Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: chevy
PostNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 18:50 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 maja 2006, 16:29
Posty: 15
GRZENIu moze bys napisal na forum ile ma km, osiagi, max speed ,corvetta z gory dzieki o i jeszcze jakie modyfikacje w niej zrobiles


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 18:56 
Offline
SSS ADMIN

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 18:11
Posty: 100
Twój topic został przeniesiony. Trafiaj we właściwe forum.


Ostatnio edytowano wtorek, 6 czerwca 2006, 22:08 przez Administrator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 6 czerwca 2006, 17:18 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
Chevrolet Corvette '93 LT1


SILNIK:

Obrazek

Pojemność 5817 cm3 skok tłoka 3.48"(88.39mm)x średnica 4.030"(102.36mm)
Kuty wał korbowy Eagle
Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1

Obrazek

Kute korbowody Manley o długości 5,7"(144,78mm)

Obrazek

Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach
Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami
Sprężyny zaworowe Crane Cams
Szpilki głowic z nakrętkami ARP
Panewki Clevite77
Pompa oleju Meling High volume/presure- Przepustnica 2x58mm BBK
Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD
2 Pompy paliwowe 255 l/h każda
Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel
Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki
Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso
FM intercooler
2 turbiny Turbonetiks T62
2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo
BOV VTG
Powiększona miska olejowa

Obrazek

ELEKTRONIKA:
SMT-6/przeprogramowany Chip


UKŁAD WYDECHOWY:
Układ wydechowy 3" ze stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing


NAPĘD:
Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany ręcznej TH400 Mega Raptor
Konwerter z Stall speed 3000 wytrzymuje do 1500Nm


KOŁA i HAMULCE:
Pylne koła 17" szerokość 11" opony 315/35R17 na wyścigi felgi 15x10 Weld Draglite z oponami M/T 28/11.5 R15
Przednie 17x8.5 opony 255/45R17
hamulce przednie z Corvette ZR1
tarcze 13" wentylowane kierunkowo


Podtlenek:
System mokrego wtrysku podtlenku azotu firmy Nirous Express +150HP


STYLIZACJA:
Lżejsza maska z dodatkowymi wlotami doprowadzającymi zimne powietrze do turbosprężarek
Airbrush

Obrazek

Obudowa zegarów na słupku przednim Autometer
Wskaźnik podciśnienia/doładowania Autometer
Wskaźnik temperatury spalin Omori
dodatkowe przełączniki sterujące wentylatorami chłodnicy, uzbrajaniem podtlenku, włączaniem kocyka grzewczego butli N2O, zaworem purge N2O
Mega Shifter B&M
Gałka zmiany biegów z przyciskiem uruchamiającym N2O B&M


MOC:
469 KM, 738 Nm przy 6Psi
562 KM, 820 Nm przy 12Psi
Dane dla starych turbin T3/T4. Na nowych turbinach większych wartości nie udało się zmieżyć z powodu poślizgu auta na rolkach hamowni.

Obrazek

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 6 czerwca 2006, 18:27 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 marca 2005, 18:42
Posty: 60
Lokalizacja: wawa
grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?
zycze nowego rekordu w tym roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 6 czerwca 2006, 18:35 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
mroqa napisał(a):
grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?
zycze nowego rekordu w tym roku


oby w Pile 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 6 czerwca 2006, 19:44 
Offline

Dołączył: niedziela, 15 maja 2005, 20:54
Posty: 35
Lokalizacja: 100lica
Dziękuję także w swoim imieniu. Lubie wiedzieć co jakie auto ma poprzerabiane.
I ja też mam prośbę. Ktoś mi poda adres forum corvette (ale Polski) tam między innymi jest właśnie opisany cały proces budowy Corvetty Grzenia.
Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 7 czerwca 2006, 19:33 
Offline

Dołączył: środa, 1 września 2004, 18:17
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Grzenio, a tak BTW czy baza silników GMC i C3 VTG to to samo LT1? (no i gratulacje świetnej fury)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 7 czerwca 2006, 21:43 
Offline

Dołączył: niedziela, 7 maja 2006, 11:53
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 7 czerwca 2006, 21:58 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
mroqa napisał(a):
grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?


Obrazek

Teraz auto się na spokojnie składa.
Przy okazji poprawiam niektóre niskobudżetowe niedoróbki.

Powinno się udać wystąpić w Pile, ale napewno będę oszczędzał auto więc na rekordy raczej nie ma co liczyć powinno być podobnie jak do tej pory.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 7 czerwca 2006, 23:08 
Offline

Dołączył: środa, 1 września 2004, 18:17
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Darkstar napisał(a):
AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.
hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 8 czerwca 2006, 00:11 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
Speedy napisał(a):
Darkstar napisał(a):
AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.
hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?


W żadnej C5 nie było silnika LT1 seryjnie, więc jak zwykle prasa kłamie.(opieram się na tym co piszesz bo nie czytałem artykółu)

Typhoon: zmodyfikowany SBC 400.
Corvette C3 AWD: LT1 388.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 8 czerwca 2006, 17:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 czerwca 2006, 19:43
Posty: 44
A moglbys Grzenio napisac co sie dokladnie stalo (i jakie szkody) jak w zeszłym sezonie ci sie vetta zapaliła (chyba olej w drag-automacie, ale napisz cos dokladniej.... na jaakies fotki tez bym sie nie pogniewal)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 8 czerwca 2006, 18:44 
Offline

Dołączył: sobota, 20 sierpnia 2005, 21:57
Posty: 52
Lokalizacja: SK
OMG co tym tłoczką się stało? jakie straty? zawory do wymiany? bo tłoki to nie ulega najmniejszych wątpliwości duże koszta? licze ze będziesz w Pile :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 8 czerwca 2006, 21:53 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
Myślałem że wam zdjęcie bez komentaża wystarczy...
Wydmuchało uszczelkę z pod glowicy.
Robię wszystko na spokoinie na nowych częściach tłokom i zaworom się nic nie stało. Rozkur.... tylko chłodnicę wody jak ciśnienie poszło w układ chłodzenia.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 9 czerwca 2006, 00:17 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
widać, że projekt robiony z sercem :D a problemy techniczne będą zawsze jakieś tam, takie hobby :) ale ja już z Tobą w parze nie jadę, no chyba że ewentualnie w finale :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron