Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 13:14 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
jak zostawisz zapis o wnetrzu to dla przykladu, w dragu bedzie moje wozidlo bez foteli robiace 11,5 i lamikowy golf robiacy 9 :)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 13:54 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
To prawda, ale jak tak sie nie zrobi to powstaje inny paradoks np. RS6 po programie ze wszystkimi wypasami na pokladzie jadacy w dragu. Lub GTR. Regulamin taki czy inny bedzie kompromisem i bedziemy narzekac.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 13:58 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
myśle że dla tych aut zaszczytem powinno być to że awansują do klas profesjonalnych, w której niema 200konnej audi quattro tylko dla tego ze niema kanapy z tylu :)

to powinno być traktowane jako awans a nie kara :)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 15:16 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
Skoro mozna by w street bez kanap , podsufitówki itd. to mozna i by pozwolic na nie seryjny zbiornik paliwa w bagazniku bo dlaczego nie ... Nie wiem czy idziemy w dobrym kierunku - watpie , ale skoro tak liberalizowac street to trzeba pozwolic na jeszcze wiecej , masz dowod rej, przeglad ,oc , nieruszone podłóznice i inne elementy nosne , jezdzisz w Pl po drogach publicznych leganie jestes w street (+ opony z dot ). Wiec albo wszytko albo tak jak jest .

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 16:13 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
osobiście jest mi wszystko jedno, może być jak jest bez zadnych zmian, regulamin czytelny i przez wszystkich zainteresowanych zaakceptowany, nadal klasa street bedzie szybsza niż klasa drag, co też mi osobiście nieprzeszkadza.

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: wtorek, 29 stycznia 2013, 22:15 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
barthezz2 napisał(a):
specu napisał(a):
Co do podziałów czasowych w moim przypadku FWD 12.5 odpuszczałbym 20m przed metą 12.0 Pewnie bym wygrywał
a moja odchudzona corsa bez lamp na dragslickach była by streetem...


Mi się wydawało że podział czasowy byłby dodatkowym podzialem miedzy Drag a Street a reszta regulaminu (poza propozycjami braku foteli) pozostaje bez zmian wiec takie wydumki jak corsa by była i tak w dragu - bo ta zmiana daje wiekszą rywalizacje w Street a najszybsze samochody rywalizują w Dragu. Ja tak to zrozumiałem także nie traktuj tego jako atak :)


Dokładnie o to chodzi. Co więcej samochód przechodzący do Drag zacząłby podlegać przepisom tej klasy- czyli można by wyjąć wnętrze czy założyć Slicki i być jeszcze szybszym :D

olozwirski napisał(a):
Proponuje 10.5 w AWD bo sa samochody w pelni streetowe zblizajace sie lub przekraczajace ta granice. Zreszta uwazam ze przechodzenie do dragu nie moze byc za latwe bo tam powinny byc juz naprawde szybkie fury. Zapis o wnetrzu w street bym zostawil taki jak jest.


a ja bym popatrzył w wyniki i zrobił taką barierę żeby było realne awansowanie do klasy wyżej. Obecenie Street AWD i RWD jest szybsze niż Drag. FWD jest bardzo konkurencyjne- patrz przykład na dole ;)

olozwirski napisał(a):
To prawda, ale jak tak sie nie zrobi to powstaje inny paradoks np. RS6 po programie ze wszystkimi wypasami na pokladzie jadacy w dragu. Lub GTR.


Przechodząc do Drag mógłbyś wnętrze usunąć- np fotele które dość łatwo wyrzucić a pewnie ważą sporo.
Inna sprawa właściciele GTRów raczej są zorientowani już jakie czasy ich auto powinno zrobić i być może warto od razu się zapisać do Dragu. Pozatym lepiej chyba w klasie rywalizować z naprawdę szybkimi autami niż później narzekać że 20 letni Golf czy Pulsar był szybszy.

Mickey napisał(a):
myśle że dla tych aut zaszczytem powinno być to że awansują do klas profesjonalnych, w której niema 200konnej audi quattro tylko dla tego ze niema kanapy z tylu :)

to powinno być traktowane jako awans a nie kara :)


z tym zaszczytem, awansem to trafna uwaga - dlatego nazwę Drag (gdzie większość kojarzy te auta z pociętymi, plastikowymi wynalazkami), zastąpił bym czymś co po prostu lepiej brzmi... lepiej wygląda na pucharach... PROFI , TOP... z dopiskiem napędu (FWD,AWD,RWD). Własnie o to chodzi aby ta klasa była tą szybszą, bardziej prestiżową- żeby stanowiła elitę, same naprawdę szybkie auta lub wydumki ;) .

Nazwa Street według mnie jest OK.


a teraz przykład.
ostatnie Bemowo i klasa RWD z barierą ET 12 s.
awansują 4 samochody i po wymieszaniu wyników, robi się coś takiego:
1miejsce. 1Street
2. 1Drag
3. 2S
4. 3S
5. 2D
6. 4S
w półfinałach awansują 1S i 2S... czyli finał jest dokładnie taki jaki był w Streecie ;)

AWD bariera ET 11,5
awansuje 4 zawodników:
1- 1S
2- 2S
3- 3S
4- 4S
5- 1D
6- 2D
półfinały i finały dokładnie takie same jak w Street.

FWD- przy barierze ET 12 nic się nie zmienia.
przy ET 12,5 przechodzi 2 zawodników
1- 1S
2- 1D
3- 2S
4- 2D
5- 3D
6- 4D
do finału przechodzi 1S i 1D, 3 miejsce dla 2S - w finale 1D (robi rekord życiowy) i wygrywa o 0.003 s.


Zdecydowanie byłoby ciekawie i te auta z obecnej klasy ulicznej namieszały by na podium tej "szybszej" 8)

W następnych zawodach te "awansujące" samochody mogłyby od razu się zapisać do szybszej klasy lub ponownie przejść przes Street ( ewentualnie tam zostać, bo może zamiast 2 barów, dmuchaja tylko 1 i robią czas aby wygrywać Street). Nie byłoby przymusu startu w wyższej klasie.

Kolejny zapis dla klasy Street: jeżeli zrobią w półfinałach i finałach czas szybszy niż bariera, to przegrywają dany pojedynek (żeby nie było dyskwalifikacji).
No i w King of Street zniesiona bariera- niech najlepsi mają możliwość zrobienia rekordów, ot taka dodatkowa nagroda. :D
oczywiście do King of Street wchodzą tylko Ci co zostali w ulicznych klasach.
Przy podobnych barierach, lub ustalonej takiej samej dla wszystkich Streetów (np.12) w King of Street mogłoby być bardzo ciekawie. :twisted: bo obecnie wiadomo co wygra. :wink:


PS. Niestety obecne klasy Drag są wolne i powoli umierają- ten pomysł z limitem czasowym dla Street, zwiększy konkurencję i w streecie i dragu, pozwoli ponownie na pełne napięcia pojedynki do ostatnich metrów. a gdzie wiecej emocji i adrenaliny tam i większe zainteresowanie chociażby kibiców... :)
między innymi dlatego Drift tak się rozwija- nigdy do końca nie wiadomo kto wygra i dość często są niespodzianki :)

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: środa, 30 stycznia 2013, 01:34 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:48
Posty: 76
Najsensowniejszym rozwiązaniem moim zdaniem będzie zaostrzenie klasy street a wtedy nikt nie będzie miał do nikogo pretensji że Dragi jeżdżą w streecie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: środa, 30 stycznia 2013, 12:41 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Cytuj:
a ja bym popatrzył w wyniki i zrobił taką barierę żeby było realne awansowanie do klasy wyżej. Obecenie Street AWD i RWD jest szybsze niż Drag. FWD jest bardzo konkurencyjne- patrz przykład na dole

Hio sprawdz fakty - w tym roku drag rwd sie odrodzilo - conajmniej 3 nowe auta i bedzie lepiej - i ma lepsze czasy niz street (z czego drugi czas ma auto wolnossace).
Przestancie gadac ze tu wszystko umiera bo ja patrzac z boku widze jakos co innego. Nie ma 1000 seryjnych hond za to jest coraz wiecej dobrze przygotowanych aut.
Patrzac na rozumowanie niektorych tutaj to klasa street powinna nazywac sie stock. :lol: :lol: :lol: :lol:
Bo popatrzcie np na golfa olzwirskiego - na zawody w plocku przyjechal na kolach - dla mnie street.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 10:01 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
jaqo napisał(a):
Cytuj:
a ja bym popatrzył w wyniki i zrobił taką barierę żeby było realne awansowanie do klasy wyżej. Obecenie Street AWD i RWD jest szybsze niż Drag. FWD jest bardzo konkurencyjne- patrz przykład na dole

Hio sprawdz fakty - w tym roku drag rwd sie odrodzilo - conajmniej 3 nowe auta i bedzie lepiej - i ma lepsze czasy niz street (z czego drugi czas ma auto wolnossace).
Przestancie gadac ze tu wszystko umiera bo ja patrzac z boku widze jakos co innego. Nie ma 1000 seryjnych hond za to jest coraz wiecej dobrze przygotowanych aut.
Patrzac na rozumowanie niektorych tutaj to klasa street powinna nazywac sie stock. :lol: :lol: :lol: :lol:
Bo popatrzcie np na golfa olzwirskiego - na zawody w plocku przyjechal na kolach - dla mnie street.


Patrze na wyniki i "fakty" :)

Klasa RWD Turbo- Mistrzostwo zdobywa Paweł Kowalski jeżdżąc cały sezon regularnie 11.7-11.8. Po Dragu spodziewałbym się regularnych 10 i powinno być takich aut ze 2-3 sztuki.

Fakt że jest w/w Golf który mam nadzieję że ustabilizuje swoje czasy, ale na razie to jest auto które tylko delikatnie naciska Pawła.
Garbus 8) powiem nareszcie się pojawił jakiś szybki, może w końcu wyjadą następne, bo z 7 lat temu słyszałem że mają 2 wyjechać lada moment i robić 10 a nawet 9 ;) To że jakiś samochód pojawi się raz na zawodach, nadal nie pokazuje że dana klasa rozkwita.


Za to o sile tej klasy świadczą wyniki z Ełku- przyjechało 4 gości z zagranicy i na luzie zdominowali całą klasę zajmując pierwsze 4 miejsca, a nasz Mistrz był dopiero 5 i nawet gdyby był sekundę szybszy to by nie wszedł do finału.


No dobra :) pogadaliśmy trochę, jakieś propozycję są... śnieg topnieje, wiosna coraz bliżej ;) trzeba krzesać iskry... 8)

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 22:06 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
czyli zostawić jak jest, wszyscy sie przyzwyczaili :)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 22:49 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
dokładnie

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 1 lutego 2013, 16:19 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 10:12
Posty: 62
zostawić pozatym trochę puźno na zmiany jak sezon tuż tuż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 13:58 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
Bariera czasowa to nie jest jakas przelomowa zmiana ze fure trzeba od nowa skladac. Setup moze zostac co najwyzej dokupic opony.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 14:40 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
to byłaby rewolucja regulaminowa a nie zmiana podpunktu , ja nawet nie wiem czy tworzacemu watek przeszło przez mysl o zmianie klas , chyba chodziło o jakies pierdoły aby doszlifowac to co było przez lata stworzone , skoro juz wiemy ze za 2 miechy startujemy zmiana klas to byłby strzał w kolano , mozna o tym pisac na 2014 uwazam ...

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 2 lutego 2013, 16:16 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
olozwirski napisał(a):
Bariera czasowa to nie jest jakas przelomowa zmiana ze fure trzeba od nowa skladac. Setup moze zostac co najwyzej dokupic opony.


dokładnie tak. tym bardziej że można dobrać ją na takim poziomie aby Ci co awansują z powodzeniem walczyli w półfinałach wyższej klasy. :)
Co więcej pomyślcie ile szybsi mogą być samochody ze Streetu jeżeli założą slicki. :twisted:

porscheee napisał(a):
to byłaby rewolucja regulaminowa a nie zmiana podpunktu , ja nawet nie wiem czy tworzacemu watek przeszło przez mysl o zmianie klas , chyba chodziło o jakies pierdoły aby doszlifowac to co było przez lata stworzone , skoro juz wiemy ze za 2 miechy startujemy zmiana klas to byłby strzał w kolano , mozna o tym pisac na 2014 uwazam ...


wprowadzając kiedyś klasy street do zawodów, wszyscy myśleli że to jest dodatek do Dragu, tak jakby druga liga- obecnie w mojej ocenie to one nadają ton rywalizacji.
Bariera nikogo nie wyrzuca z klasy tak jakby to zrobił punkt o silnikach tego samego producenta. a tym najszybszym pozwala pojechać jeszcze szybciej.
Ostrzejsza konkurencja w klasie jest dużo fajniejsza, niż nudne bycie murowanym faworytem i tylko zdobywanie pucharków...

Ja będę startował raczej w Dragu (bo ciężko w Streecie jechać z wydechem wychodzącym przez maskę czy błotnik :twisted: ), choć jeszcze nie podjąłem decyzji co do wielkości silnika który zamontuje. Mam coś mocniejszego, niż do tej pory do klasy Mini, ale mam też coś większego w zapasie ;)
I akurat ja nie mam problemu że nie będę się łapał do pierwszej 5, 10.... a pomysł z barierą (nie mój- bo to rozwiązanie jest znane na świecie :lol: ) jest z chęci rozkwitu klas Drag i zobaczeniu prawdziwej, emocjonującej rywalizacji. :mrgreen:

Wydaje mi się, że też łatwiej znaleźć sponsora dla Profi przygotowanego samochodu, niż do samochodu ulicznego... bo ciężko znaleźć powód, żeby ktoś obcy wykładał pieniądze na prywatny normalnie wyglądający samochód.
Tym bardziej że jeżeli jeździ na co dzień, to jest większa szansa uszkodzenia, zniszczenia... itp. Słaby interes. równie dobrze można zwykłe 90 KM auto okleić i niech jeździ po mieście- lepszy efekt.

My tylko mamy podsuwać pomysły, wiadomo że wszystko zależy od organizatora - oni decydują co dobre dla zawodników, dla nich jako Stowarzyszenia... i dla przyszłości tych zawodów. :)

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron