Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Swap
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 14:09 
Offline

Dołączył: sobota, 13 maja 2006, 18:53
Posty: 17
Lokalizacja: Mysłowice
Mam dwa pytania
(1) czy opłacalny jest swap silnika 3,2t z audi s4 do audi s2??
(2)Czy jest jakaś pożądna firma na śląsku która by to zrobiła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 14:46 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
Cytuj:
(1) czy opłacalny jest swap silnika 3,2t z audi s4 do audi s2??


Nie przypominam sobie żeby Audi do silników 3.2 wsadzało turbo, jest tylko wersja n/a, a w S4 nawet nigdy nie siedział silnik 3.2 :lol: W starszym S4 był 2.7biT, a w nowszych jest 4.2 n/a V8 :)

Cytuj:
(2)Czy jest jakaś pożądna firma na śląsku która by to zrobiła


Niestety w tej kwesti w niczym Ci nie pomoge :?

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 14:57 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
http://www.doubleb.pl sproboj tam napisac - mail , w temacie audi s2 voj2s chyba jest :roll: :twisted:

_________________
ITC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 22 maja 2006, 20:56 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 27 czerwca 2005, 11:05
Posty: 89
Lokalizacja: Sosnowiec
Może to nie jest na śląsku ale niedaleko tzn w Krakowie. Project xs... do końca nie wiem czy przerobią coś takiego ale warto zapytać.. no oczywiście jest też vtech i godula

_________________
"nieba linia" wyznacza mi cel(...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 23 maja 2006, 10:45 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
projectxs
gt-service
ttc
vtech
godula
grabowski....
troche tego w kraku jest...
ale koszty beda duze....

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 23 maja 2006, 18:08 
Offline

Dołączył: środa, 23 czerwca 2004, 16:12
Posty: 15
Ekhm Grabowski jest chyba w Warszawie. No chyba że wyemigrował.
Może Compsport by sie tego podjął w końcu parę ciekawych swapów na swoje potrzeby zrobili.
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 23 maja 2006, 18:50 
Offline

Dołączył: sobota, 13 maja 2006, 18:53
Posty: 17
Lokalizacja: Mysłowice
pomyliło mi się sorrki chodziło mi o 2.7T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 18:43 
Offline

Dołączył: wtorek, 23 maja 2006, 19:10
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Jak wyglądają przepisy dotyczące wymiany silnika i rejestracji po swap'ie? bo chyba nie mozna od tak sobie włozyc dwa razy większego silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 19:15 
Offline

Dołączył: wtorek, 31 maja 2005, 21:42
Posty: 81
Lokalizacja: SKO!
Nie trzeba wbijac w dowod swapa. Jedyne prawne konsekwencje moga byc z ubezpieczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 19:30 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Umowa kupna-sprzedaz , gosc Ci wbija nowa pojemnosc do dowodu , i placisz inne ubezpieczenie .

_________________
ITC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 19:39 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
My tu gadu gadu, a nawet nie wiemy do jakiej budy ma byc wkładany silnik :lol:
Sokół, pochwal się do czego chesz wkładać ten silnik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 21:35 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
sokół napisał(a):
z audi s4 do audi s2

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 21:44 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
Przepraszam, my mistake :oops: Jest chociaż pewność że do S2 się upchnie ten silnik, w końcu Audi wkładało tam 2.8 V6, więc 2.7 V6, ic i dwa turbo też powinno się zmieścić :P 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 24 maja 2006, 22:28 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Owszem wielkosc motoru to jedno ale trzeba pamietac o mocowaniach silnika itp - to takze ma wplyw na 'wykonalnosc' swapa.
A tak do tematu to auto ma sluzyc do 1/4 czy na codzien? Jesli na codzien to IMHO projekt jest nieoplacalny - lepiej isc utartą scieżką i miec dlubniete 2.2T [takze bardzo rozwojowy silnik] niz ciekawe 2.7bi-t. Ale to tylko moje skromne zdanie :wink:

pozdr, P.

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 25 maja 2006, 19:40 
Offline

Dołączył: sobota, 13 maja 2006, 18:53
Posty: 17
Lokalizacja: Mysłowice
na 1/4mili


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron