Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego
http://forum.sss.org.pl/

Asfalt
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=4&t=184
Strona 1 z 1

Autor:  eXPerT [ czwartek, 3 lutego 2005, 22:47 ]
Temat:  Asfalt

Ja jestem laikiem, a nauczyć się wypada... Otóż mam pytanie: Czym się różni słynny, piękny, superprzyczepny asfalcik w USA od naszego - Polskiego? Śpię na fizyce, może tam mówili... Ale czy nasze lotniska (hmm... Bemowo ma ciekawą nawierzchnię..) są takie śliskie?
BTW: Dobrze mi się wydaje, że w upał przyczepność jest lepsza?

Proszę o nie wyśmiewanie się z mojej niewiedzy, bo wezmę na bemowo pinezki :twisted: :twisted:

Acha! Co jest lepsze asfalt czy beton (czy gdzieś w europie są betonowe drogi?)? Znów wydaje mi się, że beton (nie wiem czemu... jakieś głosy? ;))

Autor:  OZ [ piątek, 4 lutego 2005, 00:56 ]
Temat: 

różni się przede wszystkim składem wewnętrznych (trwałość) i zewnętrznych (przyczepność) warstw, lepią się do niego buty :wink:, skład surowcowy mam w homologacji ale nie w tym rzecz, średnio koszt jest dwa razy wyższy niż zwykłego syfu po którym jeździsz w Polsce,

Autor:  salamiak [ środa, 2 marca 2005, 20:59 ]
Temat: 

OZ: A jak jezdzilo Ci sie w Szymanach (chodzi mi oczywiscie o nawierzchnie)??

Autor:  OZ [ środa, 2 marca 2005, 21:02 ]
Temat: 

jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,

Autor:  adanus [ czwartek, 3 marca 2005, 00:03 ]
Temat: 

OZ napisał(a):
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,


można linię startu przesunąć wcześniej :?

Autor:  Grzenio [ czwartek, 3 marca 2005, 01:25 ]
Temat: 

OZ napisał(a):
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,


To chyba tyczy się obydwu ostatnich przykładów, z wyjątkiem takim że w Poznaniu możemy wejsć w zakręt, a w Masłowie jest koniec pasa, a pod górkę jest jak zwykle zawsze. :wink:

Autor:  siwy [ czwartek, 3 marca 2005, 03:48 ]
Temat: 

co do pochylosci lotnisk - prawie kazde lotnisko w PL jest z "garbem"
fajna nawierzchnia jest w ulezu, naprawde fajny asfalt

Autor:  dizkret [ czwartek, 3 marca 2005, 19:52 ]
Temat: 

Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)

Autor:  Grzenio [ czwartek, 3 marca 2005, 22:02 ]
Temat: 

dizkret napisał(a):
Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)


Tak, szczególnie na drag slickach :?

Autor:  dizkret [ piątek, 4 marca 2005, 16:53 ]
Temat: 

Grzenio napisał(a):
dizkret napisał(a):
Grzenio napisał(a):
w Poznaniu możemy wejsć w zakręt

jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? :)


Tak, szczególnie na drag slickach :?

przecież na Bemowie nie miałeś tych "walcy" na kołach... :P

Autor:  Grzenio [ piątek, 4 marca 2005, 17:13 ]
Temat: 

Na Bemowie nie, a w Poznaniu były drag slicki pożyczone od kolegi z ZR1 do testów.
Pozatym "te walce" to opony z NSCAR i myślęże zakrętów się nie boją, a dragowe to masakra z miękką boczną ścianką po winklu się jedzie jak byś miał "kapcia"

Autor:  dizkret [ piątek, 4 marca 2005, 17:41 ]
Temat: 

dzięki za wyjaśnienie pozdrawiam :)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/