bylo naprawde super (dzieki patronowi za pogode).
ale mam male zastrzerzenie. mianowicie az do czasu wystartowania motocykli czyli Mini Mini + diesel i profi wszystkie te klasy sie mieszaly, czasami niemozna bylo rozroznic ktore nazega do ktorej klasy. pozatym pamietam impreze w modlinie (2004) i tam bodajrze booster tez prowadzil (jak zawsze) i czesto pytal kierowcow o jakies modyfikacje i mozna bylo sie dowiedziec czegos ciekawego. wiadomo ze kazdy zna siene z mini+ na wylot ale czasami moze cos dojdzie przez sime, jakies nade techniczne itp. troszke za malo tego bylo, tak mi sie wydaje przynajmniej.
jesli chodzi o tego drugiego co probowal komentowac (ten co mial takie grube kości;) ) troszke dziwna dykcje mial i przez to troche smieszny.
Piotr D. prowadzacy Siaroślada bardzo fajnie mowil poniewaz mowil mniej o ktrakcij a wiecej np o tym ze przywiezienie skyline-a to koszt 20 tysia a to jest ciekawe. pozatym uwielbiam motocykle ale czasami za duzo mowil juz o moto. ale tak z 2 - 3 razy juz jakby na sile dopowiedzial ze moto szybszy.
organizacja hmm w sumie super. kible rozstawione a nie w jednym miejscu a to wazne jest
tylko mam jedno pytanie. wszyscy chcielismy zeby to wszystko bylo szybciej a czy niemozna np ustawic klas odwrotnie?? z tego co widzialem to klasa mini byla na samym koncu gdyby znajdowala sie na poczatq to by wszystko sprawniej poszlo. zapewne jest kilka minusow takeigo stawienia ale jestem tylko widzem i pisze to co zauwazylem. niechce nikomu na odcisk nacisnac
imprezie w skali od 1 do 10 daje 12
bylo super dzieki kierowcom i organizatorom za mozliwosc zobaczenia pierwszej 9-tki (ET+RT) w polsce
PS. dzieki firmie Extreme car audio za szybki powrot do domu
Czerwone polo
pozdro wszystkim