Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: audi a4 2,6 v6
PostNapisane: wtorek, 27 czerwca 2006, 10:29 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 lutego 2006, 19:50
Posty: 7
Lokalizacja: ostrowiec
Witam obecnie jestem posiadaczem audi a4 z silnikiem 2,6 v6 o mocy 150km i momencie 220 Nm - sprawdzono na hamowni.
od około 3 tygodni poszukuje kogoś kto mógłby coś z tego motoru wydusić - silnik jest w 100 procentach sprawny o małym przebiegu.
Niestety większość ludzi oferuje bądz rozwiązania ekstremalne i raczej bajkowe - np. 280 koni po zaturbieniu - nie wirze w to - bądz znikome przyrosty rzędu 10-15 koni i 20 nm po elektronice .
Czy istnieje możliwość dociągnięcia tego motoru chociaż do 180-190 km i podniesienie momentu o chociaż 30 - 50 nm ?
Będe wdzięczny za każdą porade.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 27 czerwca 2006, 15:00 
Offline

Dołączył: środa, 3 sierpnia 2005, 12:52
Posty: 151
napewno istnieje mozliwość uzyskania 40-50 koni poprzez tuningN/A,obrobienie głowic,wymiana wałkó,poprawienie wydechu,a na koniec zestrojenie elektroniki.150 koni z 2,6 litra to mało i wyciśnięcie kolejnych 50 dla fachowca nie będzie stanowić problemu.pogadaj z Chojnacki motor system w Nadarzynie k.Wawy,potrafią zrobić auto wolnossące i nie zniszczyć przy okazji silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 28 czerwca 2006, 17:57 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 lutego 2006, 19:50
Posty: 7
Lokalizacja: ostrowiec
może ktoś ma jakieś pomysły na jakieś poprawki - może ktoś ćwiczył taki motor . ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 11 lipca 2006, 22:15 
Głowice i wałki w 2.6 sa ok! Ja bym poprawił kolektory wydechowe i wydeszek to ci da troszke mocy.Jeszcze odpowiedni dolocik.I bedzie odrazu lepiej :)


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 15 września 2006, 19:44 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 19:16
Posty: 5
Lokalizacja: Wwa
maciek s4 1/4 napisał(a):
Głowice i wałki w 2.6 sa ok! Ja bym poprawił kolektory wydechowe i wydeszek to ci da troszke mocy.Jeszcze odpowiedni dolocik.I bedzie odrazu lepiej :)


Ta i myślisz że sama zmiana dolotu na stożek, i wsadzenie przelotowej rury wydechowej najlepiej 5 cali doda mu 20 km ??

To co pisali koledzy wcześniej,wałki,wtryskiwacze,szlif głowicy,zwiększenie kompresji w komoże + lepszy dolot i niekoniecznie lepszy wydech. Na koniec strojenie elektroniki. Nie powinienneś mieć problemów z osiągnięciem tych 180km ;]

_________________
Ztm.waw.pl <--- mój środek transportu :P
Wybaczcie za moje błędy ortograficzne, mam dysleksje :( Jak coś poprawiajcie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 15 września 2006, 21:09 
Offline

Dołączył: niedziela, 21 maja 2006, 07:43
Posty: 32
Lokalizacja: Elblag
kA!N napisał(a):
maciek s4 1/4 napisał(a):
Głowice i wałki w 2.6 sa ok! Ja bym poprawił kolektory wydechowe i wydeszek to ci da troszke mocy.Jeszcze odpowiedni dolocik.I bedzie odrazu lepiej :)


Ta i myślisz że sama zmiana dolotu na stożek, i wsadzenie przelotowej rury wydechowej najlepiej 5 cali doda mu 20 km ??

To co pisali koledzy wcześniej,wałki,wtryskiwacze,szlif głowicy,zwiększenie kompresji w komoże + lepszy dolot i niekoniecznie lepszy wydech. Na koniec strojenie elektroniki. Nie powinienneś mieć problemów z osiągnięciem tych 180km ;]


Ta i myslisz, ze odgrzewanie topicow sprzed 2och miesiecy ma jakis sens ?

_________________
"BOV bez turbo to jak baba bez cyckow!"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron