Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 22:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 18:58 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
ze sponsorem to śliski temat, jest w regulaminie wpis że takie auto płaci za start w/g woli organizatora co może byc swego rodzaju blokadą przed startem szybkiego auta....

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 20:37 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
To jest chyba martwy przepis. Kupowanie czesci na firme to tez sponsorowanie i co, nikt do tej pory nie placil wiecej.
Aczkolwiek uwazam ze taki podpunkt regulaminu powinien zostac usuniety.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 20:54 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
to chyba przepis pamiętający jeszcze sponsora zawodów Lotos- chodziło pewnie o to, aby nagle nie było widać na połowie aut reklamy innych olejów.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 21:21 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
takie zmiany maja sens i nie koliduja ze zblizajacym sie terminem startów

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 21:40 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: w-wa
Ze swojej strony proszę o zmianę która powinna być już dawno wprowadzona (dwie opcje)

opcja1
Swego czasu wszystkie diesle zostały wrzucone do jednego wora. Jakiś czas było ok ale wszystko idzie do przodu.
Jeśli komuś się wydaje że 2.0D może na równi rywalizować z 3.0D to chyba brakuje mu dwóch tłoków ;) :lol:
Proponuję jedynie podział na diesla do 2.2l i powyżej 2.2

opcja2
podział diesla na FWD i resztę


Reszta regulaminu odnośnie street i drag dla mnie jest ok. O klasach benzynowych się nie wypowiadam - poprostu mnie to nie dotyczy ale odblokowałbym możliwość startu dieslem w klasach benzynowych

Patrząc na to jakie auta przyjeżdżały na zawody w poprzednich sezonach (chodzi tylko o ilość) to "niestety" ale diesel jest w czołówce jeśli nawet "gnojowników" nie było najwięcej...

_________________
Octavia 2.0TDI - ET=12.660s,
DIESEL FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 22:46 
Offline

Dołączył: wtorek, 22 stycznia 2013, 22:11
Posty: 10
dobrygrzeswawa napisał(a):
Ze swojej strony proszę o zmianę która powinna być już dawno wprowadzona (dwie opcje)

opcja1
Swego czasu wszystkie diesle zostały wrzucone do jednego wora. Jakiś czas było ok ale wszystko idzie do przodu.
Jeśli komuś się wydaje że 2.0D może na równi rywalizować z 3.0D to chyba brakuje mu dwóch tłoków ;) :lol:
Proponuję jedynie podział na diesla do 2.2l i powyżej 2.2

opcja2
podział diesla na FWD i resztę


Reszta regulaminu odnośnie street i drag dla mnie jest ok. O klasach benzynowych się nie wypowiadam - poprostu mnie to nie dotyczy ale odblokowałbym możliwość startu dieslem w klasach benzynowych

Patrząc na to jakie auta przyjeżdżały na zawody w poprzednich sezonach (chodzi tylko o ilość) to "niestety" ale diesel jest w czołówce jeśli nawet "gnojowników" nie było najwięcej...


Dla mnie (zresztą na pierwszej stronie napisałem o tym) tylko druga opcja moim zdaniem jest fair , bo mnie osobiscie nie przeszkadza jak objedzie mnie 3.0tdi czy nawet 5.0tdi tylko że w FWD - RWD i AWD ma dużo łatwiej jeżeli chodzi o przeniesienie mocy wiec dużo bardziej fair jest podział napedami tak samo jak to jest w benzynach.

Ale tak czy inaczej już wcześniej było że nikt niechce tworzyć klas a predzej zmniejszyć ilość klas...

_________________
Seat Ibiza 6L 1.9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 23:10 
Offline

Dołączył: piątek, 9 maja 2008, 12:18
Posty: 22
Lokalizacja: Śląsk
olozwirski napisał(a):
To jest chyba martwy przepis. Kupowanie czesci na firme to tez sponsorowanie i co, nikt do tej pory nie placil wiecej.
Aczkolwiek uwazam ze taki podpunkt regulaminu powinien zostac usuniety.


Doskonale wiem że ten przepis nie jest martwy i nie którzy nie przyjeżdżają z tego powodu na zawody
Wątpię że zmienią ten zapis bo jest to dochód

_________________
Et 11.90 pierwsze 11.XX w Polsce Street FWD
Wreszcie ET9.99 w Street AWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 00:14 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
lamikluki napisał(a):
olozwirski napisał(a):
To jest chyba martwy przepis. Kupowanie czesci na firme to tez sponsorowanie i co, nikt do tej pory nie placil wiecej.
Aczkolwiek uwazam ze taki podpunkt regulaminu powinien zostac usuniety.


Doskonale wiem że ten przepis nie jest martwy i nie którzy nie przyjeżdżają z tego powodu na zawody
Wątpię że zmienią ten zapis bo jest to dochód


Ciezko jest dyskutowac z faktami, zwlaszcza nieznanymi. Pytanie kto ze sponsorem trafia na za wysoka oplate startowa zostawmy bez odp. A przepis wykreslmy.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 00:26 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
to nie jest dochód, to jest nóż we własne plecy niestety (w plecy 1/4 w Polsce ogółem)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 01:08 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: w-wa
barthezz2 napisał(a):

Ale tak czy inaczej już wcześniej było że nikt niechce tworzyć klas a predzej zmniejszyć ilość klas...


ok, tylko w dieslu jakiś ruch jest niestety potrzebny...
chyba, że dążymy do wykreślenia 1/4 mili z repertuaru sezonowego i zostawiamy dwie klasy street:
1- benzyny
2- diesle
...

_________________
Octavia 2.0TDI - ET=12.660s,
DIESEL FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 02:25 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
olozwirski - lamikluki ma racje, przepis nie jest martwy i faktycznie pare baaaaardzo szybkich aut z jego powodu nie pojechało w tym cyklu zawodów.

HIO napisał(a):
jaqo napisał(a):
Cytuj:
a ja bym popatrzył w wyniki i zrobił taką barierę żeby było realne awansowanie do klasy wyżej. Obecenie Street AWD i RWD jest szybsze niż Drag. FWD jest bardzo konkurencyjne- patrz przykład na dole

Hio sprawdz fakty - w tym roku drag rwd sie odrodzilo - conajmniej 3 nowe auta i bedzie lepiej - i ma lepsze czasy niz street (z czego drugi czas ma auto wolnossace).
Przestancie gadac ze tu wszystko umiera bo ja patrzac z boku widze jakos co innego. Nie ma 1000 seryjnych hond za to jest coraz wiecej dobrze przygotowanych aut.
Patrzac na rozumowanie niektorych tutaj to klasa street powinna nazywac sie stock. :lol: :lol: :lol: :lol:
Bo popatrzcie np na golfa olzwirskiego - na zawody w plocku przyjechal na kolach - dla mnie street.


Patrze na wyniki i "fakty" :)

Klasa RWD Turbo- Mistrzostwo zdobywa Paweł Kowalski jeżdżąc cały sezon regularnie 11.7-11.8.


To nie ma nic do rzeczy - napisales ze klasa street rwd jest szybsza - nie jest jesli popatrzysz na najlepsze czasu z tego sezonu. Paweł Kowalski jest mistrzem nie dla tego, że jest NAJszybszy tylko dla tego, że jest szybki I pojawia się na wszystkich zawodach.
A co do Ełku to dużo osób go olała po prostu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 03:50 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
jaqo napisał(a):
To nie ma nic do rzeczy - napisales ze klasa street rwd jest szybsza - nie jest jesli popatrzysz na najlepsze czasu z tego sezonu. Paweł Kowalski jest mistrzem nie dla tego, że jest NAJszybszy tylko dla tego, że jest szybki I pojawia się na wszystkich zawodach.
A co do Ełku to dużo osób go olała po prostu.



Paweł od lat prezentuje swój dobry poziom i [url]regularność[/url]. Można powiedzieć że tym wygrywa Mistrzostwo, bo są czasami szybsi, ale tylko na jednej rundzie (a jaki sens jest zrobić rekord, wysadzić silnik i dalej nie jeździć)

Nie jest?
najszybsze przejazdy ET+RT bo tylko to decyduje o wyniku:
Street vs Drag
Bemowo 11.683 vs 11.996 po samym ET było jeszcze gorzej
Częstochowa 11.769 vs 11.782 tu fakt że o 0,1 w samym Et był lepszy drag
Ełk
pozwolę sobie pominąć Gości z zagranicy, bo chyba mówimy o poziomie naszych. (zresztą nasza czołówka Streetu tak jak wspomniałeś "olała" te zawody)
12.481 vs 12.113 no tu Drag był szybszy

Jak się uprzemy to można powiedzieć że jest porównywalna :roll: , ale w tych samych warunkach byłaby szybsza- załóż slicki do aut klasy street i masz pozamiatane... :wink: pomijając nawet możliwą redukcje masy.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 17:09 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
bo rundy uliczne sa wysoce problematyczne, zwłaszcza w takim sporcie w którym jednak potrzeba po przejeździe coś poprawić, lub sie nad czymś zastanowić, a w Ełku park maszyn był 1km od toru, oraz przejazdów sie miało 5raz za razem i tak naprawde można sie przewieść przez całą Polske i przez jedną głupią usterke (którą można wyeliminować w 20minut) zrobić żaden czas i wracać do domu

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 18:18 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
Mickey napisał(a):
bo rundy uliczne sa wysoce problematyczne, zwłaszcza w takim sporcie w którym jednak potrzeba po przejeździe coś poprawić, lub sie nad czymś zastanowić, a w Ełku park maszyn był 1km od toru, oraz przejazdów sie miało 5raz za razem i tak naprawde można sie przewieść przez całą Polske i przez jedną głupią usterke (którą można wyeliminować w 20minut) zrobić żaden czas i wracać do domu


Podobnie było np w Lublinie, gdzie do tego przejazdy były z tego samego toru- prawy lub lewy, jak kto miał szczęście ;)

5 przejazdów... nie jest źle - kiedyś pojechałem do Pruszcza Gdańskiego... 2 przejazdy, 5 miejsce w klasie i do domu :lol: 700 km :wink: wyjazd o 5 rano powrót około 2 w nocy. :mrgreen:

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 3 lutego 2013, 20:58 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
właśnie przejechałem sie z Krakowa do Ełku, i w 1ym przejeździe wybiłem sobie linke z lewarka, i strasznie niepodoba mi sie procedura rozgrywek ulicznych, ja wiem że jest widowiskowa, ale z punktu widzenia zawodnika jest na zasadzie krótkiej piłki albo ci sie udało wyregulować auto albo nie.... osobiście wolałbym same rozgrywki na lotniskach, bądź na takiej ulicy która może zapewnić park maszyn zaraz obok, żeby procedura startów była jak na lotniskach

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron