Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Asfalt http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=4&t=184 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | eXPerT [ czwartek, 3 lutego 2005, 22:47 ] |
Temat: | Asfalt |
Ja jestem laikiem, a nauczyć się wypada... Otóż mam pytanie: Czym się różni słynny, piękny, superprzyczepny asfalcik w USA od naszego - Polskiego? Śpię na fizyce, może tam mówili... Ale czy nasze lotniska (hmm... Bemowo ma ciekawą nawierzchnię..) są takie śliskie? BTW: Dobrze mi się wydaje, że w upał przyczepność jest lepsza? Proszę o nie wyśmiewanie się z mojej niewiedzy, bo wezmę na bemowo pinezki Acha! Co jest lepsze asfalt czy beton (czy gdzieś w europie są betonowe drogi?)? Znów wydaje mi się, że beton (nie wiem czemu... jakieś głosy? ) |
Autor: | OZ [ piątek, 4 lutego 2005, 00:56 ] |
Temat: | |
różni się przede wszystkim składem wewnętrznych (trwałość) i zewnętrznych (przyczepność) warstw, lepią się do niego buty , skład surowcowy mam w homologacji ale nie w tym rzecz, średnio koszt jest dwa razy wyższy niż zwykłego syfu po którym jeździsz w Polsce, |
Autor: | salamiak [ środa, 2 marca 2005, 20:59 ] |
Temat: | |
OZ: A jak jezdzilo Ci sie w Szymanach (chodzi mi oczywiscie o nawierzchnie)?? |
Autor: | OZ [ środa, 2 marca 2005, 21:02 ] |
Temat: | |
jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie, |
Autor: | adanus [ czwartek, 3 marca 2005, 00:03 ] |
Temat: | |
OZ napisał(a): jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,
można linię startu przesunąć wcześniej |
Autor: | Grzenio [ czwartek, 3 marca 2005, 01:25 ] |
Temat: | |
OZ napisał(a): jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,
To chyba tyczy się obydwu ostatnich przykładów, z wyjątkiem takim że w Poznaniu możemy wejsć w zakręt, a w Masłowie jest koniec pasa, a pod górkę jest jak zwykle zawsze. |
Autor: | siwy [ czwartek, 3 marca 2005, 03:48 ] |
Temat: | |
co do pochylosci lotnisk - prawie kazde lotnisko w PL jest z "garbem" fajna nawierzchnia jest w ulezu, naprawde fajny asfalt |
Autor: | dizkret [ czwartek, 3 marca 2005, 19:52 ] |
Temat: | |
Grzenio napisał(a): w Poznaniu możemy wejsć w zakręt
jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? |
Autor: | Grzenio [ czwartek, 3 marca 2005, 22:02 ] |
Temat: | |
dizkret napisał(a): Grzenio napisał(a): w Poznaniu możemy wejsć w zakręt jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? Tak, szczególnie na drag slickach |
Autor: | dizkret [ piątek, 4 marca 2005, 16:53 ] |
Temat: | |
Grzenio napisał(a): dizkret napisał(a): Grzenio napisał(a): w Poznaniu możemy wejsć w zakręt jakiś powerdrift Vettą Grzenio??? Tak, szczególnie na drag slickach przecież na Bemowie nie miałeś tych "walcy" na kołach... |
Autor: | Grzenio [ piątek, 4 marca 2005, 17:13 ] |
Temat: | |
Na Bemowie nie, a w Poznaniu były drag slicki pożyczone od kolegi z ZR1 do testów. Pozatym "te walce" to opony z NSCAR i myślęże zakrętów się nie boją, a dragowe to masakra z miękką boczną ścianką po winklu się jedzie jak byś miał "kapcia" |
Autor: | dizkret [ piątek, 4 marca 2005, 17:41 ] |
Temat: | |
dzięki za wyjaśnienie pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |