Panowie,
Odnośnie finansów itd...
Nie trzeba tutaj nikomu tłumaczyc, jak wygląda obecnie rynek sponsorski itd. zarówno 1/4 mili jak i innych dyscyplinach motorsportu. Kuleje mówiąc krótko, nieliczni mają sponsorów, a większość z tych nielicznych jeździ za pieniądzy taty lub rodzinnych firm (w czym oczywiście nie ma nic złego). Jak zapewne widzicie aktualnie jako SSS nie mamy żadnego dużego partnera, więc finansujemy się sami (głównie poprzez bilety wstępu). Dlatego też poziom nagród jest jaki jest, ale mamy nadzieję że się poprawi. Nam też byłoby lepiej gdyby dla najlepszych były grube nagrody finansowe lub rzeczowe i mamy nadzieję, że takie czasy wrócą
Nagrody są jakie są, zgadzamy sie natomiast że wpsomniany zresztą w tym topicu system ich przyznawania nie jest najlepszy - na białą troszkę go zmodyfikujemy nie łącząc go tak silnie z ilością pojazdów w klasie, info niedługo
Jeśli chodzi o opłatę startową to jak dla mnie patrząc obiektywnie 90 PLN to nie jest wygórowana cena z udział takiej imprezie i nie chcę mi się wierzyć, że te 30 PLN róznicy spowodowało spadek zainterosowanie - spójrzcie co można mieć aktualnie za 90 PLN....
I na koniec coś co mam nadzieję wiecie, ale jeszcze raz - nam jako SSS strasznie zależy na satysfakcji Was - czyli zawodników, ale jak są czasy cięższe to i musimy się spinać. A w dalszym ciągu w SSSie działają wszyscy z pasji i każdy ma na codzień normalną pracę itp...
PS. Prosiak - 350 pojazdów to bywało tylko na Bemowie i w dalszym ciągu łącznie z tym rokiem Bemowo wypada zacnie i liczba zgłoszonych pojazdów chodzi wokół "3" z przodu