Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
nowy na forum - nietypowe auto http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=4&t=625 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 18:18 ] |
Temat: | nowy na forum - nietypowe auto |
Witam wszystkich! Na tym forum jestem po raz pierwszy chociaz trochę już poczytałem jakie "chodzą" tematy. W przyszłym sezonie chcę spróbować (raczej dla rozrywki niż na poważnie) startu w klasie profi plus. Auto zupełnie nietypowe jak na tą zabawę - jeep wrangler. Aktualnie w trakcie swapa na hemi magnum 5,7 i od razu kilka modyfikacji silnika które po zestrojeniu całości powinny dać 400-420 KM. Auto generalnie o aerodynamice cegły w locie i masie z tym silnikiem około 1700kg, ale jak sądzę powinno "robić" około 13 sek. Może uda mi się zrobić trochę zamieszania atutem będzie na pewno napęd 4x4, zobaczymy jak wyjdzie. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum Tomek |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 18:49 ] |
Temat: | |
Tak sobie pomyślałem że jeszcze parę słów o modyfikacjach. Silnik orginlny z dodgea rama z 2003 z przebiegiem 7 tys mil. "Ostry" wałek rozrządu (absolutna nowość nawet w Stanach) plus twarde sprężyny zaworowe (+ 47KM, 25 Nm), wydech i kolektory robione na zamówienie 3", dolot - stożek dedykowany do silnika. Skrzynia niestety automat, ale może da radę hypertech programer ją trochę podkręcić. W planach głowica od SRT 6,1 i "zakucie" środka |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 19:29 ] |
Temat: | |
Acha, i jeszcze jedno, na forum 4x4 nie znajduję zrozumienia więc może tutaj |
Autor: | Bzyk [ poniedziałek, 12 września 2005, 19:43 ] |
Temat: | |
Jeden "klocek" już jeździ więc czemu drugi miałby nie jeździć. Czasami i "cegła" nieźle przyśpiesza. Powodzenia |
Autor: | Marlon [ poniedziałek, 12 września 2005, 20:05 ] |
Temat: | |
wrangler jest lżejszy od typhoona, ale pamietajmy że typhoon z szacowaną mocą 1000+ (a wg. optymistów 1400 ) i dragowym automatem robi 11tki. W zawodach też nie będzie ostatni ale o miejscu pierwszej dziesiątce chyba można zapomnieć. Za to na ulicy na pewno będzie mnóstwo radochy W każdym razie - fajny projekt. Daj jakieś zdjęcia w trakcie prac, albo po zakończeniu. |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 20:06 ] |
Temat: | |
obok tamtego klocka o którym piszesz stałem obok, mój jest wyższy o 1/3 ale chłopaki a VTG nie podęli się tej modyfikacji.. auto stoi w vette |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 12 września 2005, 20:12 ] |
Temat: | |
pomysł nietypowy i przez to ciekawy, dawaj znać jak Ci to idzie, |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 20:38 ] |
Temat: | |
No nie jest lekko, auto musiało zostać PODNIESIONE ze względu na ciężar silnika ale zawieszenenie haevy duty, da radę. Chłopaki w Stanach robią takim autem setkę w 6 sek z terenowymi oponami 35"! Jest takich około 70 egzemplarzyna świecie, w europie z tego o ile wiem nie ma żadnego, będzie dobra zabawa! Mam tylko problem z mostami, ale fabryczne na pewno nie wytrzymają około 530Nmn Ktoś poradzi?? |
Autor: | PMN [ poniedziałek, 12 września 2005, 21:33 ] |
Temat: | |
Autor: | HEMI [ poniedziałek, 12 września 2005, 22:20 ] |
Temat: | |
Autor: | bartas204 [ poniedziałek, 12 września 2005, 22:33 ] |
Temat: | |
Autor: | PMN [ wtorek, 13 września 2005, 11:55 ] |
Temat: | |
Autor: | herpetolog [ czwartek, 15 września 2005, 10:51 ] |
Temat: | |
Autor: | HEMI [ czwartek, 15 września 2005, 19:27 ] |
Temat: | |
O zawias już zadbałem. Wyszukałem to co się tylko dało znaleźć "najtwardszego" do tego modelu. Jest to kompletne zawieszenie australijskiej firmy OME w wersji heavy duty. Tak czy inaczej była to konieczność bo po włożeniu hemi, seryjne usiadło na odbojach. Nadal łamię się w temacie mostów, jest koncepcja jeszcze czegoś zupełnie innego np chevrolet blazer lub nissan patrol. Jak twierdzą znawcy od terenówek podobno nie do ukręcenia (mowa o nissanie) a w sumie o to chodzi. Oczywiście dojdzie wtedy zmiana kół i parę innych "drobiazgów". |
Autor: | PMN [ piątek, 16 września 2005, 14:03 ] |
Temat: | |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |