Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 7 maja 2006, 00:01 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
Cytuj:
BTW, znalazłem w sieci stronę z najlepszymi czasami na ćwiartkę aut w US. Najszybszy wrangler z czasem 11.7 ; silnik - stara V8 z moca zaledwie 211KM, ale za to 3 biegowa skrzynia i wysokie przełożenia na mostach, startował z całkowicie otwartym nadwoziem.


Chyba jak spadał z czterystu metrowej skarpy :lol: Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzyamć :wink: ...

Co do tego projektu, to bardzo ciekawe co z tego wyjdzie i jakie czasy będzie kręcił ten Wrangler.
Życze powodzenia i jak najszybszego skończenia wechikułu

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 7 maja 2006, 22:26 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Tak jak obiecałem podaję linka do strony http://www.dragtimes.com/Jeep--Wrangler ... acing.html po kliknieciu na auto pojawi się szczegółowy opis. A tutaj dane silnika http://www.jeeptech.com/engine/amc401.html pomyliłem się podając moc, ale niewiele :wink: no i wygląda na to że auto nie miało żadnego doładowania!

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 8 maja 2006, 00:03 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 22:03
Posty: 21
Lista modyfikacji nijak się ma do tych 211 koni :D
http://www.mouatracing.com/Jeepspecs.html

Obstawiam 3 razy więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 8 maja 2006, 11:01 
wygląd też ma taki seryjny ;)

Obrazek


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 8 maja 2006, 16:09 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
PMN napisał(a):
wygląd też ma taki seryjny ;)

Obrazek


Eee.. niee.. nie ma się co czepiać! :wink: ten garb na masce ma pewnie funkcję czysto ozdobną, za to jak powszechnie wiadomo naklejki i napisy na aucie znacznie zwiększają jego osiągi! :wink:

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 11 maja 2006, 22:37 
Offline

Dołączył: niedziela, 3 kwietnia 2005, 13:22
Posty: 30
HEMI, chciałbym ponowić prośbę o jakieś foty Twojej zabawki... powiem szczerze, że bardzo mnie to interesuje. Mam trochę styczność ze światkiem 4x4, widziałem sporo konstrukcji (2,5l z E36 w budzie Uaza u "teścia" w garażu :lol: ), ale to jest coś kompletnie nowego...
Na kiedy się poskładasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 17 maja 2006, 21:18 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Myślę że kilka osób jest być może zainteresowanych, to w takim razie jeszcze kilka słów na temat modyfikacji w tym samochodzie. Przede wszystkim chcę zaznaczyć że jest to auto do CODZIENNEGO użytku. Epizod(y) na ćwiartkę będą raczej dla zabawy, sprawdzenia co potrafi i konfrontacji z innymi autami w tej klasie. Z pewnością objechanie wszystkich bm-ek będzie dla mnie wystarczająco satysfakcjonujące! Na więcej nie liczę ;-) Tak więc starając się usystematyzować sprawy są to: silnik hemi magnum 5,7 z dodgea rama, w silniku ostry wałek, twardsze sprężyny zaworowe. Mocowania silnika i skrzyni biegów firmy teraflex. Dolot i filtr dedykowany do silnika - K&N. Kolektory wydechowe trochę poprawione, wydech robiony w całości 3”, boczny, na razie przelotowy. Większa chłodnica, zmodyfikowany układ chłodzenia. Skrzynia automat 5-biegowa, dodatkowa chłodnica skrzyni, przeróbka z manuala na automat. Reduktor 242 z opcją „full time” zmodyfikowany, wzmocniony. Zmodyfikowane wały napedowe. Komputer sterujący nowy bez zabezpieczeń które okazały się nie do obejścia. Modyfikacja większości wiązek w elektryce – „ręczna robota”. Cały nowy wydajniejszy układ zasilania paliwem. Zmieniony tylny most na mocniejszy, wzmocnione półośki. Zawieszenie OME kompletne hardcorowo twarde, podniesione 2”. Hypertech programmer do podkręcenia elektronicznie mocy i szybkości reakcji skrzyni. Koła na szosę – felgi alu Antera 18”, dystanse calowe. Drobne zmiany we wnętrzu. I do tego 3 wiadra pierd..k jak to mówi wykonawca projektu ;-) To tak z grubsza. Na dzień dzisiejszy nie zamieszczę jeszcze obiecanych zdjęć, bo mam kilka fotek z telefonu – bez sensu. Do wyścigu auto może być spokojnie odelżone o jakieś 50 kg, jak pójdę na całość o następne około 100 ;-) Na najbliższą imprezę chyba jeszcze nie przyjadę, będę na pewno w Pruszczu Gdańskim. Pozdrawiam i cierpliwości – fotki będą!

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 17 maja 2006, 23:03 
Offline

Dołączył: sobota, 3 lipca 2004, 23:14
Posty: 232
Lokalizacja: Warszafka
Ja taka fure bym katowal w terenie :D zalozyc jakies maxicrossowe opony albo simexy i jazda w bloto :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 19 maja 2006, 21:28 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
buahahaha, co prawda taki odjazd pewnie mi nie grozi, ale zobaczcie na to, sorry ale nie mogłem się powstrzymać! ;) http://www.dragtimes.com/1986-Jeep-CJ-P ... -7806.html

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 8 lipca 2006, 10:43 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
no to w końcu są obiecane dawno temu foty.. http://s53.photobucket.com/albums/g71/t ... er%20HEMI/
Oczywiście jeszcze przez jakiś czas auto będzie pewnie przechodzić jakieś "choroby wieku dziecięcego" wymagające drobnych poprawek. Póki co taki problem - zmieniłem seryjne koła na takie jak są widoczne za zdjęciach; niby niższy profil opony, ale koło w całości większe i auto poszło kilka centymetrów do góry. I niestety okazało się że podniesienie środka ciężkości zaowocowało dość nerwowym zachowaniem w czasie jazdy. Zawieszenie które jest niby "heavy duty" wcale nie jest takie twarde jakiego oczekiwałem. Co z tym zrobić?? Oczywiście patenty typu klamry na sprężyny odpadają bo nie chcę się zabić na pierwszym zakręcie. Czy są firmy w których można w jakiś sposób utwardzić (zahartować?) obecne sprężyny? A może spróbować dopasować takie specjalne "poduchy powietrzne" montowane do zawieszenia w autach o dużej ładowności? Jest trochę takich patentów w US do kupienia. Doradzi ktoś?

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 8 lipca 2006, 23:00 
Offline

Dołączył: środa, 1 września 2004, 18:17
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
super sleeper, gratulacje, jakie to ma osiągi mniej więcej? ;}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 lipca 2006, 14:02 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 12 września 2005, 17:29
Posty: 31
Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Auto jest jeszcze nie pomierzone więc nie chcę fantazjować, ale mogę opisać wrażenia z jazdy! :wink: Póki co nie zostły zrobione jeszcze w 100% wszysktkie zakładane rzeczy, tzn. ostry wałek leży jeszcze na półce. Na dzień dzisiejszy jest około 360KM, po zmianie wałka powinno być powyżej 400KM. Przyspieszenie do setki gdzieś pomiędzy 5 a 6 sek, prędkość maksymalna nieznana bo fabryczny licznik kończy sie zatrważająco szybko a auto jedzie dalej! :wink: Do skrzyni automatycznej muszę jeszcze przywyknąć, ale dość niesamowite jest kopnięcie w plecy zwłaszcza gdy "zrzuci" o 2 biegi w dół przy ostrym wciśnięciu gazu. Przyjemność z oglądania min kierowców szybkich fur podczas wyprzedzania - bezcenna! :D

_________________
jeep wrangler HEMI MAGNUM, jeep liberty, honda civic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 lipca 2006, 16:48 
Offline

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 00:05
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Gratulacje - bardzo ladnie sie prezentuje i chetnie bym zobaczyl jaki ma czas na cwiartke :wink: a jeszcze mam pytanie - jak rozwiazales kwestie przedniej szyby?? Bedziesz startowal z opuszczoną czy podniesioną [tak jak na zdjeciach] ?? czy wykonywales jakies proby ktore z ww. rozwiazan jest lepsze?
pozdr, P.

_________________
http://www.autocentrum.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron