Chevrolet Corvette '93 LT1
SILNIK:
Pojemność 5817 cm3 skok tłoka 3.48"(88.39mm)x średnica 4.030"(102.36mm)
Kuty wał korbowy Eagle
Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1
Kute korbowody Manley o długości 5,7"(144,78mm)
Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach
Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami
Sprężyny zaworowe Crane Cams
Szpilki głowic z nakrętkami ARP
Panewki Clevite77
Pompa oleju Meling High volume/presure- Przepustnica 2x58mm BBK
Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD
2 Pompy paliwowe 255 l/h każda
Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel
Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki
Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso
FM intercooler
2 turbiny Turbonetiks T62
2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo
BOV VTG
Powiększona miska olejowa
ELEKTRONIKA:
SMT-6/przeprogramowany Chip
UKŁAD WYDECHOWY:
Układ wydechowy 3" ze stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing
NAPĘD:
Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany ręcznej TH400 Mega Raptor
Konwerter z Stall speed 3000 wytrzymuje do 1500Nm
KOŁA i HAMULCE:
Pylne koła 17" szerokość 11" opony 315/35R17 na wyścigi felgi 15x10 Weld Draglite z oponami M/T 28/11.5 R15
Przednie 17x8.5 opony 255/45R17
hamulce przednie z Corvette ZR1
tarcze 13" wentylowane kierunkowo
Podtlenek:
System mokrego wtrysku podtlenku azotu firmy Nirous Express +150HP
STYLIZACJA:
Lżejsza maska z dodatkowymi wlotami doprowadzającymi zimne powietrze do turbosprężarek
Airbrush
Obudowa zegarów na słupku przednim Autometer
Wskaźnik podciśnienia/doładowania Autometer
Wskaźnik temperatury spalin Omori
dodatkowe przełączniki sterujące wentylatorami chłodnicy, uzbrajaniem podtlenku, włączaniem kocyka grzewczego butli N2O, zaworem purge N2O
Mega Shifter B&M
Gałka zmiany biegów z przyciskiem uruchamiającym N2O B&M
MOC:
469 KM, 738 Nm przy 6Psi
562 KM, 820 Nm przy 12Psi
Dane dla starych turbin T3/T4. Na nowych turbinach większych wartości nie udało się zmieżyć z powodu poślizgu auta na rolkach hamowni.