sebek napisał(a):
To zamontujesz ogrzewanie sondy
zartuje!! jakoś czesto się wycina katalizator i niema problemów jesli by sonda była za katalizatorem to juz gorzej bo tez się tak zdarza ze są 2 jedna przed druga za ale w tym przypadku niema powodu robić z igły widły bo wszyscy tak robią i samochody jezdzą
Sebek, mi chodzi o sensowne podejscie a nie druciarskie metody z pod trzepaka.
Czy samochody jeżdzą bez katów ? Owszem... a potem czyta się "wysypało mi sie to lub tamto, pomóżcie...".
To, że coś "jedzie" wcale nie oznacza, że silnik jest "zdrowy" i pracuje w "obtymalnych warunkach".
Widziałem i takie 1.8T z LPG w postaci mixera...i ich właściciele twierdzą, że jest super.
Niektóre silniki (np. w niektórych Audi) mają sonde umieszczoną w kolektorze wydechowym. W tym wypadku wycięcie kata nie wpływa na jej pracę.
Rób jak chcesz.... to Twój samochodzik
Gdyby samochód miał 2 sondy.... jedna przed katem a druga za... to po wycięciu katalizatora nie wiem czy odjechał byś z miejsca
Silnik przechodzi w awaryjny tryb pracy.