OZ napisał(a):
diesel ma być podobno w ofercie do forestera co akurat ma sens w pólterenowym aucie, w sumie dziwne, że jeszcze tego nie zrobili, subaru to nie tylko sti a mitsu nie tylko evo.
Nie no jeśli chodzi o sprawę diesla to miałem na myśli tylko flagowe modele mitsu czy też subaru. Wkońcu Mitsu ma silniki diesla DID w swojej ofercie w niemalże każdym modelu. Mówiąc "profanacja" miałem na myśli wrzucenie diesla do EVO czy też WRX'a...
Do forestera zastosowanie tego silnika rzeczywiście ma sens i co więcej....nawet mnie to nie drażni bo...to nie WRX
Diesle w swojej ofercie ma duża większość producentów do swoich samochodów (jeśli nie wszyscy chociaż nie sądzę) i nic tego nie zmieni, ponieważ te silniki dla przeciętnego użytkownika dróg były, są i będą wystarczające i zarazem i ekonomiczne. (oczywiście pomijam fakt tuningowania diesli i tych ścigających sie na 1/4 mili
osobiście szanuję te auta za ich możliwości jednak diesel to diesel i....nie będę się rozpisywał bo chyba każdy mnie rozumie). Sam jednak nie kupię diesla i uważam, że wkładanie takiego silnika do samochodu o zacięciu sportowym lub nie daj boże do samochodu sportowego to z lekka przegięcie....przynajmniej ze względu na fakt, że dźwięk nigdy nie będzie taki jak benzynowca i obroty nie te chociaż osiągami wcale nie odbiegają... to jest moje osobiste zdanie
i wiem, że wielu się z nim nie zgadza ale cóż...ma prawo.