Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 18 sierpnia 2017, 10:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 5 lutego 2013, 20:42 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 8 października 2012, 20:17
Posty: 17
Lokalizacja: woj.Śląskie
Tak masz racje i przedewszystkim większa kontrola nad pojazdami,chodzi o klasy cały zeszły sezon honda CRZ hybryda jeżdziła w klasie mini drag i pan skończył na 2 miejscu sezon 2012.To jest dla mnie smieszne street dopuszczony w klasie drag.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: środa, 6 lutego 2013, 09:37 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
etiopczyk12 napisał(a):
Tak masz racje i przedewszystkim większa kontrola nad pojazdami,chodzi o klasy cały zeszły sezon honda CRZ hybryda jeżdziła w klasie mini drag i pan skończył na 2 miejscu sezon 2012.To jest dla mnie smieszne street dopuszczony w klasie drag.


w klasach Drag może jeździć niemal każdy, również streetowe auta.
Ja również kilka razy jeździłem z pełnym wnętrzem itp bo po prostu nie chciało mi się tego wyciągać, później składać, a samochodu używałem zupełnie na co dzień robiąc prawie 100 km dziennie. :)

jedyną kwestią w przypadku CRZa jest to że to hybryda...

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 10 lutego 2013, 14:23 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Ale czemu ktos mialby zabronic tej hondzie jezdzic w dragu? Regulamin spelnia, a nawet daje fory innym zawodnikom bo nie wykorzystuje mozliwosci jakie daje jej klasa drag. A ze nie miala konkurencji to nie jej wina.




HIO napisał(a):

(a jaki sens jest zrobić rekord, wysadzić silnik i dalej nie jeździć)

Splycasz problem, najwyrazniej brak Ci doswiadczenia w startowaniu tak przerobionymi autami. Jezeli o nas chodzi to byl to pierwszy sezon, sprawy organizacyjne trzeba ogarnac.

HIO napisał(a):
najszybsze przejazdy ET+RT bo tylko to decyduje o wyniku:

Chyba dla tego bo tak Ci pasuje, rozmawialismy o autach a nie o kierowcach.

HIO napisał(a):
zresztą nasza czołówka Streetu tak jak wspomniałeś "olała" te zawody)

dragu tez.

Dyskusja troche bez senu, drag u nas jest mlody, rozwija się, jestesmy kilkadziesiat lat za zachodem - moze powiesz ze mamy szybkie auta w kraju - tak, ale za to malo. Tam pojawia sie na zawodach kilkadziesiat dobrze przygotowanych aut u nas pare a reszta tak jak mowisz. To sie zmienia ale nie starczy na to rok czy 5 lat. Klasy powinny sie zblizac do tych sprawdzonych na zachodzie - tam maja to sprawdzone nie ma co wymyslac kola na nowo - po to, zeby zawodnicy do takich warunkow powoli sie przystosowywali. A zajmie to pewnie duzo czasu - trudno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 10 lutego 2013, 14:53 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Taka jedna rzecz mnie naszla - z czego sie bierze ograniczenie pojemnosc w mini - znaczy dokladnie 1550ccm? Daloby rade podniesc to troche? Mam pomysl na ciekawy myk ale pojemnosc silnika to 1584ccm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 10 lutego 2013, 20:10 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
jaqo napisał(a):
Ale czemu ktos mialby zabronic tej hondzie jezdzic w dragu? Regulamin spelnia, a nawet daje fory innym zawodnikom bo nie wykorzystuje mozliwosci jakie daje jej klasa drag. A ze nie miala konkurencji to nie jej wina.

HIO napisał(a):

(a jaki sens jest zrobić rekord, wysadzić silnik i dalej nie jeździć)

Splycasz problem, najwyrazniej brak Ci doswiadczenia w startowaniu tak przerobionymi autami. Jezeli o nas chodzi to byl to pierwszy sezon, sprawy organizacyjne trzeba ogarnac.

HIO napisał(a):
najszybsze przejazdy ET+RT bo tylko to decyduje o wyniku:

Chyba dla tego bo tak Ci pasuje, rozmawialismy o autach a nie o kierowcach.

HIO napisał(a):
zresztą nasza czołówka Streetu tak jak wspomniałeś "olała" te zawody)

dragu tez.

Dyskusja troche bez senu, drag u nas jest mlody, rozwija się, jestesmy kilkadziesiat lat za zachodem - moze powiesz ze mamy szybkie auta w kraju - tak, ale za to malo. Tam pojawia sie na zawodach kilkadziesiat dobrze przygotowanych aut u nas pare a reszta tak jak mowisz. To sie zmienia ale nie starczy na to rok czy 5 lat. Klasy powinny sie zblizac do tych sprawdzonych na zachodzie - tam maja to sprawdzone nie ma co wymyslac kola na nowo - po to, zeby zawodnicy do takich warunkow powoli sie przystosowywali. A zajmie to pewnie duzo czasu - trudno.


tak na szybko ;) :lol:
CRZ to hybryda- niektórzy mogą mieć obiekcje że ten silnik jest doładowany elektrycznym, nie ma problemu dopóki jest to seria i nikt nie wykombinował jak wycisnąć z niego więcej. Ten elektryczny daje mu z 15 KM- niedużo ale jednak. Przy wyrównanych pojedynkach, w klasie gdzie moc 160 KM jest już bardzo dobrym wynikiem 10 % więcej robi różnice.
Fakt- więcej ważą baterie itd. ale można by to jakoś uregulować, żeby nie było w przyszłości problemów w klasach NA i jakiś dziwnych pretensji na zawodach (protestów bo ktoś walczy np o 4 miejsce).
Nie bardzo wiadomo tylko jak to ugryźć... :roll:

Co do "spłycania problemu"... tak jak zauważyliśmy, ludzie budują czasami auta latami, samochodów startujących jest mało- szkoda by było żeby było mniej :lol:
Przy 3-4 zawodach w sezonie, odpadnięcie z jednych, przy wyrównanej czołówce oznacza praktycznie koniec walki o generalkę. To może zniechęcić do szybkiego odbudowania auta.
W ten sposób tytuł przegrał np.Paweł Tymczak w klasie Mini w 2010 roku (przy 6 rundach) był zdecydowanie najszybszy przez cały sezon, praktycznie o 2 sekundy od przyszłego Mistrza, ale jedna nadmorska runda której nie ukończył zniweczyła wszystkie starania.
z drugiej strony- jest ryzyko jest zabawa :twisted:

co do doświadczenia - :wink: nie rozmawiamy o mnie 8) , więc postarajmy się bez osobistych uwag, bo wtedy dyskusja przestaje być na luzie :wink:

W zawodach liczy się tylko ET+RT- co że auto jest szybsze, jak nie da się nim dobrze wystartować, a z jakich przyczyn to po prostu nie istotne, bo lista może być długa ( i nie tylko chodzi o kierowcę)...

jaqo napisał(a):
Taka jedna rzecz mnie naszla - z czego sie bierze ograniczenie pojemnosc w mini - znaczy dokladnie 1550ccm? Daloby rade podniesc to troche? Mam pomysl na ciekawy myk ale pojemnosc silnika to 1584ccm


a czemu 1584? to może już 1595- dojdą wszystkie b16 Hondy gdzie osiągnięcie 200 KM + nie jest aż tak trudne. ( co więcej wtedy zaczną się dziać cuda z podmiankami bloków na 1,8, 2,0 czy strokerami które dość łatwo ukryć... ).

Za granica też są różne regulaminy, lepsze gorsze, to zależy od punktu widzenia (pomysł z barierą wziął się z tego, co właśnie widziałem na dalszych wycieczkach).
Nasz regulamin uważam że ogólnie jest OK, śmiało może zostać niezmieniony - a wszelkie propozycję które wychodzą z mojej strony, miałby tylko zaostrzyć rywalizację :twisted:

Ale to jest moja opinia, gdzie np. klasy Diesel mnie totalnie nie dotyczą.
Jednak rzeczywiście to co pisali tutaj zawodnicy- FWD nie mają szans z AWD :wink: i gdyby Diesel FWD robiły podobne czasy do Street FWD byłbym za tym aby to połączyć.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 10 lutego 2013, 21:36 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
ja bym te diesle podpiał pod inne pojemności, z 2.0 tdi bkd mozna miec prawie 500Nm i 250koni z serii to w sumie b.podobnie jak z 2.0 16v w benzynie, ale właściciele diesli już mi tu podali że niemają szans wtedy a robić całą game klas do diesla to też troche bezsens bo zraz sie z lpg odezwą że też chcą, albo z E85 wywalić z benzyn przecież mają sporą przewage na paliwie, a ponoć dostępne dla wybranych w niektórych miastach, chyba że dwie klasy diesel mini niewiem do 2.0 i ośka i diesel maxi powyżej 2litrów i napędy, latają u nas mniejsze diesle? bo może ta poprzeczke z pojemnością należy zmienić (niesiedze w dieslu)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 11 lutego 2013, 08:23 
Offline

Dołączył: wtorek, 22 stycznia 2013, 22:11
Posty: 10
Mickey napisał(a):
ja bym te diesle podpiał pod inne pojemności, z 2.0 tdi bkd mozna miec prawie 500Nm i 250koni z serii to w sumie b.podobnie jak z 2.0 16v w benzynie, ale właściciele diesli już mi tu podali że niemają szans wtedy a robić całą game klas do diesla to też troche bezsens bo zraz sie z lpg odezwą że też chcą, albo z E85 wywalić z benzyn przecież mają sporą przewage na paliwie, a ponoć dostępne dla wybranych w niektórych miastach, chyba że dwie klasy diesel mini niewiem do 2.0 i ośka i diesel maxi powyżej 2litrów i napędy, latają u nas mniejsze diesle? bo może ta poprzeczke z pojemnością należy zmienić (niesiedze w dieslu)


Jeżdża w zasadzie same 1.9/2.0 i potem 3.0 . Ale i tak bardziej sprawiedliwym podziałem jest FWD i klasa RWD/AWD - bo pojemnościowo to golf 2 4x4 1.9tdi z tą samą mocą co FWD 1.9tdi kreci 0,5s lepszy czas . A nikogo nie bedzie bolał fakt że np. FWD wygrywa Octavia 2.0tdi 400+ bo mocy ma dużo a nie wygrywa napędem :)

_________________
Seat Ibiza 6L 1.9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 11 lutego 2013, 12:55 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
HIO napisał(a):

jaqo napisał(a):
Taka jedna rzecz mnie naszla - z czego sie bierze ograniczenie pojemnosc w mini - znaczy dokladnie 1550ccm? Daloby rade podniesc to troche? Mam pomysl na ciekawy myk ale pojemnosc silnika to 1584ccm


a czemu 1584? to może już 1595- dojdą wszystkie b16 Hondy gdzie osiągnięcie 200 KM + nie jest aż tak trudne. ( co więcej wtedy zaczną się dziać cuda z podmiankami bloków na 1,8, 2,0 czy strokerami które dość łatwo ukryć... ).

Tak właśnie myślałem, że ta pojemność jest po to, żeby ograniczyć wyjątkowo mocne hondy. W takim razie podniesienie limitu do np 1590 dopusci pare aut (chodzi o garbusy) a hondy nadal nie będą terroryzować klasy. Nie zależy mi na tym jakoś bradzo ale akurat trafił sie pomysł na projekt więc badam temat.

Niech to będzie moja propozycja zmiany regulaminu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 11 lutego 2013, 14:12 
Offline

Dołączył: wtorek, 14 września 2010, 11:35
Posty: 32
barthezz2 napisał(a):
Mickey napisał(a):
ja bym te diesle podpiał pod inne pojemności, z 2.0 tdi bkd mozna miec prawie 500Nm i 250koni z serii to w sumie b.podobnie jak z 2.0 16v w benzynie, ale właściciele diesli już mi tu podali że niemają szans wtedy a robić całą game klas do diesla to też troche bezsens bo zraz sie z lpg odezwą że też chcą, albo z E85 wywalić z benzyn przecież mają sporą przewage na paliwie, a ponoć dostępne dla wybranych w niektórych miastach, chyba że dwie klasy diesel mini niewiem do 2.0 i ośka i diesel maxi powyżej 2litrów i napędy, latają u nas mniejsze diesle? bo może ta poprzeczke z pojemnością należy zmienić (niesiedze w dieslu)


Jeżdża w zasadzie same 1.9/2.0 i potem 3.0 . Ale i tak bardziej sprawiedliwym podziałem jest FWD i klasa RWD/AWD - bo pojemnościowo to golf 2 4x4 1.9tdi z tą samą mocą co FWD 1.9tdi kreci 0,5s lepszy czas . A nikogo nie bedzie bolał fakt że np. FWD wygrywa Octavia 2.0tdi 400+ bo mocy ma dużo a nie wygrywa napędem :)


W pełni kolegę popieram :D

_________________
Best ET = 14.761 potem 14.014 a teraz 13.666
Taka niebieska Skoda Octavia II RS 2.0 tdi ~280KM/500Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 12 lutego 2013, 10:25 
Offline

Dołączył: piątek, 9 grudnia 2011, 19:58
Posty: 6
barthezz2 napisał(a):
Mickey napisał(a):
ja bym te diesle podpiał pod inne pojemności, z 2.0 tdi bkd mozna miec prawie 500Nm i 250koni z serii to w sumie b.podobnie jak z 2.0 16v w benzynie, ale właściciele diesli już mi tu podali że niemają szans wtedy a robić całą game klas do diesla to też troche bezsens bo zraz sie z lpg odezwą że też chcą, albo z E85 wywalić z benzyn przecież mają sporą przewage na paliwie, a ponoć dostępne dla wybranych w niektórych miastach, chyba że dwie klasy diesel mini niewiem do 2.0 i ośka i diesel maxi powyżej 2litrów i napędy, latają u nas mniejsze diesle? bo może ta poprzeczke z pojemnością należy zmienić (niesiedze w dieslu)


Jeżdża w zasadzie same 1.9/2.0 i potem 3.0 . Ale i tak bardziej sprawiedliwym podziałem jest FWD i klasa RWD/AWD - bo pojemnościowo to golf 2 4x4 1.9tdi z tą samą mocą co FWD 1.9tdi kreci 0,5s lepszy czas . A nikogo nie bedzie bolał fakt że np. FWD wygrywa Octavia 2.0tdi 400+ bo mocy ma dużo a nie wygrywa napędem :)


Podsumowując klasa FWD z AWD to niesprawiedliwość a RWD z AWD to już jest OK.

_________________
Biała Podlaska 2011r ET 12,46
Bemowo 2012r ET 12,43
Golf 2 Street Diesel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 12 lutego 2013, 10:59 
Offline

Dołączył: wtorek, 22 stycznia 2013, 22:11
Posty: 10
krzysiek_mwek napisał(a):

Podsumowując klasa FWD z AWD to niesprawiedliwość a RWD z AWD to już jest OK.


Na pewno bardziej sprawiedliwy niż wrzucanie wszystkich do jednego wora a RWD i AWD ma dużo wiekszę możliwości "trakcyjne" niż FWD . RWD z AWD jak na najbardziej może ze sobą rywalizować . Jak dla mnie może być podział tak jak w benzynie tylko że Akurat jeżeli chodzi o RWD diesel to mało startuje samochodów i powstanie samej klasy RWD średnio jest sensowne a tak obie klasy średnio na Runde powinny mieć powyżej 10 samochodów co stworzy konkurencje w klasie.

_________________
Seat Ibiza 6L 1.9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 14 lutego 2013, 16:53 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 10:12
Posty: 62
Ponieważ zostałem wywołany do tablicy z moim CRZ to trzy grosze:

- Do pana co tak go boli że jeździłem w dragu z pełnym wnętrzem - śmiech na sali :lol: :lol: :lol:
Mój samochód ma w bite w dowodzie 1170kg, TONA DWIEŚCIE w mini w dragu......, mi się w częstochowie nawet klimy niechciało wyłączyć bo było tak gorąco, co ja poradzę że w tym roku był żenujący niski poziom klasy mini, no co ja poradzę, że już z piaty sezon jeżdże (civiciem, jazzem, crzetem) znam regulamin i wiem że nie ma jak sytematyczne jeżdżenie na zawody bo nigdy nic nie wiadomo, a jeżdże bo lubię i jeździć będę dalej :lol: :lol: :lol:

- Jakie doładowanie :lol: :lol: :lol: :lol: daj cie spokuj ale ciekawe jakby naprzykład zakfalifikowac Tesle :wink:
poprostu tutaj musi regulamin zaczać nadażac za światem i tyle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 14 lutego 2013, 19:50 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
Bart_H napisał(a):
Ponieważ zostałem wywołany do tablicy z moim CRZ to trzy grosze:

- Jakie doładowanie :lol: :lol: :lol: :lol: daj cie spokuj ale ciekawe jakby naprzykład zakfalifikowac Tesle :wink:
poprostu tutaj musi regulamin zaczać nadażac za światem i tyle


doładowanie wiadomo że z przymrużeniem oka ;)

a właśnie o Tesli myślałem poruszając ten temat-jest szybka więc wypadałoby się liczyć że może kiedyś się pojawi, a według regulaminu nie nadaje się do żadnej klasy ;)

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 22:48 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
Pytanie. Why info o terminach zawodów 2013 jest na FB Racingforum a ti na głownej stronie organizatora nie?????

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 21:33 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 8 października 2012, 20:17
Posty: 17
Lokalizacja: woj.Śląskie
Bart_H napisał(a):
Ponieważ zostałem wywołany do tablicy z moim CRZ to trzy grosze:

- Do pana co tak go boli że jeździłem w dragu z pełnym wnętrzem - śmiech na sali :lol: :lol: :lol:
Mój samochód ma w bite w dowodzie 1170kg, TONA DWIEŚCIE w mini w dragu......, mi się w częstochowie nawet klimy niechciało wyłączyć bo było tak gorąco, co ja poradzę że w tym roku był żenujący niski poziom klasy mini, no co ja poradzę, że już z piaty sezon jeżdże (civiciem, jazzem, crzetem) znam regulamin i wiem że nie ma jak sytematyczne jeżdżenie na zawody bo nigdy nic nie wiadomo, a jeżdże bo lubię i jeździć będę dalej :lol: :lol: :lol:

- Jakie doładowanie :lol: :lol: :lol: :lol: daj cie spokuj ale ciekawe jakby naprzykład zakfalifikowac Tesle :wink:
poprostu tutaj musi regulamin zaczać nadażac za światem i tyle

Nie mam do ciebie pretęsi o twój wóz,ale w swietle prawa jestesmy w wolnym kraju i możemy się wypowiadac swobodnie na każdy temat.Więc nikt mi nie zabroni poruszac i pisać o pewnych sprawach. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron