Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Film powered by VTG http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=4&t=218 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | GS [ poniedziałek, 21 marca 2005, 11:09 ] |
Temat: | |
suczka napisał(a): ...cacy kierowca
chesz się umówić czy co...? zadzwoń po szkole |
Autor: | spoon [ poniedziałek, 21 marca 2005, 12:04 ] |
Temat: | |
GS napisał(a): suczka napisał(a): ...cacy kierowca chesz się umówić czy co...? zadzwoń po szkole |
Autor: | suczka [ poniedziałek, 21 marca 2005, 21:02 ] |
Temat: | |
...nie, dzięki, skomentowałam, bo kierowca cacy ale to było bez podtextów...ja jestem samowystarczalna |
Autor: | Tommi [ poniedziałek, 21 marca 2005, 22:23 ] |
Temat: | |
Jedno cały czas mi chodzi po głowie..... dlaczego na filmie 1 i 2 typhoon ma jedną turbinę i jakiś taki dziwnie stary silnik.... a w projektach ma dwie turbiny i "ładny" silnik..... |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 21 marca 2005, 23:04 ] |
Temat: | |
dlatego że w sezonie 2005 będzie jeździł na jednej turbinie, taki wariant ostatecznie wybrał właściciel |
Autor: | GS [ wtorek, 22 marca 2005, 11:43 ] |
Temat: | |
Tommi napisał(a): Jedno cały czas mi chodzi po głowie..... dlaczego na filmie 1 i 2 typhoon ma jedną turbinę i jakiś taki dziwnie stary silnik.... a w projektach ma dwie turbiny i "ładny" silnik.....
ty to masz rentgen w oczach |
Autor: | Tommi [ wtorek, 22 marca 2005, 12:11 ] |
Temat: | |
GS napisał(a): ty to masz rentgen w oczach tylko wprawne oko BTW dlaczego taka była decyzja?? czy było to podyktowane względami osiągów czy raczej finansów |
Autor: | Bullitt [ wtorek, 22 marca 2005, 12:14 ] |
Temat: | |
OZ napisał(a): dlatego że w sezonie 2005 będzie jeździł na jednej turbinie, taki wariant ostatecznie wybrał właściciel
W sumie patrząc z perspektywy mocy i NM jest to najlepsze wyjście. Jedynie co można miec do zażucenia to ewentualny przebieg krzywych- no ale od czego jest ta skrzynia dragowa..... W każdym razie rodził się w bólach ale niepełnosprawny sie nie urodził. Tatko już wiedział jak go zrobić.... |
Autor: | Gul [ wtorek, 22 marca 2005, 14:54 ] |
Temat: | |
Tommi napisał(a): Jedno cały czas mi chodzi po głowie..... dlaczego na filmie 1 i 2 typhoon ma jedną turbinę i jakiś taki dziwnie stary silnik.... a w projektach ma dwie turbiny i "ładny" silnik.....
bo brzydka pogoda nie pozwoliła na sesję zdjęciową z single turbo LT1 |
Autor: | Grzenio [ wtorek, 22 marca 2005, 16:35 ] |
Temat: | |
Tommi napisał(a): GS napisał(a): ty to masz rentgen w oczach tylko wprawne oko BTW dlaczego taka była decyzja?? czy było to podyktowane względami osiągów czy raczej finansów E tam zciemniają ja widziałem ten "ładny silnik" na dwóch turbinach włożyli do S4 OZa. |
Autor: | GS [ czwartek, 24 marca 2005, 15:11 ] |
Temat: | |
nie no co ty ,do golfa poszedł |
Autor: | Grzenio [ czwartek, 24 marca 2005, 15:29 ] |
Temat: | |
GS napisał(a): nie no co ty ,do golfa poszedł
Zakręciłeś mi sytuację, myślałem że do tej jedynki to poszedł ten stary silnik od OZa. |
Autor: | S4jm0n [ czwartek, 24 marca 2005, 16:26 ] |
Temat: | |
Grzenio napisał(a): GS napisał(a): nie no co ty ,do golfa poszedł Zakręciłeś mi sytuację, myślałem że do tej jedynki to poszedł ten stary silnik od OZa. Stary znaczy który ? I do jakiego Golfa bo chyba coś gdzieś przeoczyłem |
Autor: | dizkret [ czwartek, 24 marca 2005, 16:38 ] |
Temat: | |
Stary silnik czyli stara specyfikacja w 2.7 tzn. 550 konna (tylko). Golf 'jedynka' to nowy projekt z VTG (W0 VTG). Cholera wygadałem tajemnicę, przepraszam . EDIT: PS. Nic więcej nie wiem nie pytać na PW!!! |
Autor: | GS [ czwartek, 24 marca 2005, 16:52 ] |
Temat: | |
dizkret napisał(a): Stary silnik czyli stara specyfikacja w 2.7 tzn. 550 konna (tylko).
Golf 'jedynka' to nowy projekt z VTG (W0 VTG). Cholera wygadałem tajemnicę, przepraszam . EDIT: PS. Nic więcej nie wiem nie pytać na PW!!! Tobie to naprawdę nie można nic powiedzieć w tajemnicy |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |