Myślę że kilka osób jest być może zainteresowanych, to w takim razie jeszcze kilka słów na temat modyfikacji w tym samochodzie. Przede wszystkim chcę zaznaczyć że jest to auto do CODZIENNEGO użytku. Epizod(y) na ćwiartkę będą raczej dla zabawy, sprawdzenia co potrafi i konfrontacji z innymi autami w tej klasie. Z pewnością objechanie wszystkich bm-ek będzie dla mnie wystarczająco satysfakcjonujące! Na więcej nie liczę
Tak więc starając się usystematyzować sprawy są to: silnik hemi magnum 5,7 z dodgea rama, w silniku ostry wałek, twardsze sprężyny zaworowe. Mocowania silnika i skrzyni biegów firmy teraflex. Dolot i filtr dedykowany do silnika - K&N. Kolektory wydechowe trochę poprawione, wydech robiony w całości 3”, boczny, na razie przelotowy. Większa chłodnica, zmodyfikowany układ chłodzenia. Skrzynia automat 5-biegowa, dodatkowa chłodnica skrzyni, przeróbka z manuala na automat. Reduktor 242 z opcją „full time” zmodyfikowany, wzmocniony. Zmodyfikowane wały napedowe. Komputer sterujący nowy bez zabezpieczeń które okazały się nie do obejścia. Modyfikacja większości wiązek w elektryce – „ręczna robota”. Cały nowy wydajniejszy układ zasilania paliwem. Zmieniony tylny most na mocniejszy, wzmocnione półośki. Zawieszenie OME kompletne hardcorowo twarde, podniesione 2”. Hypertech programmer do podkręcenia elektronicznie mocy i szybkości reakcji skrzyni. Koła na szosę – felgi alu Antera 18”, dystanse calowe. Drobne zmiany we wnętrzu. I do tego 3 wiadra pierd..k jak to mówi wykonawca projektu
To tak z grubsza. Na dzień dzisiejszy nie zamieszczę jeszcze obiecanych zdjęć, bo mam kilka fotek z telefonu – bez sensu. Do wyścigu auto może być spokojnie odelżone o jakieś 50 kg, jak pójdę na całość o następne około 100
Na najbliższą imprezę chyba jeszcze nie przyjadę, będę na pewno w Pruszczu Gdańskim. Pozdrawiam i cierpliwości – fotki będą!