Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Asfalt
PostNapisane: czwartek, 3 lutego 2005, 22:47 
Offline

Dołączył: wtorek, 19 października 2004, 23:35
Posty: 9
Lokalizacja: Przeszkoda
Ja jestem laikiem, a nauczyć się wypada... Otóż mam pytanie: Czym się różni słynny, piękny, superprzyczepny asfalcik w USA od naszego - Polskiego? Śpię na fizyce, może tam mówili... Ale czy nasze lotniska (hmm... Bemowo ma ciekawą nawierzchnię..) są takie śliskie?
BTW: Dobrze mi się wydaje, że w upał przyczepność jest lepsza?

Proszę o nie wyśmiewanie się z mojej niewiedzy, bo wezmę na bemowo pinezki :twisted: :twisted:

Acha! Co jest lepsze asfalt czy beton (czy gdzieś w europie są betonowe drogi?)? Znów wydaje mi się, że beton (nie wiem czemu... jakieś głosy? ;))

_________________
Obrazek
Thoroughbred 2600+ (AXDA AIUHB) BOX; MSI KT4v; GIGABYTE Radeon 9550@Radeon9600; 2x 256MB Kingston 333MHz; WD 40 GB 2 MB cache; AC '97; LITE-ON LDW 451S; skrzynka XPOWER; zasilacz 350W


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 4 lutego 2005, 00:56 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
różni się przede wszystkim składem wewnętrznych (trwałość) i zewnętrznych (przyczepność) warstw, lepią się do niego buty :wink:, skład surowcowy mam w homologacji ale nie w tym rzecz, średnio koszt jest dwa razy wyższy niż zwykłego syfu po którym jeździsz w Polsce,

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 2 marca 2005, 20:59 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 20 grudnia 2004, 23:14
Posty: 40
OZ: A jak jezdzilo Ci sie w Szymanach (chodzi mi oczywiscie o nawierzchnie)??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 2 marca 2005, 21:02 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 marca 2005, 00:03 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2004, 16:14
Posty: 127
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
OZ napisał(a):
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,


można linię startu przesunąć wcześniej :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 marca 2005, 01:25 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
OZ napisał(a):
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,


To chyba tyczy się obydwu ostatnich przykładów, z wyjątkiem takim że w Poznaniu możemy wejsć w zakręt, a w Masłowie jest koniec pasa, a pod górkę jest jak zwykle zawsze. :wink:

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 marca 2005, 03:48 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin
co do pochylosci lotnisk - prawie kazde lotnisko w PL jest z "garbem"
fajna nawierzchnia jest w ulezu, naprawde fajny asfalt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 marca 2005, 19:52 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 marca 2005, 22:02 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
dizkret napisał(a):
Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)


Tak, szczególnie na drag slickach :?

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 4 marca 2005, 16:53 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
Grzenio napisał(a):
dizkret napisał(a):
Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)


Tak, szczególnie na drag slickach :?

przecież na Bemowie nie miałeś tych "walcy" na kołach... :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 4 marca 2005, 17:13 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
Na Bemowie nie, a w Poznaniu były drag slicki pożyczone od kolegi z ZR1 do testów.
Pozatym "te walce" to opony z NSCAR i myślęże zakrętów się nie boją, a dragowe to masakra z miękką boczną ścianką po winklu się jedzie jak byś miał "kapcia"

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 4 marca 2005, 17:41 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
dzięki za wyjaśnienie pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron