Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Golf III gti
PostNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2005, 21:53 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 21:46
Posty: 7
Lokalizacja: W-wa
Witam!
Posiadam golfa III gti 110kW.
Chciałbym go wzmocnić nieco, troche myslałem o zmianie oprogramowania w kompie, czy ktoś się orientuje o ile może taka zmiana podnieść moc?
A może ktoś z Was zna inny sposób aby wzmocnić ten motor, pomijając wstawienie turbiny, czy montaż podtlenku!
Czekam na propozycje!
pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2005, 22:20 
Offline

Dołączył: środa, 3 sierpnia 2005, 14:53
Posty: 30
Lokalizacja: z nienacka
dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie... :lol:

_________________
może mocy mam mało...ale wciąż jestem z przodu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2005, 22:37 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Dolot,wydech,glowica,walki ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2005, 00:16 
Offline

Dołączył: środa, 3 sierpnia 2005, 14:53
Posty: 30
Lokalizacja: z nienacka
DeviL napisał(a):
Dolot,wydech,glowica,walki ...

czy to jakis kolega mosaka ??

_________________
może mocy mam mało...ale wciąż jestem z przodu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 30 sierpnia 2005, 10:53 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
Taffarel napisał(a):
DeviL napisał(a):
Dolot,wydech,glowica,walki ...

czy to jakis kolega mosaka ??

raczej ty na niego wygladasz....

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 31 sierpnia 2005, 12:19 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 21:46
Posty: 7
Lokalizacja: W-wa
dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...


Jeżeli sam tak masz zrobione w swoim to jesteś "FAJNY" sportowy kierowca!!
Moze w swojej rakiecie wyreguluj sobie kobulator przetokowy to bedzie troche szybsza!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 31 sierpnia 2005, 12:24 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
skąd w Was tyle złośliwości Panowie?

Janeczi: co do przeróbki wolnossaka to pozostają Ci inne wałki, lepsze sprężyny i wyższe kręcenie silnika, dodatkowo można obrabiać głowice, dać większe zawory, polerować dolot, zwiększyć pojemność itd., niestety nie potrafię Ci podać ile koni to może dać, przedział od kilku do 30-40 przy dobrze zrobionym wydechu i w zależności od opcji, po prostu przerabianie auta wolnossącego jest trudniejsze niż uturbionego i daje mniejsze przyrosty mocy, za to koszty są podobne niestety

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 31 sierpnia 2005, 13:34 
Offline

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 21:46
Posty: 7
Lokalizacja: W-wa
dzięki za konkretną podpowiedź.
Najpierw zaczne od dolotu zapewne. Wiem ze wolnossaki sie ciezko robie i nie są za to zbyt wdzieczne w przerobkach. poprzedniego golfa robilem troche czasu, ale efekt zostal osiagniety, oczywiscie pod wzgledem osiagow, nie chodzi mi o stylizacje, bo smiesza mnie samochody poobwieszane tysiacami spojlerow, a pod maska na ogol silnik 1.4 albo i slabszy!
Jak ktos z Was ma takiego Glofika jak ja, i dokonal w nim jakiś modyfikacji( wydech, komp i takie w tym rodzaju) to prosze o info na ten temat!!
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: golf2 silnik od a3
PostNapisane: środa, 1 sierpnia 2007, 22:21 
Offline

Dołączył: wtorek, 31 lipca 2007, 23:12
Posty: 2
Mam pytanie dla speców czy dałoby się zamatować silnik od
Audi A3 8P (II generacja 2003- ) do golfa2 posiadają podobne wymiary jak i mocowania.
2.0 T
Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
Maks. moment obr. - 320 Nm przy 2500-5000 obr./ min

myślę, że miałby jakieś 4,4s do 100km/h z budą od golfa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 2 sierpnia 2007, 10:47 
Offline

Dołączył: piątek, 21 maja 2004, 14:06
Posty: 147
Lokalizacja: ...AMW...
Janeczi dlaczego nie chcesz zainwestować w turbo??.
Mój kolega ma identycznego Golfa jak Ty i uzyskał w nim dzięki turbo 220KM i jezdzi tak już z 8 miechów i wszystko jest ok.
Tym bardziej że kasa jest prawie że taka sama a masz lepsze osiągi

_________________
...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko to się liczy...

...AMW...Zakłócamy Spokój Ludziom Dobrej Woli...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 2 sierpnia 2007, 11:59 
Jedyne sensowne wyjście to swap silnika na 1.8T. Bez turbo czy kompresora szkoda zachodu.

Koszt silnika około 3.5 - 4k.

A dalej.... to spokojnie do 250KM czy 300KM w zalezności od zasobności portfela.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 8 sierpnia 2007, 00:17 
Offline

Dołączył: wtorek, 26 lipca 2005, 23:14
Posty: 93
Lokalizacja: Gdynia
Taffarel napisał(a):
dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie... :lol:

zje&any polski stareotyp nt. wlascicieli Golfow w Polsce...


pozdrawiam Pana zabawnego inaczej ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron