Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Turbo - co i jak??
PostNapisane: poniedziałek, 9 października 2006, 18:32 
Offline

Dołączył: środa, 27 kwietnia 2005, 14:43
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
Tak jak w temacie jesli macie jakies linki do stron gdzie jest opisany montaz turbo to poprosze.. no chyba ze ktos jest w stanie opisac od samego poczatku co i jak:) tzn. dokladnie co jest potrzebne, jak to zamontowac i najlepiej dlaczego:)

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 października 2006, 22:26 
Offline

Dołączył: środa, 26 lipca 2006, 13:43
Posty: 128
Hmm mogę ci podać instrukcje wycięcia wyrostka robaczkowego. Tyle samo pomoże....

Jakie auto, jakie turbo, jaki przyrost mocy chcesz uzyskać itp itd....
Miej litości napisz cos więcej :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 10 października 2006, 00:08 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
stron o takich modyfikacjach jest od metra.
Jedna z bardziej znanych:
http://www.homemadeturbo.com

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 10 października 2006, 19:17 
Offline

Dołączył: środa, 27 kwietnia 2005, 14:43
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
Bmw e-36 320 chce delikatnie dmuchac wiec mysle o T3 no i chce wiedziec dokladnie co i jak bo sprzet bede kompletowal przez jakis czas wiec musze wiedziec dokladnie co musze miec i czemu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 11 października 2006, 10:41 
Offline

Dołączył: niedziela, 19 lutego 2006, 21:09
Posty: 141
Hej jesli naprawde byś chciał wiele wiedziec na ten temat to byś znalazł ja 1.5 roku temu sam od podstaw nic niewiedząc załozyłem turbo do passata 1.8 ale najpierw spedziłem wiele czasu na zbieraniu informacji na ten temat zaczynając w internecie a koncząc na ksiązkach no jeszcze nieraz jest coś w gazetach ale to takie informacje po łebkach,mozecie niewierzyc ale miałem wtedy troche ponad 17 lat i robiłem wszystko od podstaw od układu paliwowego,spawania kolektora,wydechu,budowy całego dolotu,pospawania intercoolera bo był pekniety to wszystko robiłem sam bez zadnej pomocy i tak z seryjnych 76KM zrobiło sie ponad 140KM ,koledzy tez niewierzyli ale jak zobaczyli to miałem dodatkowe 2 roboty bo tez chcieli miec i wszystko działa jak nalerzy przydał by się jeszcze nowy program ale koszty jakie poniosłem to niecałe 2 tyś zł a reszta to ciezka praca i troche wyobrazni.dlatego sądze ze jesli się chce to wiele zeczy mozna zrobić samemu za wiele miejsze pieniądze i miec z tego wiele wiekszą satysfakcją. Moze niekturzy z tego forum mnie widzieli bo byłem w toruniu na 1/4mili w klasie turbo street biały passat 95rok ciemne szyby i czarna ochydna maska po przejsciach.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 11 października 2006, 10:50 
Offline

Dołączył: środa, 27 kwietnia 2005, 14:43
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
Wlasnie po to napisalem tego posta aby dowiedziec sie jak najwiecej od Was albo abyscie dali mi linki.
Ja tez planuje zrobic wszystko sam bo lubie siedziec przy samochodzie ale moja wiedza o turbo jest znikoma.
ze strony technicznej to sobie poradze ale nadal nie wiem co z elektronika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 11 października 2006, 10:54 
Offline

Dołączył: niedziela, 19 lutego 2006, 21:09
Posty: 141
ja niestety tez z elektroniką nic niezrobiłem tylko zwiekrzyłem cisnienie paliwa zeby to jakoś chodziło samemu raczej nic niezrobisz bo tu jest potrzebna i wiedza i sprzet za niemałe pieniądze najlepiej załozyc samemu turbo i jechac to wszystko zestrojić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 11 października 2006, 17:48 
Offline

Dołączył: środa, 27 kwietnia 2005, 14:43
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
no dobra ale powiedzmy przy 0,5 bara nie wystarczy dodac dodatkowych wtryskiwaczy?? w R6 - 3 dodatkowe seryjne?? czyli bylo 6 jest 9 wiec doladowanie na 0,5 -dobrze kombinuje??a w kolektorze ssacym dodac czujnik cisnieniowy aby w momencie nadcisnienia dawal + na te dodatkowe wtryski??
to chyba troche amatorka ale na bank jest tansze nic smt i jego wystrojenie:)
Aha chcialbym dodac ,ze na razie tylko PYTAM bo sam nie jestem pewien czy dobrze kombinuje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron