Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 maja 2006, 07:31 
Offline

Dołączył: czwartek, 27 stycznia 2005, 23:02
Posty: 31
Lokalizacja: Tychy/Puck
ja bym zostal przy 2.2T chyba ze to ma byc jakis total extreme?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 maja 2006, 11:04 
Offline

Dołączył: sobota, 13 maja 2006, 18:53
Posty: 17
Lokalizacja: Mysłowice
GSI napisał(a):
ja bym zostal przy 2.2T chyba ze to ma byc jakis total extreme?

nie extreme to ma być wóz do "zabawy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 maja 2006, 11:37 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
Cytuj:
nie extreme to ma być wóz do "zabawy"


W takim razie zostań przy orginalnym silniku. S2 z nadłubanym 2.2t robi jedenastki. Jak nie chcesz wykatować na maxa 2.7biT to nie opłaca się go SWAP'ować. 2.2t jak będziesz miał fundusze może przekroczyć 500hp, a jest lżejsze od 2.7biT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 maja 2006, 13:11 
Offline

Dołączył: sobota, 13 maja 2006, 18:53
Posty: 17
Lokalizacja: Mysłowice
To mówicie że nie robic swapa tylko dłubać w 2.2t.Dzieki za odpowiedzi "rozjasniliście" mi sytuacje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron