wiesz co, nie rób tego, auto ma wystarczająco dużo mocy do zwykłego używania jesteśmy raczej przeciwnikami uturbiania aut N/A bo koszty takiej akcji przewyższają oczekiwane korzyści (wyjątkiem są klasy zawodnicze DRAG ale chyba nie do tego ma ono służyć) musiałbyś: dać kute korby i tłoki, zrobić głowicę, dolot, wydech, inny komp, kupa zabawy z elektroniką, strojenia .... nie zniechęcam Cię ale auto uturbione z N/A może stać się bardziej awaryjne bo zaraz będziesz musiał wymieniać sprzęgło, uszczelki i być może inne elementy, które nie wytrzymają np dwa/trzy razy większego momentu obrotowego dodatkowo bloki/głowice aut francuskich nie słyną z dużej wytrzymałości na uturbianie
dużo taniej wyjdzie kupienie używanego, fajnego auta uturbionego i zabawa w większe turbo jak mocy jest jeszcze za mało
_________________ http://www.apispower.pl
9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005 9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008 S4 - coś jakby kombi
|