 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Zasady przyznawania nagród:

a) 500 PLN za pierwsze miejsce, jeżeli w klasie wystartuje minimum 6 zawodników
b) 600 PLN za pierwsze miejsce, 300 PLN za drugie miejsce, 200 PLN za trzecie miejsce, jeżeli w klasie wystartuje minimum 12 zawodników
c) 1.000 PLN za pierwsze miejsce, 300 PLN za drugie miejsce, 200 PLN za trzecie miejsce, jeżeli w klasie wystartuje minimum 24 zawodników

Czyli w King of Poland (8 zawodników) premiujemy kasowo 1. miejsce. W FWD wzięło udział 15 zaw., więc za 3 m-ce należy się 200 PLN.

Wszystkich, którym wg powyższych zasad należy się nagroda pieniężna prosimy o dane do przelewu na biuro@sss.org.pl, jeśli ktoś jeszcze nie podesłał.

Autor:  CzeX [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:11 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Trochę cierpią na tym najwyższe klasy, gdzie nakłady są największe a jest pewność, że nic się nie wygra.

Autor:  olozwirski [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:14 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Marlon napisał(a):
BTW: ostatnie zawody pozwalają myśleć, czy klasy street mają sens?

Jestem za zniesieniem street i pozostawieniem podziału jak jest w dragu plus klasa diesel.
A Bemowo mi się podobało.

Autor:  krisvr6-mk2 [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:33 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

olozwirski napisał(a):
Marlon napisał(a):
BTW: ostatnie zawody pozwalają myśleć, czy klasy street mają sens?

Jestem za zniesieniem street i pozostawieniem podziału jak jest w dragu plus klasa diesel.
A Bemowo mi się podobało.


Olozwirski ma racje! Popieram! Zostawić podział taki jak jest w dragu + diesel.
Kto jeszcze popiera taki pomysł? :wink:

Autor:  STAN_Warsaw [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 23:00 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

Witam wszystkich.
Auto miało debiut rok temu ale po raz pierwszy odniosło swój sukces na Bemowie :D

P.S

W czym wam przeszkadzają klasy street?
Całość polega na tym że są auta które użytkujemy na co dzień...a przykładowo..Czy np dawny GMC Typhoon który bił rekordy jeździ na co dzień czy stał w warsztacie i szykował się na kolejne zawody? sorry ale różnice pomiędzy tzw wydmuszkami a autami ulicznymi widać gołym okiem.
Jeśli komuś przeszkadza klasa to niech włoży z powrotem wszystko do środka i wraca do street w czym problem? z masą? Bardzo fajnie że jest klasa tego typu. To że akurat trafiło się w tej klasie parę przegiętych aut nie znaczy że od razu trzeba wszystkich przenosić do klasy drag.

Ja długo zastanawiałem się czy jechać w street...czy też zalać c16 i przejść do klasy drag...
tą przyjemność zostawiłem sobie na później wiec w drag pewnie niebawem też się z wami pościągam tylko gumy ogarnę ;-)

Pozdrawiam wszystkich.

Autor:  Marlon [ wtorek, 24 kwietnia 2012, 23:32 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

No właśnie, ja nie pytałem do końca poważnie :)
osobiście nie przepadam za street, bo dla mnie samochód powinien być szybki za wszelką cenę, ale są też ludzie dla których samochód musi zachować swoją funkcję środka transportu.
Ale czy nie ciekawie byłoby kiedyś zrobić King of Everything :lol: z autami street i drag razem?

Autor:  STAN_Warsaw [ środa, 25 kwietnia 2012, 00:38 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

To było by fajne...tak samo fajne było by porównanie któregoś z motocykli konta mój Datsun ;-) (zapewne bym przegrał z tymi najmocniejszymi ale mimo to ciekawy show)

Autor:  STAN_Warsaw [ środa, 25 kwietnia 2012, 00:38 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

P.S czy ma ktoś może jakiś film z moich przejazdów?

Autor:  gn11.wasyl [ środa, 25 kwietnia 2012, 07:08 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

STAN_Warsaw napisał(a):
Witam wszystkich.
Auto miało debiut rok temu ale po raz pierwszy odniosło swój sukces na Bemowie :D

P.S

W czym wam przeszkadzają klasy street?
Całość polega na tym że są auta które użytkujemy na co dzień...a przykładowo..Czy np dawny GMC Typhoon który bił rekordy jeździ na co dzień czy stał w warsztacie i szykował się na kolejne zawody? sorry ale różnice pomiędzy tzw wydmuszkami a autami ulicznymi widać gołym okiem.
Jeśli komuś przeszkadza klasa to niech włoży z powrotem wszystko do środka i wraca do street w czym problem? z masą? Bardzo fajnie że jest klasa tego typu. To że akurat trafiło się w tej klasie parę przegiętych aut nie znaczy że od razu trzeba wszystkich przenosić do klasy drag.

Ja długo zastanawiałem się czy jechać w street...czy też zalać c16 i przejść do klasy drag...
tą przyjemność zostawiłem sobie na później wiec w drag pewnie niebawem też się z wami pościągam tylko gumy ogarnę ;-)

Pozdrawiam wszystkich.


Klasy Drag i Street należy połączyć i zrezygnować z Diesel jako oddzielna, Masters wystarczająco udowodnił ze da się szybko. Chcesz mieć wnętrze i wygrywać pucharek ? Zapisz się do klubu 300+ albo lataj na Unlim z całą resztą bogatych ludzi. Zawody jako takie są po to by bez kompromisów próbować osiągać jak najlepszy czas bo o to chodzi w wyścigach na 1/4 mili. Nie wspomnę już że wyśmiałeś klasy Drag jakie one to wolne na innym forum a jak przyszło co do czego że mogą się połączyć i możesz przestać wygrywać pucharki (aż takie ważne są?) to klas łączyć nie chcesz ? Hipokryzja na najwyższym poziomie.

pzdr

Autor:  OZ [ środa, 25 kwietnia 2012, 09:08 ]
Temat:  Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012

gratki Stan, 10.XX w streetowym aucie to nie są żarty :D

Strona 10 z 13 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/