Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: czwartek, 24 stycznia 2013, 23:07 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
ja bym zrobił 4 klasy. FDW, RWD, AWD i STREET. Niech wygra najszybszy :D

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 14:57 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
Doładowane i nie doładowane

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 15:31 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Mickey napisał(a):
całkiem legalnie można jeździć pustym autem z dwoma fotelami na pokładzie


No tak. I? Jak ktoś ma seryjne auto z 100kg kanapami i chce wygrywac - prosze bardzo ale musi sie postarać. Jak ktoś chce legalnie usunąć te 100kg kanapy to tez proszę bardzo, ma szybsze lepiej hamujace - bezpieczniejsze auto.
Cały problem jest w tym, ze nie mamy tak na prawde dobrej klasy DRAG i musimy sie sztucznie rozdzielac. Wiekszosc aut teraz drag jest blizej do street nizd do drag tak na prawde.

Mi tam podzial na klasy nie robi roznicy, zawsze jakos sie dostosuje a zabawa jest zabawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 17:12 
Offline

Dołączył: wtorek, 22 stycznia 2013, 22:11
Posty: 10
specu napisał(a):
Doładowane i nie doładowane


To jak taki jeszcze podział to tylko Diesel by znikł który badź co bądź jest najsłabszy ( a chyba prawie najbardziej liczny) także wtedy Diesel również powinien być oddzielnie wiec do pkt. wyjścia - może jednak niech zostanie podział klas taki jak jest :)

_________________
Seat Ibiza 6L 1.9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2013, 20:35 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
jago ja dopisałem do posta powyżej, że można wiele, a na nasze potrzeby trzeba zaostrzyć tego streeta, albo nierobić podzialu na streeta, tylko fun (czasy do 12:00) i profi (czasy od 11:99 w dół) z podziałem na napędy, myśle że u nas nazwa "drag" stwarza negatywne uczucia

jak zostanie taki jak jest to klasa street bedzie robic 9tki , a drag 11tki

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 26 stycznia 2013, 01:26 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
Mickey napisał(a):
jago ja dopisałem do posta powyżej, że można wiele, a na nasze potrzeby trzeba zaostrzyć tego streeta, albo nierobić podzialu na streeta, tylko fun (czasy do 12:00) i profi (czasy od 11:99 w dół) z podziałem na napędy, myśle że u nas nazwa "drag" stwarza negatywne uczucia

jak zostanie taki jak jest to klasa street bedzie robic 9tki , a drag 11tki



jeżeli zostanie tak jak jest, to w Streecie będzie jeździło 20 osób, w Dragu 4... bariera czasowa zwiększy ilość szybkich aut w Dragu, w Strecie zaostrzy rywalizację, a chętni do pojeżdżenia ulicznymi autami zawsze się znajdą :)

do pierwszych zawodów zostało powiedzmy 3 miesiące... chyba za późno na robienie rewolucji w postaci zupełnie nowych klas. :roll: drobne korekty i to wszystko (limit czasowy dotyczy bardziej, sposobu rozgrywania zawodów- nikomu nie powinno być przykro, że buduje samochód 4 miesiące i nagle likwidujemy mu klasę docelową... :roll: ).

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 26 stycznia 2013, 21:48 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
ludzie buduja auta latami, a czasy sie zmieniają, trzeba pomyśleć o faktycznych amatorach bo jak taki pan totalny amator zobaczy ze jedzie w klasie street z lamikami (dla przykładu) to nawet niepodejmie rękawicy a zawody są zawsze w jakimś tam miejscu gdzie ktoś tam ma blisko i może sie zarazi, sam kiedyś byłem 1y raz :) z tego co widze to my dajemy tutaj propozycje a góra obierze poprawny kierunek, więc niewidze przeciwskazań żezy pokazać jakiś tam punkt widzenia, który dla mnie osobiście też nie jest na ręke bo mnie wykluczy z klasy street, a jednak myśle że globalnie ma to sens, ale to moje zdanie wiadomo :)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: sobota, 26 stycznia 2013, 23:23 
Offline

Dołączył: piątek, 9 maja 2008, 12:18
Posty: 22
Lokalizacja: Śląsk
Mickey napisał(a):
ludzie buduja auta latami, a czasy sie zmieniają, trzeba pomyśleć o faktycznych amatorach bo jak taki pan totalny amator zobaczy ze jedzie w klasie street z lamikami (dla przykładu) to nawet niepodejmie rękawicy a zawody są zawsze w jakimś tam miejscu gdzie ktoś tam ma blisko i może sie zarazi, sam kiedyś byłem 1y raz :) z tego co widze to my dajemy tutaj propozycje a góra obierze poprawny kierunek, więc niewidze przeciwskazań żezy pokazać jakiś tam punkt widzenia, który dla mnie osobiście też nie jest na ręke bo mnie wykluczy z klasy street, a jednak myśle że globalnie ma to sens, ale to moje zdanie wiadomo :)


Też kiedyś zaczynałem i jak się załupałem w pierwszej piętnastce to się cieszyłem i było to całkiem niedawno.
Doskonale wiem że klasa Street podoba się publiczności i ludzie lubią oglądać te samochody bo mają coś spólnego z seryjnymi samochodami, a samochody drag jak nie zrobią 8s to nie robią wrażenia, a dlaczego bo wszyscy wiedzą że prócz przybliżonego wyglądu nie mają nic wspólnego z seryjnym autem.
Niestety do rozwoju sportu potrzebni są sponsorzy, gdyby sponsorzy byli drag by się rozwijał i samochody 8s rosły by jak grzyby po deszczu.

_________________
Et 11.90 pierwsze 11.XX w Polsce Street FWD
Wreszcie ET9.99 w Street AWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: niedziela, 27 stycznia 2013, 16:58 
Offline

Dołączył: czwartek, 27 sierpnia 2009, 23:15
Posty: 29
A może tak:
Kategoria I
Street - (wszystkie auta wolniejsze niż et 12.00sek lub ewentualnie et 11.5sek bez znaczenia jaki napęd)
Przynajmniej taki podział zbliżony jest do '' ulicznych walk na kresce'' :D Gdzie dla przykładu na obwodnicy x lub na światłach w mieście y staje do wyścigu np. Golf 1 1.8T vs Bmw e39 M5 lub Audi s2 vs Corsa A V6... lub cokolwiek fajnego i szybkiego :P

Kategoria II
FWD Drag-Street+ (nazwa do przemyślenia) Wszystkie auta FWD szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

RWD Drag-Street+ Wszystkie auta RWD szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

4WD Drag-Street+ Wszystkie auta 4x4 szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

Zwiększenie atrakcyjności gdzie ''tłuką'' się między sobą juz naprawdę szybkie auta..

Kategoria III
Diesel Wszystkie diesle jakie zgłoszą się na zawody..

King of Poland 8 lub 12 najszybszych aut z Street wolniejszych niż 12.00 sek i tak samo 8 lub 12 aut z kategorii drag-Street+ (Najszybsze FWD, 4WD, RWD razem walczą o miano King of Poland zawodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 09:13 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
krisvr6-mk2 napisał(a):
A może tak:
Kategoria I
Street - (wszystkie auta wolniejsze niż et 12.00sek lub ewentualnie et 11.5sek bez znaczenia jaki napęd)
Przynajmniej taki podział zbliżony jest do '' ulicznych walk na kresce'' :D Gdzie dla przykładu na obwodnicy x lub na światłach w mieście y staje do wyścigu np. Golf 1 1.8T vs Bmw e39 M5 lub Audi s2 vs Corsa A V6... lub cokolwiek fajnego i szybkiego :P

Kategoria II
FWD Drag-Street+ (nazwa do przemyślenia) Wszystkie auta FWD szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

RWD Drag-Street+ Wszystkie auta RWD szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

4WD Drag-Street+ Wszystkie auta 4x4 szybsze niż et 12.00 sek Lub ewentualnie et 11.5 sek

Zwiększenie atrakcyjności gdzie ''tłuką'' się między sobą juz naprawdę szybkie auta..

Kategoria III
Diesel Wszystkie diesle jakie zgłoszą się na zawody..

King of Poland 8 lub 12 najszybszych aut z Street wolniejszych niż 12.00 sek i tak samo 8 lub 12 aut z kategorii drag-Street+ (Najszybsze FWD, 4WD, RWD razem walczą o miano King of Poland zawodów.


Cakiem fajny podział ale ;) ...



coś czuję że wtedy wszyscy co mają NA zaczeli by strasznie narzekać.
klasa Diesel znowu by umarła- odkąd jest klasą Street nikt się nie boi czeskich Dragowych pikupów 8)
no i brakuje klasy Mini :wink:

Wydaje mi się że zmniejszanie ilości klas nie przyciągnie większej ilości zawodników, sporo osób stwierdzi że nie ma sensu bić się o 15 miejsce, za to z chęcią pobiją się i skończą zawody na pozycji 5.
Ja sam kiedyś gdy zająłem 36/37 miejsce w klasie Profi, stwierdziłem że taka zabawa nie ma sensu i że zmienie samochód pod klasę Mini - w 2007 byłem 5,6,7 w generalce 7 i miałem motywację i ochotę żeby jeździć szybciej. w 2010 stawałem na podium, była tez wygrana, w generalce 3.
Fakt, że jeżdżę sobie tylko po to aby poprawiać swoje wyniki, ale gdybym notorycznie lądował poza pierwszą 10, to bym dawno zrezygnował z całej tej zabawy.

Mała ilość klas z całą pewnością ułatwiłaby pracę organizatorowi zawodów. ale to chyba jedyny plus.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 11:16 
Offline

Dołączył: piątek, 21 sierpnia 2009, 21:08
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków / Mickey Garage
każdy lubi wygrywać ale to nie powód żeby regulamin zbilżać to paraolimpiady :)

_________________
C20LET 535KM 620Nm
ET: 11.56

http://www.mickey-garage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 12:48 
Offline

Dołączył: piątek, 9 maja 2008, 12:18
Posty: 22
Lokalizacja: Śląsk
Też jestem tego zdania że mała ilość klas nie przyciągnie zawodników. Ten kto przyjedzie NA sprawdzić sobie czas, to przyjedzie raz na zawody, bo prawdopodobnie nie załapie się w pierwszej dziesiątce, a chodzi oto żeby przyciągnąć zawodników na każde zawody.

_________________
Et 11.90 pierwsze 11.XX w Polsce Street FWD
Wreszcie ET9.99 w Street AWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 14:15 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
A moze by tak zostawic, wcale nie taki zly, obecny regulamin tylko dodac bariere czasowa po ktorej przekroczeniu samochody ze street przechodzily by do dragu? Tylko pytanie jakie to czasy mialy by byc?

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 16:09 
Offline

Dołączył: czwartek, 16 sierpnia 2012, 22:45
Posty: 3
Mozę podział STREET na N/A i TURBO bo niestety dużo aut nie doładowanych nie ma nawet szans z TURBO.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 2013 - propozycje zmian (ważny do 28/02/2013)
PostNapisane: poniedziałek, 28 stycznia 2013, 17:22 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
myslem ze mowimy o jakis drobnych zmianach w podpunktach regulaminu , a tu wojna o klasy , w takim razie juz wole aby zostało jak było (budowalismy to wiele lat) czas trwania zawodow i tak był mega długi zwłaszcza jak ktos dzien wczesniej jechał cała noc na zawody , no i ilosc przejazdów spada ze zwiekszeniem klas bo czas zabiera organizcja ... im mniej klas tym wiecej jezdzenia , jakos sa dyscypliny trithlon itd gdzie ktos sie potrafi cieszyc jak jest w 500 a nawet w pierwszym 1tys zawodników , co to za argumenty ze wole byc 7 niz 37 - trudno , to nie sa wyscigi dzielnicowe tylko ogolnopolskie , dla najszybszych aut w kraju , a przy okazji kazdy moze poczyc dreszczyk emocji dzieki mozliwosci startu nawet seryjnym trabantem

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron