Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Audi 90 2.3 20V Quattro
PostNapisane: wtorek, 5 czerwca 2007, 08:45 
Offline

Dołączył: wtorek, 12 grudnia 2006, 20:17
Posty: 8
Lokalizacja: Godów
Witam. Chcę przerobić audi 90 2.3 20v do wyścigów górskich i chciałbym się dowiedziec ile można wyciągnąć km na silniku wolnossącym. Samochód będzie tylko do wyścigów


Pozdrawiam MaĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2007, 18:55 
Offline

Dołączył: środa, 29 marca 2006, 13:27
Posty: 9
Yen silnik jest bardzo mało podatny na dłubanie. Powyżej 200KM raczej nie osiągniesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2007, 21:24 
Offline

Dołączył: środa, 3 sierpnia 2005, 14:53
Posty: 30
Lokalizacja: z nienacka
ile ma seria ?

_________________
może mocy mam mało...ale wciąż jestem z przodu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2007, 23:22 
Offline

Dołączył: środa, 29 marca 2006, 13:27
Posty: 9
jakoś 164-170 w zależności od czegośtam.

Poza tym to auto jest ciężkie i ma długą skrzynię, a na krótką nie ma szans.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Audi 90 2.3 20V Quattro
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 23:24 
MaC napisał(a):
Witam. Chcę przerobić audi 90 2.3 20v do wyścigów górskich i chciałbym się dowiedziec ile można wyciągnąć km na silniku wolnossącym. Samochód będzie tylko do wyścigów


Pozdrawiam MaĆ


Na silniku N/A nic nie zrobisz. Masz 2 wyjścia....

1. bawić się w uturbianie tego co masz
2. swap na 2.2T 20V i dalsze mody z podniesieniem mocy.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 września 2007, 07:33 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
To dopiuero żeście pocieszyli "MaC-a" 8)

Można wycisnąc tylko jest kwestja czy sie to opłaca(same wałki to koszt 818-1005oyro+twardze sprężynki 249-552oyro-ceny dbilas-dynamic)... bo pewnie za podobną kase uturbisz... no chyba ze jakieś tam regulaminy wyscigów górskich nie pozwalają...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 września 2007, 18:41 
Offline

Dołączył: środa, 29 marca 2006, 13:27
Posty: 9
Pewnie, że najprościej to wsadzić 20VT ale to dobre na ulicę, w sporcie auto musi mieć silnik zgodny z homologacją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 września 2007, 18:47 
konradviper napisał(a):
Pewnie, że najprościej to wsadzić 20VT ale to dobre na ulicę, w sporcie auto musi mieć silnik zgodny z homologacją.


A możesz jaśniej...... jaką homologacją ?


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 września 2007, 19:29 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
zgodny z homologacja auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 września 2007, 23:02 
Offline

Dołączył: środa, 29 marca 2006, 13:27
Posty: 9
Jak się chce startować w rajdach albo wyścigach, to nie można byle czym, tylko autem które ma/miało homologację rajdową lub wyścigową.
To taka książka, w której opisane są parametry auta, które musi ono spełniać.
Homologacja określa też do którego roku auto jest homologowane, potem nie może już jeździć w imprezach gdzie wymagana jest aktualna homologacja ale może w takich, gdzie wymagana jest tzw utracona homologacja, czyli do 5ciu lat po wygaśnięciu homologacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron