Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: nowy na forum - nietypowe auto
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 18:18 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Witam wszystkich!
Na tym forum jestem po raz pierwszy chociaz trochę już poczytałem jakie "chodzą" tematy. W przyszłym sezonie chcę spróbować (raczej dla rozrywki niż na poważnie) startu w klasie profi plus. Auto zupełnie nietypowe jak na tą zabawę - jeep wrangler. Aktualnie w trakcie swapa na hemi magnum 5,7 i od razu kilka modyfikacji silnika które po zestrojeniu całości powinny dać 400-420 KM. Auto generalnie o aerodynamice cegły w locie i masie z tym silnikiem około 1700kg, ale jak sądzę powinno "robić" około 13 sek. Może uda mi się zrobić trochę zamieszania :wink: atutem będzie na pewno napęd 4x4, zobaczymy jak wyjdzie. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum

Tomek

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 18:49 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Tak sobie pomyślałem że jeszcze parę słów o modyfikacjach. Silnik orginlny z dodgea rama z 2003 z przebiegiem 7 tys mil. "Ostry" wałek rozrządu (absolutna nowość nawet w Stanach) plus twarde sprężyny zaworowe (+ 47KM, 25 Nm), wydech i kolektory robione na zamówienie 3", dolot - stożek dedykowany do silnika. Skrzynia niestety automat, ale może da radę hypertech programer ją trochę podkręcić. W planach głowica od SRT 6,1 i "zakucie" środka

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 19:29 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Acha, i jeszcze jedno, na forum 4x4 nie znajduję zrozumienia więc może tutaj :D

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 19:43 
Offline

Dołączył: czwartek, 9 czerwca 2005, 21:18
Posty: 46
Lokalizacja: O-ka
Jeden "klocek" już jeździ więc czemu drugi miałby nie jeździć. Czasami i "cegła" nieźle przyśpiesza.
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 20:05 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
wrangler jest lżejszy od typhoona, ale pamietajmy że typhoon z szacowaną mocą 1000+ (a wg. optymistów 1400 ;) ) i dragowym automatem robi 11tki.
W zawodach też nie będzie ostatni ale o miejscu pierwszej dziesiątce chyba można zapomnieć. Za to na ulicy na pewno będzie mnóstwo radochy :D


W każdym razie - fajny projekt. Daj jakieś zdjęcia w trakcie prac, albo po zakończeniu.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 20:06 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
obok tamtego klocka o którym piszesz stałem obok, mój jest wyższy o 1/3 ale chłopaki a VTG nie podęli się tej modyfikacji.. auto stoi w vette :mrgreen:

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 20:12 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
pomysł nietypowy i przez to ciekawy, dawaj znać jak Ci to idzie,

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 20:38 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
No nie jest lekko, auto musiało zostać PODNIESIONE ze względu na ciężar silnika ale zawieszenenie haevy duty, da radę. Chłopaki w Stanach robią takim autem setkę w 6 sek z terenowymi oponami 35"! Jest takich około 70 egzemplarzyna świecie, w europie z tego o ile wiem nie ma żadnego, będzie dobra zabawa! Mam tylko problem z mostami, ale fabryczne na pewno nie wytrzymają około 530Nmn :? Ktoś poradzi??

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 21:33 
np. Dana 60 moim zdaniem spokojnie dadzą radę.
Który to wrangler? Genralnie jeśli nie jest to TJ Rubicon, to mosty sa faktycznie do bani.
I pamietaj o skrzyni redukcyjnej, nie wszystkie lubily duze obciazenia...

Powodzenia :)


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 22:20 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Skrzynia redukcyjna już dawno zmieniona na sprzęt z opcją 4x4 full time z cherokee, mosty nie dadzą rady, niestety na razie seryjne d30 i 35, oba pójdą do wymiany na d44 plus wzmocnione półośki. D60 jest dobre, ale ciężkie...

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 22:33 
Offline

Dołączył: piątek, 12 sierpnia 2005, 22:37
Posty: 60
Lokalizacja: Lubuskie -Sława-największe jezioro w woj.
może zamiast terenowych opon slicki ?zawsze cos to pomoże

_________________
tylko nie usuwajcie mojej odp albo postu :)
I need $


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 13 września 2005, 11:55 
HEMI napisał(a):
Skrzynia redukcyjna już dawno zmieniona na sprzęt z opcją 4x4 full time z cherokee, mosty nie dadzą rady, niestety na razie seryjne d30 i 35, oba pójdą do wymiany na d44 plus wzmocnione półośki. D60 jest dobre, ale ciężkie...


True :) D44 sa mocne i lekkie.
A jakies ARB v Detroit Locker 'y w planach?

bartas204, na oponach typu MT zupelnie nie oplaca sie startowac, bo stopien wypelnienia jest bardzo znikomy.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 15 września 2005, 10:51 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 czerwca 2005, 21:56
Posty: 36
Lokalizacja: Z pierwszej stolicy...
Pomyśl o usztywnieniu zawiasów, inaczej bedziesz miał ten sam problem co Typhoon - bedzie startowaał jak motorówka :wink:

_________________
I love Honda sound at 6000rpm...
Powered by F18A3
Obrazek
Zegnaj Jasiek... [']


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 15 września 2005, 19:27 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
O zawias już zadbałem. Wyszukałem to co się tylko dało znaleźć "najtwardszego" do tego modelu. Jest to kompletne zawieszenie australijskiej firmy OME w wersji heavy duty. Tak czy inaczej była to konieczność bo po włożeniu hemi, seryjne usiadło na odbojach. Nadal łamię się w temacie mostów, jest koncepcja jeszcze czegoś zupełnie innego np chevrolet blazer lub nissan patrol. Jak twierdzą znawcy od terenówek podobno nie do ukręcenia (mowa o nissanie) a w sumie o to chodzi. Oczywiście dojdzie wtedy zmiana kół i parę innych "drobiazgów".

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 16 września 2005, 14:03 
Polecam mosty od Patrola. Najlepiej w Twoim przypadku chyba od GR'a GQ. Niektóre mialy blokadę tylnego mostu i są naprawdę niezniszczalne - sprawdzalem ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron