Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest środa, 17 października 2018, 00:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Moze daloby sie go zaprosic w przyszlym roku?
PostNapisane: piątek, 10 grudnia 2004, 13:14 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 11:57
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Kliknij tutaj
Koles jest ze Slowacji, wiec moze moglby przyjechac na zawody na 1/4 do nas, jesli nie opchnie furki? :P
Moze ktos moglby napisac do niego? Fajnie byloby zobaczyc takie autko w akcji. :twisted: 8)

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 11 grudnia 2004, 00:17 
Offline

Dołączył: sobota, 10 lipca 2004, 18:25
Posty: 10
Lokalizacja: Miasto nafciarzy - PŁOCK
witam.3.3 do setki??czy ja cos zle przeczytalem???ciekawie by bylo.pzdr

_________________
!!! Życie na wysokich obrotach !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 13 grudnia 2004, 21:17 
Offline

Dołączył: czwartek, 2 grudnia 2004, 17:20
Posty: 36
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Chętnie bym zobaczył co on by mógł u nas wykręć(czas oczywiście... :lol: ). Jestem za!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 17 grudnia 2004, 15:52 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
Mielibyśmy godnego rywala dla OZ'a, Karola, Grzenia (Vette) i...
Moze nareszcie zobaczymy Typhoona w akcji :lol:

Na GG
GS napisał(a):
typhoon stoi bo mamy dużo zleceń, poza tym budowa tego auta jest uzależniona od kasy ktorą dysponuje VTG...


Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron