Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: 200SX S13 drift car + street killer.
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2005, 15:21 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 23:11
Posty: 87
Lokalizacja: Gdańsk
S13 CA18DET 1990r. powered by Jarkowy
Kolor wiśniowy
czasy
0-100 KM/H by stoper 7.1 @ 0.8Bar
0-60 MPH powtarzalne by Gtech:
7.09 @ 0.8 Bar
6.8 @ 0.9 Bar

6.16 @ 1Bar - 1 pomiar
Więcej nie dawaliśmy z obawy przed stukami (na 1 Barze się pojawiły więc dalismy spokój)

turbo dmuchnie spokojnie 1.4 Bar (dawało w zimie)


- Silnik po remoncie by Jarkowy http://www.skyracing.pl (jak i wszelkie inne
naprawy i modyfikacje) przebieg 175000, po remoncie około 2000.
- Sportowy kolektor baranek XSTuning
- lany Castrol RS10W60 co 5 tys. Od niedawna częściej
- Turbina robiona na zamówienie (pompuje od 1800 obrotów)
- Chip na 1.3 Bara. przesunięcie odcięcia do 8000 RPM
- wydech nierdzerwka 2.5 cala, kat 2.5 cala i końcówy tłumik z Mugenem
- MBC
- sprzęgło Exedy
- pompa paliwa Wallbro HP 255L/h
- świece platynowe NGK
- oil catch tank Greedy - czeka na założenie
- sprężyny HR -40mm
- amorki w bdb stanie
- heble: tarcze EBC nawiercane i nacinane, klocki Green Stuff, tył seria
- 3 sztuki felg 16x8 (jedna już nie żyje), oraz 2 komplety seryjnych 15 (drift/zima) 3 sztuki opon nowych zimowych (2 mce jeździły, jedna przecięta z boku więc do wymiany)
- dyfer ze szperą/LSD (Motul 90PA – świeżutki)
- Zmieniony tylny wózek - dobre gumy (89000km)

Zegary
- temp i ciśnienie oleju
- boost i AFR

Body
- spojler tył alfa 156

Wnętrze:
- srebrna główna konsola
- czerwone boczki i dywaniki
- sportowa gała biegów srebrna i czerwony skórzany mieszek
- podświetlenie zegarów na niebieskawy kolor
- audio tyle że plumka

Do zrobienia pozostało:
- zamontowanie IC (jest w bagażniku) + zrobienie dolotu
- pomalowanie auta i pospawanie podłużnic (są po 3 dziury w każdej) + progi (leżą w garażu)
- zamontowanie zegarów (może sam zdąże, ale czasu mi brakuje)
- spolerowanie i zamontowanie Oil catch tanka GREEDY (w bagażniku)
- rozpórki jeśli dużo driftów będzie.


Cena 13000 PLN - są to koszty modyfikacji w aucie. Zdjęcia wieczorem, ale auto nie wygląda tylko jeździ

Auto można zrobić na 300 KM (+ wałek od CA16DE) pdobny setup na Bemowie robił 13.3 bez szpery.

nr tel 606997930 karrlos@ wp.pl , gg (szukaj Karol Starzak)
Dodatkowo do zabrania: tarcze przód brembo bdb stan, tył seria x2, z 6 par klocków seria w różnym stanie, wózek z wywaloną gumą – prosty, drugi pogięty – wyjdzie jeden sprawny; pompy, pompki, układy, tylna klapa x2, kompletne heble przód i tył, drzwi lewe i prawe – około 5 metrów sześciennych różnych części.

Karol Starzak

_________________
200SX S13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 13 września 2005, 12:33 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 23:11
Posty: 87
Lokalizacja: Gdańsk
http://allegro.pl/show_item.php?item=63983945

_________________
200SX S13


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron