sebek napisał(a):
Czarownik o co Ci chodzi?? bo niebardzo wiem ??
MOżna dwojako zrozumieś "tylko nie planuj głowicy'... Aluminiową zawsze trzeba oddać do wyrównania... potocznie nazywa sie tą "operacje rużnie... planowanie... zabielenie.... mam nadzieje że nie wpadniesz na ten "genialny" pomysł żeby nie "planować"...
Dostałem od znajomka głowice do obrobienia... optymalizacja kanałów do i wylotowych itd. ... rozwiertu gniazd nie było sensu robić bo zostawiając zawory seryjne mozna było rozwiercić ledwie o 0.5mm gniazda przy pozostawieniu przylgni 1.5mm i sama optymalizacja kanałków i polerka wydechy "urwała" 1sek. od 0-100km/h a opjazd to COrsa 1.2 8v z dołozona turbinka... ogulnie prze robotą głowicy czyli seryjnie 0-100km/h to 19sek. po zapodaniu turbinki 7,9 po obrobieniu głowicy(wraz z powiększeniem komory spalania-odprężeniem) 6.9sek.
Tak więc masz już chba jasność w temacie robić czy nie robić głowicy...
pozdrawiam