Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest niedziela, 31 maja 2020, 05:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 stycznia 2005, 19:57 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:04
Posty: 96
no dobra... koniec zgadywanek: S4 2.7 BITURBO 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 stycznia 2005, 20:07 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
To faktycznie rodzinne kombi :D...
Bardzo dobry wybór! :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 stycznia 2005, 20:51 
Offline

Dołączył: wtorek, 25 maja 2004, 13:55
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
M A C I E K napisał(a):
no dobra... koniec zgadywanek: S4 2.7 BITURBO 8)


no to piekna furka :)
prosimy jakies fotki :)
kupiles w Polsce czy sprowadzane ?
czy moze to czarne S4 zrobione na RS4 kupiles ?

_________________
http://www.tdiracing.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 4 stycznia 2005, 21:37 
Offline

Dołączył: czwartek, 27 maja 2004, 18:05
Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa - Grochow
Ha ! Blisko bylem :)

Matschke, Maciek na poprzedniej stronie wspomnial, ze kolor jest srerny.

Fajne autko, moze jaies fotki? Teraz to bedzie RS look? :twisted:

_________________
Young fan Tuning vel. Buncol


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 00:40 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:04
Posty: 96
Żadne tam RS4-look. Skoro coś nie jest RS-em, to po co ma wyglądać jak takowy? Fajniej natomiast gdy wygląda prawie jak zwykłe A4 AVANT, a nim nie jest, nie? :wink: Zostaje taki jaki jest.... No, może felgi S-line na lato,a do oblukania jest tu (sorki za tasiemca), ale nie wiem jak długo, bo przecież to już nieaktualne... :lol:

http://gratka.wp.pl/moto/tresc.phtml?id ... dc8d5aabb7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 03:51 
Offline

Dołączył: sobota, 22 maja 2004, 14:48
Posty: 70
Lokalizacja: Skąd co? :)
Ładna sztuka! 8)


Tylko ten przebieg sporawy... :(

_________________
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia.............

[']


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 10:21 
Offline

Dołączył: wtorek, 25 maja 2004, 13:55
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
u mnie link nie dziala :(

_________________
http://www.tdiracing.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 10:26 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2004, 23:31
Posty: 230
A link już wygasł... ;)
Maciek no to 'gratulejszyns' :D
I pamietaj to jest 2.7 i troszke spala :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 15:20 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:04
Posty: 96
przebieg faktycznie spory, ale przynajmniej prawdziwy, choć gdyby miał cofnięty licznik nawet o stówkę, to i tak bym uwierzył, bo auto jest fantastycznie utrzymane zarówno w środku, jak i technicznie. Poza tym nie kupiłem go na 10lat, nie? :lol: pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 15:21 
Offline

Dołączył: wtorek, 25 maja 2004, 13:55
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
to jaki ma przebieg ?

_________________
http://www.tdiracing.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 20:05 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 11:57
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Moglbys jakies fotki wrzucic, skoro link juz wygasl?

Pozdrawiam i gratuluje zakupu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2005, 00:03 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:04
Posty: 96
Ej no co wy? Na promocję czekacie? Fotki dostępne na stronie Rowiński&Wajdemajer w części komisowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2005, 00:06 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:04
Posty: 96
dla porównania macie tam S3 nieco młodsze, ale za cudowną kosmiczną cenę prawie 80tys. i to na swoje nieszczęście po tuningu w MTM... Czyli moc bodajże niemal 260PS polnych plus ryzyko wystrzału silnika w pakiecie... :shock:
Dodatkowo warto wspomnieć, że A3 wciąga takie wynalazki bez większego wysiłku... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2005, 10:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 25 maja 2004, 13:55
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
niepozorne to Twoje S4, Macku ;)
a co do ceny S3, to troche przesadzili. autko nawet nie ma skory... gole S3 za taka cene :roll: :roll:

_________________
http://www.tdiracing.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2005, 08:52 
UWAGA! Promocja wiosenna! Cena mojego A3 spada!!!! Teraz za 52.000PLN!!! Ale więcej już nie spadnie (mam nadzieję), gdyż niższa cena to byłby już grzech... 8)
Pozdrawiam!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron