W BP przypadła mi, jak już pisaliście, rola współkomentującego.
Muszę przyznać, że nie jest to łatwe. Fakt, że słyszy się swoje słowa z krótkim opóźnieniem, nie dość, że jest deprymujący, to jeszcze "wybija z rytmu". Zdaję sobie sprawę, że moje komentowanie było dalekie od ideału. Założyłem sobie jasny cel: podawanie wszystkich czasów. Wiem, że z Tag Heuer'em są problemy i że wyniki nie dla wszystkich były widoczne. Rozumiem, że czasy typu: 15,xx nie muszą być dla wszystkich emocjonujące, ale, jak już było to podkreślane, są to zawody dla
wszystkich . I to 15,xx mogło być życiowym sukcesem dla startującego i ludzi z nim związanych, będących na trybunach. Uważam, że trzeba to uszanować. Nie gustuję w słowolejstwie, wolę konkrety, ale rozumiem, że na imprezach tego typu publiczność chce być zabawiana. To, że ja bym nie chciał, nie ma akurat znaczenia. Dlatego moim zdaniem potrzebne są 2osoby:
- wodzirej i zabawiacz tłumu
- człowiek, który będzie mówił o czasach i samochodach
Wiem, że ten post jest długi, ale jeszcze jedna kwestia dotycząca informacji o autach. Dziękuję wszystkim, którzy nakleili na szyby kartki z opisami. To bardzo pomaga. Trochę szkoda, że tych osób było tak mało, tym bardziej, że ZTCW to kartki te były zawodnikom rozdawane. Ten sport ma to do siebie, że setup'y aut zmieniane są niemal bezustannie, więc moje info z przed tygodnia, na zawodach może być już nieaktualne.
Dlatego starałem się podchodzić do niektórych zawodników i pytać o ich pojazdy.
Komentowanie bardzo mi się podobało. Wiem, że aby robić to dobrze, potrzebne jest doświadczenie i sporo pracy. Natomiast chciałbym to jeszcze jakiś czas kontynuować. Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje zwrotne.
Matschke - dzięki
pozdr