Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Wybuchający silnik VW 1.8 proszę o pomoc
PostNapisane: niedziela, 24 września 2006, 22:07 
Offline

Dołączył: niedziela, 19 lutego 2006, 21:09
Posty: 141
Siemka mam takie pytanko odnośnie silniczka VW 1.8 z passata 95r seryjnie 76KM została załozona turbina i podciągnięte do około 145KM na seryjnych korbach tłokach itp. cały silnik seria i wszystko chodziło jak żyletka ale dzisiaj z chłopakami się troszke scigalismy i w pewnym momęcie z rury wydechowej kłeby dymu spod maski jeszcze wiecej olej wystrzelił na kolektor wydechowy z tyłu silnika ze całą komore zachlapało (no i się oczywiście zapaliło) ale wiekrzych strat niema bo jak jechałem do Torunia na 1/4 to sprawiłem sobie gasnice :D w silniku nic nie puka tylko teraz pytanie co to moze być?Mi się wydaje ze to uszczelka pod głowicą ale niejestem pewien,co teraz robić wsadzać inny silnik czy reanimowac ten? Jesli bym się decydował na inny to raczej wiekszy z seryjną mocą grubo ponad 100KM tylko jaki najlepiej?No i jeszcze najlepiej zeby pasował na skrzynie biegów. Pozdrawiam czekam na rady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 24 września 2006, 22:24 
Offline

Dołączył: niedziela, 3 września 2006, 22:59
Posty: 30
Lokalizacja: Ostrówek
Może to być jeszcze turbo, zaczeło brac olej w duzych ilosciach i pluje nim na kolektor. Mielismy podbnie tyle ze w Golfie III 1,8T Wymiana turbo pomogła teraz śmiga :)

_________________
"I'm not the new Dalai Lama"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 07:48 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
odetnij doplyw oleju do turbo i zobacz czy dalej chlapie ;) mateoosh dobrze klika :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 09:31 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
dym był spod maski, koledzy ;)
może przewód ciśnieniowy od turbo? Możesz mieć tam nakrętkę regulującą ciśnienie oleju podawanego na turbinę, może jest zbyt restrykcyjna i wzrasta ciśnienie oleju? i w efekcie go wyrzuca bokami.
Ewentualnie może być że odpływ oleju jest kiepski (zagięty, zagnieciony, zbyt długi, nie idzie w dół...) tam olej blokuje się i w efekcie przeciska się przez uszczelniacze turbiny.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 11:00 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
no tak, tak czy inaczej jak odetniesz doplyw oleju do turbo to bedzie wiadomo czy to z tego byl problem ;> nie istotne czy leci do wydechu czy wycieka na korektor ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 11:46 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Jak odetniesz dopływ to zabijesz turbo :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 14:07 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
oj zabije, zatrze sie tylko cos i to tez raczej nie tak szybko (chyba) :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 16:26 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 11 lipca 2006, 11:07
Posty: 612
Lokalizacja: Wołomin
Chyba robi duza roznice :)


Najpierw postaraj sie wyczyscic wszystko dookola turbiny i sprawdz z kad dokladnie leci olej, bedzie wiadomo co i gdzie sprawdzac. Tym bardziej ze powodow moze byc kilka...

_________________
Bo 1/4 to hobby :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 22:43 
Offline

Dołączył: niedziela, 19 lutego 2006, 21:09
Posty: 141
to w takim razie niebedzie to raczej uszczelka pod głowicą tylko coś z turbo :( ale się zrobi mogą być jeszcze inne mozliwości?? dzieki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron