Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
chevy http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=4&t=1113 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kachu11 [ poniedziałek, 5 czerwca 2006, 18:50 ] |
Temat: | chevy |
Autor: | Administrator [ poniedziałek, 5 czerwca 2006, 18:56 ] |
Temat: | |
Autor: | Grzenio [ wtorek, 6 czerwca 2006, 17:18 ] |
Temat: | |
Chevrolet Corvette '93 LT1 SILNIK: Pojemność 5817 cm3 skok tłoka 3.48"(88.39mm)x średnica 4.030"(102.36mm) Kuty wał korbowy Eagle Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1 Kute korbowody Manley o długości 5,7"(144,78mm) Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami Sprężyny zaworowe Crane Cams Szpilki głowic z nakrętkami ARP Panewki Clevite77 Pompa oleju Meling High volume/presure- Przepustnica 2x58mm BBK Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD 2 Pompy paliwowe 255 l/h każda Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso FM intercooler 2 turbiny Turbonetiks T62 2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo BOV VTG Powiększona miska olejowa ELEKTRONIKA: SMT-6/przeprogramowany Chip UKŁAD WYDECHOWY: Układ wydechowy 3" ze stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing NAPĘD: Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany ręcznej TH400 Mega Raptor Konwerter z Stall speed 3000 wytrzymuje do 1500Nm KOŁA i HAMULCE: Pylne koła 17" szerokość 11" opony 315/35R17 na wyścigi felgi 15x10 Weld Draglite z oponami M/T 28/11.5 R15 Przednie 17x8.5 opony 255/45R17 hamulce przednie z Corvette ZR1 tarcze 13" wentylowane kierunkowo Podtlenek: System mokrego wtrysku podtlenku azotu firmy Nirous Express +150HP STYLIZACJA: Lżejsza maska z dodatkowymi wlotami doprowadzającymi zimne powietrze do turbosprężarek Airbrush Obudowa zegarów na słupku przednim Autometer Wskaźnik podciśnienia/doładowania Autometer Wskaźnik temperatury spalin Omori dodatkowe przełączniki sterujące wentylatorami chłodnicy, uzbrajaniem podtlenku, włączaniem kocyka grzewczego butli N2O, zaworem purge N2O Mega Shifter B&M Gałka zmiany biegów z przyciskiem uruchamiającym N2O B&M MOC: 469 KM, 738 Nm przy 6Psi 562 KM, 820 Nm przy 12Psi Dane dla starych turbin T3/T4. Na nowych turbinach większych wartości nie udało się zmieżyć z powodu poślizgu auta na rolkach hamowni. |
Autor: | mroqa [ wtorek, 6 czerwca 2006, 18:27 ] |
Temat: | |
grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym? zycze nowego rekordu w tym roku |
Autor: | Krzysztofk3 [ wtorek, 6 czerwca 2006, 18:35 ] |
Temat: | |
Autor: | And1@ [ wtorek, 6 czerwca 2006, 19:44 ] |
Temat: | |
Autor: | Speedy [ środa, 7 czerwca 2006, 19:33 ] |
Temat: | |
Autor: | Darkstar [ środa, 7 czerwca 2006, 21:43 ] |
Temat: | |
Autor: | Grzenio [ środa, 7 czerwca 2006, 21:58 ] |
Temat: | |
Autor: | Speedy [ środa, 7 czerwca 2006, 23:08 ] |
Temat: | |
Autor: | Grzenio [ czwartek, 8 czerwca 2006, 00:11 ] |
Temat: | |
Autor: | saleen [ czwartek, 8 czerwca 2006, 17:09 ] |
Temat: | |
Autor: | Arkadius3 [ czwartek, 8 czerwca 2006, 18:44 ] |
Temat: | |
Autor: | Grzenio [ czwartek, 8 czerwca 2006, 21:53 ] |
Temat: | |
Autor: | OZ [ piątek, 9 czerwca 2006, 00:17 ] |
Temat: | |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |