Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: piątek, 7 października 2005, 18:25 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
PMN napisał(a):
HEMI napisał(a):
Skrzynia redukcyjna już dawno zmieniona na sprzęt z opcją 4x4 full time z cherokee, mosty nie dadzą rady, niestety na razie seryjne d30 i 35, oba pójdą do wymiany na d44 plus wzmocnione półośki. D60 jest dobre, ale ciężkie...


True :) D44 sa mocne i lekkie.
A jakies ARB v Detroit Locker 'y w planach?

bartas204, na oponach typu MT zupelnie nie oplaca sie startowac, bo stopien wypelnienia jest bardzo znikomy.


Właśnie wczoraj zakupiłem nowy most dana 44 w US, koncepcja mostów z patrola ostatecznie upadła bo nie bedą pasować z nowym zawieszeniem. Są dostępne "kity" wzmacniające z mocniejszymi półoskami plus detroit locker i wszystkie niezbędne graty za sporo zielonych szelestów, ale chyba nie będzie wyjścia.. W temacie blokad; ma ktoś jakieś doświadczenia? Bo sporo tego do wyboru: e-z locker, air-locker, truetkack.. i inne. Szczerze mówięc nie czuje się najmocniejszy w tym temacie. Jaka będzie najlepsza??

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 7 października 2005, 18:45 
Zależy do czego najlepsza...
Jeśli chcesz mieć na codzień normalną jazdę na rozpiętych dyfrach i możliwość 100% blokady - ARB (choć chyba najdroższe, musisz mieć kompresor itd.).
Z drugiej strony detroit locker jest w pełni bezobsługowy.
O e-z loker - słyszałem złe opinie odn. awaryjności.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 29 stycznia 2006, 00:11 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
No to wreszcie kończymy. Trwało wszystko dramatycznie długo, ostatecznie wymienione zostało 2/3 auta. Przestoje związane były głównie z transpotrem części i różnymi niespodziankami po drodze. Niedługo jakieś fotki. No i jeszcze takie pytanie teoretyczne które nasuwa mi sie już od jakiegoś czasu. Auto dość łatwo "odchudzić" zdejmując twardy (dośc ciężki) dach i wewnętrzne orurowanie, można też położyć przednią szybę, która robi znaczną część oporu czołowego. Czy takie zabiegi pozwolą na dopuszczenia auta do wyścigu (to nie są żadne wycinanki - robi się to w seryjnym aucie), czy ewentualne korzyści ze zmniejszenia masy i oporu powietrza maja szansę przważać nad oporami zwązanymi z zawirowaniami strugi w otwartym nadwoziu i zmniejszeniem sztywności nadwozia. Wiem że to teoretyczne rozważania, ale tunelem aerodynamicznym nie dysponuję ;-)

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 14 lutego 2006, 00:08 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Nikt nie wie?? No OK, to pomijając rozważania aerodynamiczne, czy auto które SERYJNIE może mieć lekkie drzwi z tworzywa (lub wcale) i jak już wcześniej pisłem położoną szybę czołową zostanie dopuszczone do wyścigu..? Bo regulamin nie daje mi jednoznacznej odpowiedzi. Poproszę o wypowiedź znawców tematu!

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 14 lutego 2006, 03:20 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
bardzo dobre pytanie...
nigdy sie nad tym niezastaanawialem i powiem szczerze, ze jest mi az gupio
bo nawet niepotrafie sie do tego jednoznacznie ustosunkowac...

ale jedno jest pewne, szyby niemozesz zdemontowac, ale polozyc mozesz..
niema zadnych zakazow regulaminowych...

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 19 lutego 2006, 23:05 
Offline

Dołączył: czwartek, 16 lutego 2006, 23:13
Posty: 10
moim zdaniem SROGO, ciekawe czy pojawi sie 1 maja. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2006, 12:11 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Moim zdaniem, moglbys zastosowac rozwiazanie rodem z wloskich wyscigowek. A mianowicie polozyc szybe a reszte wnetrza poza miejscem gdzie siedzisz wylozyc jakims plastikiem lub kawalkiem plaskiej blachy, na wysokosci linii drzwi, deski rozdzielczej itd. Powodowaloby to mniej zawirowan w obrebie wnetrza auta. Wygladaloby to jakby ktos wycial slupki i dach znalazl sie nizej z otworem na kierowce. O ile jest to zgodne z regulaminem oczywiscie. Wieczorem dopisze nazwe tych wloskich wyscigowek i jakies zdjecie. Podobne rozwiazanie widzialem kiedys w jakiejs gazecie motoryzacyjnej. Mam nadzieje ze jasno sie wyrazilem co mam na mysli :wink:
pozdrawiam

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2006, 15:15 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Udalo mi sie znalezc :D A wiec auto sie nazywa Alfa Romeo Spider Monoposto i wyglada tak :
1) male zdjecie http://alfa156selespeed.altervista.org/ ... oposto.jpg

2) duze zdjecie ale nie auta a modelu : http://www.minimuseum.net/Showcars/Prov ... o_1997.jpg

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2006, 16:14 
Właśnie na ukończeniu jest autko, które mogłoby nieźle namieszać w klasie PROFI+ startując nawet na trawie ;) :lol:

Max odelżone nadwozie od Patrola K160 + S62 czyli silnik z M5 e39 = piorunująca mieszanka :)

Ciekaw jestem wyników ew.konfrontacji z Twoim autem...


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2006, 10:42 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 kwietnia 2006, 18:16
Posty: 9
Będziesz wponiedziałek na Bemowie :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 2 maja 2006, 00:32 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Byłem dziś na Bemowie i żal mi d.. ściskał że nie mogłem wystartować. Auto ma niesprawny komputer, nowy jedzie ze Stanów, może dam radę na następną imprezę..

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 3 maja 2006, 15:47 
Offline

Dołączył: piątek, 12 sierpnia 2005, 22:37
Posty: 60
Lokalizacja: Lubuskie -Sława-największe jezioro w woj.
HEMI ,z kąd jesteś z woj.lubuskiego? ja jestem ze Sławy a uczę się w Nowej Soli, może jak będziesz jechać na jakieś wyscigi zabiorę się z Tobą? :lol: :lol:

_________________
tylko nie usuwajcie mojej odp albo postu :)
I need $


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 6 maja 2006, 11:47 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
PMN napisał(a):
Właśnie na ukończeniu jest autko, które mogłoby nieźle namieszać w klasie PROFI+ startując nawet na trawie ;) :lol:

Max odelżone nadwozie od Patrola K160 + S62 czyli silnik z M5 e39 = piorunująca mieszanka :)

Ciekaw jestem wyników ew.konfrontacji z Twoim autem...



..a tak z ciekawości.. gdzie robia tego Patrola? I jakie ma mieć przeznaczenie? Czy to auto szykowane do wyczynu w terenie i osiągi to efekt uboczny czy specjalnie do wyścigów? BTW, znalazłem w sieci stronę z najlepszymi czasami na ćwiartkę aut w US. Najszybszy wrangler z czasem 11.7 ; silnik - stara V8 z moca zaledwie 211KM, ale za to 3 biegowa skrzynia i wysokie przełożenia na mostach, startował z całkowicie otwartym nadwoziem.

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 6 maja 2006, 18:17 
ZTCW to przeznaczeniem będą MP Samochodów Terenowych, więc wyczyn.

Pewnie się nie zdziwisz jak Ci powiem gdzie :lol: - trzy litery, Sulejówek ;)

No way, nie uwierzę w 11.7 wranglerem z 211KM silnikiem, choćby niewiem jakie miał przełożenia. No chyba, że nitro było tak +450KM.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 6 maja 2006, 20:43 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
PMN napisał(a):
ZTCW to przeznaczeniem będą MP Samochodów Terenowych, więc wyczyn.

Pewnie się nie zdziwisz jak Ci powiem gdzie :lol: - trzy litery, Sulejówek ;)

No way, nie uwierzę w 11.7 wranglerem z 211KM silnikiem, choćby niewiem jakie miał przełożenia. No chyba, że nitro było tak +450KM.


Jutro podam linka do tej strony, mnie też się nie chciało wierzyć, silnik na gaźniku. Całkowicie stockowe auto z 4-litrówką to już powyżej 16 sek. czyli przepaść. Aaa.. Sulejówek, no tak to już wszystko wiadomo! :)

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron