te wszystkie polskie wyscigi na cwierc mili to totalna porazka
10 cylindrowy viper z podtlenkiem i pseudoszerokimi kapami?
supra z 6 cylindrowka i bi tubro i podtlenkiem? jeszcze pokraczniejsza fura
i ile to wyciaga? 12sek? 10? nawet jak wyciaga 9 na 140 oktanowym paliwie to to jest smiechu warte
chlodzic przed startem chlodnice gasnica albo woda, hahaha,
turbinka 2? 3? bary i wszystkim szcena opada?
zbiorniczki podtlenku?
niektrzyzy na toluenie jezdza
inni na nitro metanie
elektronika
zmienne fazy rozrzadu
4 - 5 zaworow na gar
wielki intercooler
te smieszne dres-style spojlery
plastix?
sliki?
i co im to daje? ledwo co 10 sekund zaliczacie
te wszystkie wasze smieszne 4 cylindrowe imprezy golfy 6 cylindorw eporszaki i supry 8 cylindrowe beje korwety 10 garowe zmije i 12 garowe lambo i ferrki bierze
ford mustang gt 500 shelby rocznik 67 z 8 cylindrowym silniczkiem z kompresorkiem (po przerubkach to nei wyglada nawet jak fura)
ile robi? okolo 4,5 sekundy na 1/4 mili i pod koniec ma 330 mil na godzine
kapujesz? zanim ty w swojej pokracznej bejce wyciagniesz setke to tam koles ma 5 setek na blacie i przyspiesza
national hot rod association
http://www.nhra.com
dzial folmy 2001-2005
a jesli ktos by mi mowil o wyscigach fur dopuszczonych do ruchu ulicznego
to taki ford t z 12 litrowa V8 i kompresorem oraz blowerem ma 6 sekund
wszyscy w polsce gapia sie jak mucki na kolorowa 989 konna supre
hahahahaha
juz to widze supra vs ford t w bemowie
i fordzik jest na mecie 4 sek wczesniej
papa slimaczki