Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 07:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Toyota Avensis..... a moc....
PostNapisane: środa, 12 lipca 2006, 22:05 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
Witam,
co proponujecie, aby w samochodzie Toyota Avensis 2.0 D-4D z 2000r o mocy 110KM zwiększyć moc do ok.140KM :lol: ????i najlepiej żeby zmieścić się w 3 tys. albo max 3.5tys. :o .może jakaś większa turbinka?? 8) , tylko ile by to mogło kosztować ?? :shock: ...zastanawiam się nad montażem chipa , to wtedy moc jest ok.130 KM osiągana... :? ...czekam na Wasze propozycje :)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 12 lipca 2006, 22:35 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Może to Ci sie jakos przyda http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... hlight=d4d

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 12 lipca 2006, 22:47 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
dzięki ale w sumie to co tam przeczytałem to wiem już o takich rozwiązaniach tylko tam konkretnie nie ma opisu co do takiej mocy,żeby ją otrzymać tylko dane po założeniu chipa a to już sprawdzałem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 lipca 2006, 14:31 
Offline

Dołączył: wtorek, 23 maja 2006, 19:10
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Nie rozumiem o co pytasz :roll: . Jak osiągnąć taką moc? Zrobić chip tuning!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 lipca 2006, 18:00 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
ehehe..... nie wiem czy sie orientujesz spidigonzales, ale dzięki chipowi raczej takiej mocy nie osiągne...do 130KM tak :? , ale żeby było ok.140 KM to nie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 lipca 2006, 19:30 
Offline

Dołączył: niedziela, 5 września 2004, 12:26
Posty: 484
Lokalizacja: Warszawa/Ostrołęka
macias napisał(a):
ehehe..... nie wiem czy sie orientujesz spidigonzales, ale dzięki chipowi raczej takiej mocy nie osiągne...do 130KM tak :? , ale żeby było ok.140 KM to nie :twisted:


http://www.vtg.pl/chiptuning/chip.php?m=6512&marka=

MaBeRo napisał(a):
Można go usprawnić wyłącznie zewnętrznym modułem do około 136 - 140 KM oraz 315 - 325 Nm

_________________
'(...)każde zagadnienie można rozpatrywać z dwóch punktów widzenia i każdy z nich może być słuszny. Jeśli więc masz wyrobioną na temat czegoś jednoznaczą opinię, świadczy to o tym, że nie znasz wszystkich faktów' J.Clarkson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 lipca 2006, 20:56 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
już patrzyłem na te dane z vtg :D i są obiecujące,hehe...a jest jakaś inna możliwość oprócz "chipowania" :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 11:13 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Oprócz chipa możesz pewnie zmienić intercooler, turbo. Ale toyota ma skomplikowaną w tuningu elektronike (nie wiem czy ten model konkretnie)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 13:52 
Offline

Dołączył: wtorek, 23 maja 2006, 19:10
Posty: 14
Lokalizacja: Wrocław
Sama zmiana intercoolera nie da ci przyrostu 30KM chyba ,że w połączeniu z chipem.
Zmiana turbo jest kosztowna (powyżej 3500zł) a bez ustawienie wyższego ciśnienia doładowania nic nie da. Poza tym jak zmieniasz ciśnienie doładowania to aby uzyskać jakieś ciekawe efekty bez chipa i tak się nie obejdzie.

Jak chcesz konkretnych przyrostów mocy to zmień intercooler, ciśnienie doładowania (fabryczne turbo nigdy nie jest wykorzystywane w 100%), może jeszcze jakaś dłubanina w dolocie (inpipe, filtr) i obowiązkowo chip. Wtedy na pewno osiągniesz powyżej 140KM. Ale taka zabawa może kosztować 3-4tys. Zależy jakich części użyjesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 16:25 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
problem w tym, że d4d nie sa zbyt wytrzymał. Więc raczej bym nie szalał

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 20:28 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
wiecie....ten w sumie samochód nie jest mój bo ja mam Asstre II :lol: ...hehe....mozna to zauwazyc w moich wczesniejszych postach :) ale nie będzie o niej mowa... :o bowiem ta toyotka jest kolegi i planuje on zwiększyć moc i poleciłem mu właśnie montaż chipa, ale też chciałem sie Was właśnie spytac co też radzicie:)....już w sumie patrzyłem na wykresy różnych firm tuning., które wykonują modyfikacje elektroniczne i chyba najlepsze własnie osiągi ma VTG bądz V-tech....różnica około 6KM i momentu obrotowego ok.20NM. + do tych chipów może większy intercooler jak pisał spidigonzales :?: :?:...dzięki za rady i czekam oczywiście na następne:)
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 21:40 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Żadna z osób, które liczą się na rynku diesli (żadna z powyższych firm) nie dotknie się d4d ZTCW. Bo tak jak napisałem to słaby silnik.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 22:48 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Zostaje fabryczny tuning by TTE - koszty... lepiej nie myśleć.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 lipca 2006, 22:59 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:31
Posty: 26
Lokalizacja: woj.łódzkie
darksmile napisał(a):
Żadna z osób, które liczą się na rynku diesli (żadna z powyższych firm) nie dotknie się d4d ZTCW. Bo tak jak napisałem to słaby silnik.

to po co, mają w swojej ofercie chipy do tych modeli :?: :?: ..no właśnie...gdyby tego silnika nie "chipowali" to chyba bye nie wspominali o nim w swojej ofercie, prawda :?: :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 15 lipca 2006, 10:46 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
niewiem czemu darksmile pisze ze nikt tego nierobi jak podejmie sie kazda...
tylko niebeda szalec tak jak przy tdi z grupy vw...

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron