Jako ze nikt nie prezestrzega daty skladania propozycji to i ja sie dolacze.
1.Powinno powrucic w eleminacjach ET+RT
2.Badania techniczne dla wszystkich punktowanych miejsc(nieprzesadzajmy z stacjami diagnostycznymi super hiper profi ludzi z licencjami do tego typu dzialan--naprawde wystarczy kilku ludzi znajacych sie na zeczy)
3.Punktualnosc stawienia sie na lini startu- sytuacje w ktorych dziani kolesie robia sobie co chca bo maja wyczesane bryki sa nie do pomyslenia.
4.Protesty powinny byc na zasadzie ze jak jakis zawodnik zauwazy ze w jego klasie stoi samochod ktory nie odpowiada warunkom dla tej klasy idzie do sedziego technicznego i podaje swoje nazwisko a dalej sedzia dziala.Badzo istotna sprawa jest takze zeby znikly ostrzezenia dla zawodnikow bo tak naprawde kazdy zawodnik przynajmniej raz albo wile razy (do mometu przylapania)moze zgodnie z przepisami sobie oszukiwac,sedzia powinien na miejscu i bez zadnego ale przesunac samochod do stosownej klasy.To sa MP i nie ma tlumaczenia zawodnika ze on regulaminu nie czytal.
5.Jesli SSS mysli nadal o rozwoju tej dyscyliny to powinna w regulaminie byc zawarta nota o obowiazkowych trybunach dla widzow.Przeciaz wiadomo ze to tylko jest na kozysc calej tej zabawy, niewspominajac o innych zaletach(nie bedde zanudzal).
6.Kozystnym rozwiazaniem bylo by dla zawodnikow cierpiacych na brak trakcji aby pozwolic im na spalenie laczy od lini startu w kierunku mety(pokrycie cienka warstwa gumy kilkunastu metrow powinno poprawic trakcje)
klasa Turbo nr 245