SMT6
Urządzenia SMT6 są obecne na naszym rynku od kilku lat i przez ten czas zdobyły sobie niekwestionowaną pozycję lidera na rynku elektroniki modyfikującej mapy paliwa i zapłonu w samochodach wolnossących oraz turbodoładowanych. Skąd taki sukces na trudnym rynku tuningu elektronicznego? SMT6 jako jedyne urządzenie piggy back posiada funkcję logów zapożyczoną z wyczynowych komputerów stand alone, która daje możliwość zgrania warunków pracy silnika na dysk twardy laptopa w celu kontroli parametrów pracy, jak również ewentualnych korekt map paliwa zapłonu czy innych dodatkowych urządzeń mających wpływ na pracę silnika poddanego tuningowi. Łatwy do obsługi program działający pod Windows powoduje, że praktycznie każdy, kto zna podstawy budowy silnika i zasady jego pracy, może bawić się w tuning swojego samochodu! Należy pamiętać, że nieprawidłowe ustawienie map zapłonu lub paliwa może doprowadzić do poważnej awarii silnika. Standardowy montaż SMT6 polega na podłączeniu 6 przewodów do oryginalnego okablowania samochodu. Następnie trzeba dostosować ustawienia SMT6 do konkretnego silnika i można zająć się tuningiem. Podłączenie SMT6 osobie z doświadczeniem zajmuje około 30 minut.
Wszystkie urządzenia piggy back są ograniczone oryginalnym komputerem (ECU). Mapa paliwa jest modyfikowana poprzez zmianę sygnału idącego do ECU z przepływomierza, MAP sensora lub sondy lambda. Mapa zapłonu jest modyfikowana poprzez opóźnienie lub przyspieszenie sygnału z czujnika położenia wału. Chodzi o to, aby oszukać ECU.
Podstawowe możliwości SMT6:
* nauka sygnału przepustnicy,
* tuning mapy paliwa w 128 komórkach,
* tuning mapy zapłonu w 128 komórkach,
* kalibracja rpm,
* wysoki zakres obrotowy,
* zakres analogowy od 0 do 10 Volt,
* wyjście do sterowania dodatkowego wtrysku wody lub paliwa do 6 Amp (np. 6 wtrysków po 16 ohm),
* programowalna ilość cylindrów,
* różna polaryzacja sygnałów,
* limitowanie korekcji paliwa aby ECU nie wchodzi w awaryjny tryb pracy,
* limitowanie korekcji zapłonu,
* autotestowanie,
* sygnał z koła zamachowego (przyspiesza/opóźnia max do 2 zębów),
* sterowanie dodatkowym wtryskiem/wtryskami za pomocą mapy z 128 komórkami,
* sterowanie dodatkowymi urządzeniami jak wiatraki pompy paliwa, pompy wody, Shift Light,
* przełączanie pomiędzy mapami w czasie jazdy,
* tuning sygnału lambda liniowo i nie liniowo,
* tuning czasu ładowania cewek zapłonowych,
* przełączanie faz rozrządu w zależności od rpm, temp., przepływu powietrza,
* sterowanie progresywnym wtryskiem podtlenku azotu,
* wejścia na czujnik temperatury oraz przepływu powietrza – każde ma swoją mapę którą można wpływać na paliwo, zapłon lub dodatkowy wtryskiwacz/nitro.
I wiele innych. SMT6 jest niezmiernie uniwersalnym urządzeniem o praktycznie nieograniczonych możliwościach. Jako najlepszy dowód można podać fakt, że jeden z naszych klientów za pomocą SMT6 zmienił kontrolę przepływu powietrza z MAF sensora na MAP sensor, który jest nieporównywalnie lepszy przy aplikacjach turbo!
Cena w TOMSON - 689zł
w zestawie to co na zdjęciu. Urządzenie sprawdzone przed sprzedażą
(
http://img168.imageshack.us/img168/6741/smt616ly.jpg )
(
http://img246.imageshack.us/img246/3281/smt623kn.jpg )
Moja cena 500zł
kontakt email: siwy[at]drag.pl ( zamiast "[at]" wstawiamy "@" )
gadugadu: 2341173
oraz PW