Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: sobota, 7 maja 2005, 12:02 
Offline

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 11:51
Posty: 74
Lokalizacja: Radom
Za niewielkie pieniądze mozna tez dostać Peugeota 205,309 gti(to juz raczej profi bedzie).ale samochody te są lekkie i mocne.Z czesciami tez nie powinno byc wielkiego problemu.

_________________
Ludzie zaczeli ścigac sie samochodami od momentu, w którym zbudowali drugi egzemplarz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 7 maja 2005, 21:26 
Offline

Dołączył: wtorek, 3 maja 2005, 20:04
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów
Ja bym sie w Fiata nie pakowal, te stare Uno uwielbiaja sie sypac... Poza tym to tak samo jak Daihatsu juz Mini+.
Civica bym odrzucil bo seryjnie nie ma silnika odpowiednio mocnego, takiego 100KM, ale 1.5 90KM tez bedzie, z tym ze Civic nie jest taki lekki.
Swift mi sie z wygladu nie podoba, ale to malo wazne, jezdzi dobrze, nie wiem jak z czesciami. Rover, jezeli chodzi o czesci to nie ma wszystkich, np z blacharki.. reperaturki tylnich blotnikow wogule nie istnieja, a rdzewiec lubi... Do silnika sa czesci bo montowali go w inny Roverach. Trzeba tez pamietac o zawieszeniu, nie ma zwyklych amortyzatorow ani sprezyn... trzeba je dopompowywac co jakis czas.. a jak sie sypnie to nowe elementy sa drogie... Dodatkowo ciezko znales Rovera 114 GTI... o Swifta znacznie latwiej.

_________________
Obrazek
Aczkolwiek, z tym, że nie napewno, bo jeżeli ktoś komuś coś, a ewentualnie, nikt nikomu nic, to po co?

Są trzy prawdy: prawda, tyż prawda i gówno prawda!
Rover 114 GTI
ET 1/4 16,241 Stalowa Wola


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 8 maja 2005, 01:11 
Offline

Dołączył: środa, 4 maja 2005, 23:16
Posty: 5
REnault 5 1,4Turbo moje mazenia ale juz niedlugo bedzie zrealizowane puki co si emecze zwyklym 1,4 i jest niezle takrze 1,4 turbo i mozna dlubac i dlubac :twisted:

_________________
[img]http://www.cameleos.com/renault5/polska/galeria/small/043s.jpg[\img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 8 maja 2005, 10:05 
Offline

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 11:51
Posty: 74
Lokalizacja: Radom
Albo zakup sobie jakiegoś Cieniasa albo Seja,włóz silnik 1.2, i dopiero ten silnik przerabiaj(myśle ze tak do 100 koni to dojdziesz) :wink:
Pozdro

_________________
Ludzie zaczeli ścigac sie samochodami od momentu, w którym zbudowali drugi egzemplarz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 10:20 
Offline

Dołączył: niedziela, 1 maja 2005, 16:33
Posty: 4
Lokalizacja: braniewo
dlaczego w klasie mini?? w profi jest chyba większy wybór.isą naprawde świetne lekkie dwulitrowe pociski takie jak np. nissan 100NX 143km w seri. mocny rozwojowy silnik. miałem primere z takim silnikiem. jest super.

_________________
NISSAN 300ZX STAGE III


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 10:58 
Offline

Dołączył: wtorek, 3 maja 2005, 20:21
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Generalnie chodzi o pieniądze, to będzie drugie moje auto wiec muszę mieć jeszcze jakies środki na życie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 14:15 
Offline

Dołączył: niedziela, 29 sierpnia 2004, 17:46
Posty: 35
Lokalizacja: Z Warszawy
S4jm0n napisał(a):
Jakie autko najlepsze na początek :?: Fundusz to ok. 8-10 tys. zł. Przeróbki będą z czasem więc póki co cała kasa na kupno auta. Nie chciałbym za starego auta więc tak w okolicach myślę 95 roku. No i żeby miało coś koło 100KM lub oczywiście więcej ;)
Choruję na Civica.... po takiej cenie to chyba tylko V generacja... no i czy myślicie, że da radę z takim funduszem znaleźć jakiegoś VTEC'a :?: :lol:


Za tą kase niestety nie kupisz 5 Gen. V-Tec

Proponuje rozjerzeć się za 4 Gen. iVT ze zdrową blachą, ew. 5 Gen. w najsłabszej opcji i potem bawić się w Swap...

Ja bym kupił Żelazko iVT ;)

Pozdro.

_________________
http://www.hondatech.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 15:17 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 21 marca 2005, 22:00
Posty: 88
Lokalizacja: Wafka
Wojtaas napisał(a):
Albo zakup sobie jakiegoś Cieniasa albo Seja,włóz silnik 1.2, i dopiero ten silnik przerabiaj(myśle ze tak do 100 koni to dojdziesz) :wink:
Pozdro


seria 1.2 mpi ma 75KM więc idąc w mini+ moce niemal zawsze wychodzą ponad 100KM :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 16:53 
Offline

Dołączył: niedziela, 5 września 2004, 12:26
Posty: 484
Lokalizacja: Warszawa/Ostrołęka
Peter napisał(a):
Za tą kase niestety nie kupisz 5 Gen. V-Tec

Proponuje rozjerzeć się za 4 Gen. iVT ze zdrową blachą, ew. 5 Gen. w najsłabszej opcji i potem bawić się w Swap...

Ja bym kupił Żelazko iVT ;)

Pozdro.


Nieeee...no weeeee ;)
Nie podoba mi się żelazko .... :? Tak jak świstak mi się nie podoba....
Qrde...... może w Niemczech przyczaję coś :?: Czy tam też nie da rady... :?: :(
Wolałbym jednak tego 5 gen. ... np. ten już byłby pasowny w miarę - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49769960 (poza kolorem który mi się nie podoba)... no nie VTEC ale już chociaż te 90KM a nie 75KM :?

Tutaj VTEC ale za stary troche :?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49770494

Ten już pasowałby mi ;) Do tego czarny :twisted:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49973702

Coupe....fajne.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C210708

I nareszcie VTEC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C276081
Trochę stary ale VTEC :twisted:

Tak wymieniłem te link ale nie żeby się pochwalić, że umiem korzystać z allegro czy coś tylko po to żeby teraz właśnie zapytać, na ile mogę się wzorować na takich aukcjach :?:

_________________
'(...)każde zagadnienie można rozpatrywać z dwóch punktów widzenia i każdy z nich może być słuszny. Jeśli więc masz wyrobioną na temat czegoś jednoznaczą opinię, świadczy to o tym, że nie znasz wszystkich faktów' J.Clarkson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 18:41 
Offline

Dołączył: sobota, 30 kwietnia 2005, 16:32
Posty: 336
Lokalizacja: z nienacka... :)
Ten egzemplarzyk wymieniony przez Szymona wyglada ciekawie i w dodatku po tuningu:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C210708

_________________
Porsche 911 '79 crazy owner....... :D
Jestem zawsze tam gdzie SSS. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 21:42 
Offline

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 11:51
Posty: 74
Lokalizacja: Radom
ale troche za słaby ,myśle :lol:

_________________
Ludzie zaczeli ścigac sie samochodami od momentu, w którym zbudowali drugi egzemplarz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2005, 22:48 
Offline

Dołączył: sobota, 30 kwietnia 2005, 16:32
Posty: 336
Lokalizacja: z nienacka... :)
Firma Grabowski Motor Sport ma w swojej ofercie zestaw Soft turbo do takiego silnika (podnosi moc do 135-140km). Poza tym zawsze mozna jakis swaping zrobic :D.

_________________
Porsche 911 '79 crazy owner....... :D
Jestem zawsze tam gdzie SSS. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 10 maja 2005, 08:32 
Offline

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 11:51
Posty: 74
Lokalizacja: Radom
AS napisał(a):
Firma Grabowski Motor Sport ma w swojej ofercie zestaw Soft turbo do takiego silnika (podnosi moc do 135-140km). Poza tym zawsze mozna jakis swaping zrobic :D.

Ale fura jest za dyche + opłaty .przy funduszu do ok dychy,wieć nawet jesli kolega wygrzebie kase na fure ,to juz na tuning nie zostanie nic ,a zestaw soft-turbo,albo swap to juz sa jakies koszty
p.s nie wiem czy moge Cie tak Smutny rozliczać ( nie wiem i nie wnikam jak stoisz z kasa )jak jakiś ZUS.Jakby co to z góry sorki :lol:

_________________
Ludzie zaczeli ścigac sie samochodami od momentu, w którym zbudowali drugi egzemplarz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 10 maja 2005, 11:17 
Offline

Dołączył: wtorek, 3 maja 2005, 20:21
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Spoko Wojtaas nie ma sprawy. Ja chyba jednak wybiore Żelazko!!! Swift pewnie bylby lepszy, ale zawsze chciałem mieć hondę (stara bo stara ale zawsze ;-))),a coś innego sie trafiało.
Zostaje pytanie czy 1,4 czy 1,5.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 10 maja 2005, 12:22 
Offline

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 11:51
Posty: 74
Lokalizacja: Radom
No to juz chyba 1,5 :wink:

_________________
Ludzie zaczeli ścigac sie samochodami od momentu, w którym zbudowali drugi egzemplarz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron