Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest wtorek, 19 marca 2024, 04:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: [S] Lotus Seven Duratec 2.0 195 KM
PostNapisane: piątek, 28 czerwca 2013, 10:30 
Offline

Dołączył: wtorek, 10 sierpnia 2010, 08:40
Posty: 75
OPIS:

Auto budowane pod naszym nadzorem. mocno doinwestowane.
Replika Lotus Super Seven, na bazie zmodyfikowanej ramy Tiger sRoadster
Zarejestrowany, jeżdżący. Auto do sprzedania gdyż w planach budowa Cobry od Cielucha.


Silnik - Duratec 2.0
1) miska olejowa Raceline superpłytka
2) obudowa pod filtr oleju - też raceline. + podkładka pod czujniki
3) pokrywa zaworów - raceline, z przesunietym wlewem oleju na srodek - nizsza efetkywnie o 35mm od oryginalnej
4) alternator - Egde sportowy 40A + mocowania Cosworth + kółka paska i pasek od Raceline.
5) rozrusznik - zregenerowany
6) Dolot - kolektor dolotowy wyciety na CNC przez Webcon, 2x podwójne przepustnice jenvey, trąbki 40mm aluminiowe, filtr pipercross "parówa".
7) wydech - zrobiony od zera, 4-2-1, przelotowy, z nietypową rurą tłumika
8) listwa paliwowa od Omex, wtryski Bosch 450 cc, regulator cisnienia ustawiony na 3,5 bara.
9) czujniki (cisnienia, temp, TPS itp) nowe
10) nowe sruby korbowodów - ARP (zeby mozna było RPM max podnieść do 8000)
11) komputer OMEX 600
12) dedykowana aluminiowa chłodnica I zmodyfikowany obieg chłodzenia (chłodnica robiona na zamówienie)
13) skrzynia N9, 5 biegowa.
14) dyferencjał - 7", ze szperą, na przykrecane półosie, nowe wzmocnione przeguby
15) hamulce -przód 240mm wentylowane, tył 257mm niewentylowane tarcze, po pełnej regenracji. Układ hamulcowy - wszystko teflonowe weżyki w oplocie - goodridge.
16) pedal box - stojące pedały, ratio 6/1, dwie pompy hamulcowe 0,625 cala i 0,7 cala na balance bar’ze + regulator na tył (mozliwość zmiany balansu hamulców P/T od 95/5 do 40/60
17) przekładnia kierownicza "krótka" 2,4 obrotu.
18) kierownica Momo 320mm, szybkozłączka, naba, usunieta stacyjka i przełaczniki przy kierownicy.
19) deska pokryta carbonem w polimerze (nie vinyl), Zegary - VDO vision
20) fotele – zodyfikowane cywilne – przerobione pianki, skórzana tapicerka (całość profesjonalnie)
21) pompa sprzegła - 0,75cala - łożysko hydrauliczne koncentryczne, sprzegło AP Racing (tarcza i docisk) lekkie koło zamachowe (4,5kg) z RWD motorsport.
22) dwon skrzynia biegów/silnik - aluminiowy z RWD, pod sprzegło hydrauliczne
23) układ paliwowy – Teflon w oplocie. Pompa Sytec (czyli Walbro) - potęzny potworek
24) zawieszenie – regulowana wysokość oraz amortyzatory, uklad wilowachaczowy przod i tyl
25) tylne swiatła hella koncentryczne, przednie tez - nietypowe jak na lotusowate auta.
26) felgi aluminiowe OZ F1 cup, czarny mat + opony Yokohama

KONTAKT: +48 602 464 425 lub http://walenda-motorsport.pl

CENA: 65000 zł (do negocjacji)

LINK DO OGŁOSZENIA: http://allegro.pl/lotus-super-seven-195 ... 38712.html

ZDJĘCIA:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron