darksmile napisał(a):
Jarekk napisał(a):
w tej części kraju nie było firmy, która robiłaby POPRAWNE przeróbki mechaniczne (np instalecje turbo, kute graty itp)
cieszę się, że w tej kwestii mamy podobną opinię. Własnie tak brzmi moja o vtechu
Co do bycia mentorem przez Pira to poczytaj posty swoich kolegów na poprzedniej stronie. Wynika z nich, że to on wam a nie wy jemu pomagacie. Poza tym w kwesti technicznej. Jak mierzycie moc mocnych aut turbo na inercji. Albo inaczej na ile te wyniki są wiarygodne?
pozdro
Pomoc jest - jeśli tak można to nazwać... - tak na prawdę obustronna. V-tech ma naprawdę sporę doświadczenie w elektronice - trzeba tylko wiedzieć czego się od nich chce i umieć to dostać (z punktu widzenia firmy współpracującej). To jak użyjemy zdobytej wiedzy czy rozwiązania problemu to już nasza sprawa i za to odpowiadamy przed klientem my.
Gdybyś widział jak wiele się zmieniło w V-techu (np ludzie w serwisie) od czasu powstania ProjectXs to nie pisałbyś tu o jednostronności. Oni po prostu nie mogli zostać w tyle i zaczęli robić rzeczy coraz bardziej zgodne ze standardami. Niestety dla dużej firmy łatwiejsze jest wykorzystanie dobrych pomysłów i nowej wiedzy niż dla ProjectXs.
U nas wszystko musi niestety trwać dłużej (nie stać nas np na zatrudnienie osobnego pracownika tylko do spawania i polerowania zakup super spawarki). Za to wiemy jak produkt ma wyglądać, działać i mimo iż zajmie nam to więcej czasu, to będzie go robiła (może niestety dla niej) osoba która wymyśliła cały projekt modyfikacji i wie czego trzeba oczekiwać od poszczególnych elementów.
Od razu mówię że nie dam się tu wciągnąć w porównania ProjectXs - Vtech, bo nie dam się z nimi poróżnić. Lubimy się i zawsze gdy ktoś nas o coś pyta - szczerze odpowiadamy jak my byśmy to zrobili. Tak samo gdy my o coś pytamy, bo mamy problem - zawsze uzyskujemy pomoc.
My mamy swój rozum, ideologię i sposób pracy a V-tech ma swój. Klient wybiera gdzie pojedzie. Prywatnie się przyjaźnimy.
Teraz pomiar mocnych aut... odpowiedź jest w moim poprzednim poście choś pośrednia - nie mierzymy jej dokładnie! Mówię tu o autach o mocach powyżej 270-300Hp. Nie mierzymy jej dokładnie, bo nie mamy takiej możliwości. Nie wstydzimy się tego, że nasza hamownia ma taką dokładność - tak z resztą określił ją producent - Vtech.
Bardzo chcielibyśmy mieć hamownę obciążeniową 4x4, najchętniej mocowaną do piast ale nas na razie na nią po prostu nie stać.
Dopracowujemy auto na ulicy, bo tam ma docelowo działać a pomiar traktujemy orientacyjnie bo czy jest np 350 czy 370KM nie jest tak istotne jak rżnice w czasach przyspieszeń i przejazdów - czyż nie?
Kiedy pojawi się jakieś auto by Xs?
Miejmy nadzieję że w tym sezonie. Trwają prace nad dosyć szybkim autem naszego klienta (na ten sezon ok 500KM) - kompleksowo przygotowywane przez Xs - od podstaw!
Poza tym, była spora szansa na "popis" innym autem ale została chyba zaprzepaszczona (w świetle obecnych "9s"): we współpracy z firmą V-tech 2 lata temu zaczęliśmy bardzo ambitny projekt. My byliśmy pomysłodawcami, sam dobierałem i zamawiałem do niego części. Wszystko zostało wyliczone "jak Pan Bóg nakazał". Auto ogolone, 0 samoróbek... niestety entuzjazm osłabł i projekt ponad rok stał sobie na trawie... (nie Xs go finansował i nie my jesteśmy właścicielami
).
Zaoferowaliśmy się że złożymy to do kupy - niestety zabrakło chyba funduszy choć zostało może z 10% kosztów. W związku z tym złożyliśmy to co było i potem na lawecie "to" od nas wyjechało (celowo nie mówię co). Później dotarło do nas jeszcze tylko że źle coś zrobiliśmy bo stare części itp - sorry ale "z pustego to i..." a auto by jeździło bo wszystkie ważne części są nowe. bardzo zaangażowaliśmy się w ten projekt i dlatego nic innego nie zrobiliśmy. Jeśli teraz okaże się że nie będzie on występował jako w lwiej części nasze dzieło i projekt, to będzie bardzo przykre a nam pozostaną na razie chyba tylko auta klientów.
Miejmy nadzieję że uda się jednak jakoś porozumieć i zobaczycie auto zrobione do 1/4mili ABSOLUTNIE bez kompromisów i pod Polski regulamin. Wszystkie mechaniczne części są najlepsze jakie można zdobyć gdziekolwiek i składane przez ludzi to robiących na codzień, wypróbowane w 1/4 mili. Pozostaje kwestia montażu i zestrojenia.