Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Opel Corsa 3.0V6 + Eaton M112 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=6&t=2569 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | STELMI [ wtorek, 13 lipca 2010, 07:01 ] |
Temat: | Opel Corsa 3.0V6 + Eaton M112 |
Witam, bólem serca sprzedam moją niedokończoną perełkę - Opla Corsę B 3.0V6 Auto jest w 99% nowe (nie oszczędzałem na nim, bo nie planowałem jego sprzedaży, włożone jest ponad 30.000zł, co mogę udowodnić przy sprzedaży) Auto wymaga dokończenia, jest przygotowane na 350KM z kompresorem. Do dokończenia pozostały drobiazgi, na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie pod poniższym numerem telefonu. W grę wchodzi również zamiana na inne auto/motocykl/quada, a odnośnie ew dopłat się dogadamy. Sprzedaję ponieważ nie mam czasu jej skończyć i szkoda, zeby stała i się marnowała. Auto obecnie odpala i jeździ, zrobiło dopiero może 2km. Silnik nie jest dotarty, chodzi równo. O tym, że nic nie stuka w zawieszeniu chyba pisać nie muszę, bo całość jest nowa. Cena auta nie obejmuje kompresora Eaton M112 i kół z nowymi oponami Toyo R888 235/50/15, które są za dopłatą. Auto po dotarciu będzie naprawdę szybkim samochodem biorąc pod uwagę jego niską masę i dużą moc. Seryjnie ten silnik ma 211KM (z serii niewiele zostało, dlatego na niedoładowanym silniku moc będzie w okolicach 240KM, a po doładowaniu nawet 350KM) Poniżej przedstawiam specyfikację auta: Marka i Model Opel Corsa 1996r 1.2 8V swap na 3.0 V6 + SUPERCHARGER EATON M112 Auto zostało rozebrane do zera, a następnie ponownie złożone z dbałością o każdy szczegół i wymianą możliwie każdej części eksploatacyjnej Modyfikacje Silnika Obróbka kanałów w głowicach, poler kanałów i komór spalania w głowicach, gniazda zaworowe szlifowane na 3 kąty, stopki zaworów szlifowane na 45 stopni i spasowane z gniazdami, mocniejsze sprężynki zaworowe, wałki rozrządu od 3.0V6, koło zamachowe garnkowe fabryczne 15kg zastąpione płaskim od C20XE z calibry 5,5kg, zmiana bloku na 3.0 V6 z Omegi, polerowane tłoki, 1mm blacha z kwasówki pomiędzy 2 fabryczne uszczelki pod głowicami, każda nawet najmniejsza uszczelka, łożysko, panewka, pierścień, czy śrubka wymienione na nowe, chłodnica z Golfa II GTI, bandaże termoizolacyjne na kolektorach Układ Dolotowy Kompresor EATON M112 rodem z Shelby GT500, stożek PIPERCROSS do 380KM, kolektor ssący z C25XE przerobiony pod kompresor, BOV Properfekt Układ Wydechowy W pełni customowy, zrobiony specjalnie do mocno powiększonych kanałów w głowicach i pod kompresor. Kolektory wydechowe z 2" rur własnej produkcji, reszta 2,5 cala również wałasnej produkcji, podobnie jak środkowy tłumik. Kolektory stalowe, reszta kwas + 2 tłumiki (końcowy na zamówienie od Malona), końcowy z owalną końcówką schowany mocno pod zderzak i umieszczony centralnie dla lepszego przepływu spalin Modyfikacje Elektroniki i Paliwa Walbro, ECUmaster DET II, wtryskiwacze 350ccm z Saaba 2.3 Turbo czerwone Układ Napędowy skrzynia F20 z Calibry,sprzęgło 6-spiekowe i wzmocniony docisk przez P.Radzikowskiego, półosie z Kadetta, przetoczone piasty z kadeta pod łożysko z corsy Układ Hamulcowy przód: nawiercane wentylowane tarcze hamulcowe Brembo 256X24mm z zaciskami z Vectry B 1.8 tył: tarcze nawiercane Brembo z Kadeta GSI C20XE 260mm wszystkie klocki FERODO, płyn Motul RBF600 Modyfikacje Zawieszenia przód - gwint TA Technix tył - sprężyny Eibach -50, amortyzatory TA Technix Poliuretany SH90, rozpórki przód i tył własnej produkcji, obspawana buda, stabilizator 22mm z wersji GSI Modyfikacje Wnętrza i Car Audio opróżnione wnętrze z prawie wszystkiego, zerwane fabryczne wygłuszenia, wycięta wnęka na koło zapasowe, fotele BIMARCO COBRA, pasy SPARCO, deska we floku, mała kierownica, dywaniki SPARCO, akumulator wewnątrz. Nie licząc wnęki na koło zapasowe nie wycinałem żadnej blachy z wnętrza auta, dzięki czemu po wstawieniu wnętrza nadal może to być auto uliczne Body KIT i Oświetlenie spojler IRMSCHER, przedni zderzak GSI, alu BORBET T 16" 9J 215/40/16 na dojazdy, a felgi 15" z Toyo R888 235/50/15 do dragu, bardzo trudne do zdobycia poszerzenia błotników w miejscu fabrycznych sierpów, ciemne szyby, zmiana koloru na białą perłę z Infiniti FX35, lampy przód ARTEB clear black, a tył JOM clear black, polerowany emblemat na grillu GSI z logo Opel Motorsport własnego projektu i wykonania Pod maską pare grawerowanych drobiazgów z polerowanego aluminium własnego wykonania (korki wlewu oleju, wlewu płynu chłodniczego, wlewu płynu hamulcowego), zbiorniczek wyrównawczy z polerowanego aluminium PROPERFEKT, pokrywy zaworów, osłony rozrządu, układ ssący - hydrografika carbon z PROPERFEKT, nadkola okleina Carbon 3D, wszystko pozostałe w czarnym macie, białym połysku lub polerce, a rozpórka po chromowaniu Więcej info pod adresem: http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=65531 Filmik z 1 przejazdu: http://www.youtube.com/watch?v=INIygRBaCdk Cena bez kompresora i nowych R888 - 15000zł Cena za komplet - 16.500zł (ceny do negocjacji) Telefon 889-268-606 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C14149099 |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |