Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego
http://forum.sss.org.pl/

[S] Subaru Impreza STi
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=6&t=1965
Strona 1 z 1

Autor:  Marcin. [ sobota, 27 października 2007, 16:07 ]
Temat:  [S] Subaru Impreza STi

Subaru Impreza Sti
Rok prod. 2004
Zakupiony w Niemczech
W moich rękach od czerwca 2005
Bezwypadkowy, żaden element nigdy nie był malowany.
Przebieg 51700 km
Po dużym przeglądzie przy 50 kkm
Olej motul wymieniany co 7500 km
Komplet dokumentów
Polska książka serwisowa oczywiście z wpisami
Auto nie używane w sporcie, praktycznie nie upalane.

Modyfikacje/dodatki:

Silnik/osprzęt:
- Turbo Mitsu TD05H18G
- Wtryski Power Engenering PE 650 ccm
- Pompa paliwa Walbro 255 l/h
- Kompletny układ wydechowy Devil 2.5” z szerokim kołnierzem
- Kolektor wydechowy GT Spec owinięty wrapem
- Układ dolotowy Perrin Big Maf
- FMIC Turbo XS
- Zawór upustowy Turbo XS lub Forge
- Strojenie i montaż Maptek (Ecutek)
Wszystkie elementy zostały zakupione nowe w Mapteku
Moc 365 KM, moment 450 Nm

Dodatki:
- Chlapacze Prodrive
- Płyta aluminiowa pod silnikiem
- Rozpórka kielichów Whiteline
- Przygotowanie do montażu pasów szelkowych
- Pasy szelkowe Sparco 3” z centralnym systemem odpinania (dokładam jeśli cena auta będzie satysfakcjonująca)
- Xenony HID Philips
- Przedni emblemat Sti „i”
- Komplet zegarów Defi serii BF (boost/EGT/temp. oleju) wraz ze sterownikiem
- Turbo Timer Blitz
- Gałka Perrin
- Alarm i immobiliser fabryczny

Audio:
- Wygłuszenie drzwi i boczków
- Głośniki Vifa
- Tweetery Vifa
- Wzmacniacz 5-cio kanałowy Xetec 5G
- Subwoofer Perless z regulacją wzmocnienia z kabiny
- Zmodyfikowana jednostka centralna
- Okablowanie Eagle Cable
Zabudowa wykonana przez Galerię Tonów. Wszystkie elementy zostały zakupione nowe w Galerii Tonów.

Do auta dokładam 3 komplety felg 17” (2xATS srebrne i oryginalne złote) i 3 komplety opon (Potenza S-03 prawie nowe, Michelin Alpin na 2 sezony i Potenzy RE40 - stan agonalny)

Zostały mi jeszcze jakieś graty oryginalne, muszę sprawdzić. Na pewno jest cały wydech z kolektorami i wygładzina bagażnika (po zabudowie stała się zbędna)

Stan auta jest idealny, klocki tył dopiero co wymienione, przód 80%, tarcze też mało zużyte.
O tym że auto nie było męczone świadczy oryginalne sprzęgło, które nadal nie wykazuje nadmiernego zużycia.
Jedyny element który należy wymienić to tylne amortyzatory, które stukają ale nadal są sprawne (taka przypadłość Sti). Nie wymieniam ich ponieważ przyszły właściciel być może będzie chciał zmienić zawieszenie na Tein itp. W każdym razie równowartość oryginalnych
KYB można odliczyć od proponowanej ceny.

Cena 119 000 PLN



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/