problem leży w sprzęcie.
tunerzy robią to, co oferują firmy dostarczające im oprogramowanie.
sterownik w D4D jeśli pochodzi od boscha, tuninguje sie bardzo ładnie.
w innych przypadkach jest muka
trudno jest wyczytać zawartość pamięci nie mając urządzenia do czytania,
trudno jest potem policzyć sume kontrolną, nie mając urządzenia do liczenia tej sumy.
przypomina mi sie sytuacja z życia wzięta.
byliśmy u pana H.Jahrstofer z firmy IELEC, (gość robi byteshootery)
pytamy o passata na PPD siemensa, a on wielkie oczy i tekst, passat na siemensie ? ciekawe ! wyślijcie mi sterownik, zobacze co da sie zrobić
praktycznie 100% passatów 3C w polsce jeździ na siemensie a Helmut nie wie o co chodzi
pewnie o toyocie coś kiedyś słyszał
może nawet jakąś reklame oglądał
ale trzeba będzie jeszcze troche poczekać żeby opracował technologie programowania.
może nie tak długo jak myślimy