Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Jaki silnik ?? P.S. Jaki olej ??
PostNapisane: niedziela, 21 maja 2006, 15:55 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 listopada 2004, 23:15
Posty: 3
witam,
posiadam golfa MK 1 i obecnie jest tam 1,5 wydlubane na 98KM teraz chce zrobic SWAP tylko jaki silnik wybrac 1.8 8V 112KM, 2.0 8V 115KM czy moze 1.8 16V 139KM nie chce sugerowac sie moca tylko charakterystyka silnika...

P.S jaki olej polecacie lac do jednostek ktore nie bada pracowac na wolnych obrotach ?? (polecano mi olej MIDLAND)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 10:38 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
a powiedz mi jaki sens jest wkladac 2,0 8v jesli masz 100konne 1,5 ?

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 10:51 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
z tych silników to 1.8 16V KR + przeróbka na digifanta. ewentualnie 2.0 16V (9A albo ABF)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 22:39 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 listopada 2004, 23:15
Posty: 3
BRS napisał(a):
a powiedz mi jaki sens jest wkladac 2,0 8v jesli masz 100konne 1,5 ?


Bo glowice mam robiana z walkami i zasilaniem i zaloze ja do 2.0 ktore z mijsca ma 112 KM bede mial wicej a poza tym z 2.0 wiecej wycisne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 22:41 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 listopada 2004, 23:15
Posty: 3
Marlon napisał(a):
z tych silników to 1.8 16V KR + przeróbka na digifanta. ewentualnie 2.0 16V (9A albo ABF)


Wlasnie tak mysle nad KR i zalozyc sasilanie od 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 23 maja 2006, 10:38 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Walus napisał(a):
Wlasnie tak mysle nad KR i zalozyc sasilanie od 1.8T

Lepiej od G60 (PG chyba - nienawidzę tych symboli VAG), Digifant to najlepsze rozwiązanie w tym silniku i jest w Polsce kilku ludzi którzy świetnie to ogarniają.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 28 maja 2006, 15:47 
Offline

Dołączył: wtorek, 23 maja 2006, 19:10
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Walus napisał(a):
Bo glowice mam robiana z walkami i zasilaniem i zaloze ja do 2.0 ktore z mijsca ma 112 KM bede mial wicej a poza tym z 2.0 wiecej wycisne :)


czy głowica z 1.5 pasuje do 2.0 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron