Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
[S] Lotus Seven Duratec 2.0 195 KM http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=6&t=3215 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Walenda [ piątek, 28 czerwca 2013, 10:30 ] |
Temat: | [S] Lotus Seven Duratec 2.0 195 KM |
OPIS: Auto budowane pod naszym nadzorem. mocno doinwestowane. Replika Lotus Super Seven, na bazie zmodyfikowanej ramy Tiger sRoadster Zarejestrowany, jeżdżący. Auto do sprzedania gdyż w planach budowa Cobry od Cielucha. Silnik - Duratec 2.0 1) miska olejowa Raceline superpłytka 2) obudowa pod filtr oleju - też raceline. + podkładka pod czujniki 3) pokrywa zaworów - raceline, z przesunietym wlewem oleju na srodek - nizsza efetkywnie o 35mm od oryginalnej 4) alternator - Egde sportowy 40A + mocowania Cosworth + kółka paska i pasek od Raceline. 5) rozrusznik - zregenerowany 6) Dolot - kolektor dolotowy wyciety na CNC przez Webcon, 2x podwójne przepustnice jenvey, trąbki 40mm aluminiowe, filtr pipercross "parówa". 7) wydech - zrobiony od zera, 4-2-1, przelotowy, z nietypową rurą tłumika listwa paliwowa od Omex, wtryski Bosch 450 cc, regulator cisnienia ustawiony na 3,5 bara. 9) czujniki (cisnienia, temp, TPS itp) nowe 10) nowe sruby korbowodów - ARP (zeby mozna było RPM max podnieść do 8000) 11) komputer OMEX 600 12) dedykowana aluminiowa chłodnica I zmodyfikowany obieg chłodzenia (chłodnica robiona na zamówienie) 13) skrzynia N9, 5 biegowa. 14) dyferencjał - 7", ze szperą, na przykrecane półosie, nowe wzmocnione przeguby 15) hamulce -przód 240mm wentylowane, tył 257mm niewentylowane tarcze, po pełnej regenracji. Układ hamulcowy - wszystko teflonowe weżyki w oplocie - goodridge. 16) pedal box - stojące pedały, ratio 6/1, dwie pompy hamulcowe 0,625 cala i 0,7 cala na balance bar’ze + regulator na tył (mozliwość zmiany balansu hamulców P/T od 95/5 do 40/60 17) przekładnia kierownicza "krótka" 2,4 obrotu. 18) kierownica Momo 320mm, szybkozłączka, naba, usunieta stacyjka i przełaczniki przy kierownicy. 19) deska pokryta carbonem w polimerze (nie vinyl), Zegary - VDO vision 20) fotele – zodyfikowane cywilne – przerobione pianki, skórzana tapicerka (całość profesjonalnie) 21) pompa sprzegła - 0,75cala - łożysko hydrauliczne koncentryczne, sprzegło AP Racing (tarcza i docisk) lekkie koło zamachowe (4,5kg) z RWD motorsport. 22) dwon skrzynia biegów/silnik - aluminiowy z RWD, pod sprzegło hydrauliczne 23) układ paliwowy – Teflon w oplocie. Pompa Sytec (czyli Walbro) - potęzny potworek 24) zawieszenie – regulowana wysokość oraz amortyzatory, uklad wilowachaczowy przod i tyl 25) tylne swiatła hella koncentryczne, przednie tez - nietypowe jak na lotusowate auta. 26) felgi aluminiowe OZ F1 cup, czarny mat + opony Yokohama KONTAKT: +48 602 464 425 lub http://walenda-motorsport.pl CENA: 65000 zł (do negocjacji) LINK DO OGŁOSZENIA: http://allegro.pl/lotus-super-seven-195 ... 38712.html ZDJĘCIA: |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |