Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 21:54 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
REN napisał(a):
ja jezdzilem rok temu na sp9000 i nie narzekam :)


Widocznie nie jezdzisz agresywnie lub mniej agresywnie niz ja,kazdy zakret po toże pokonywałem z nad lub podsterownoscia z tej prostej przyczyny ze opony te sa do dupy na tor, niestety przekonałem sie o tym dopiero na miejscu :)
Po tym toze jezdziłem z duzo wiekszymi predkosciami chocby M3 i wiem co to jest przyczepnosc :)

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 23:03 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
spoko aniolek, jak zwykle jestes najlepszy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 12:28 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
o jeeeee :lol: :lol: :lol: fajna interpretacja z twojej strony :lol: :lol: :lol:


Nigdzie nie pisałem ze jestem debasiak itd.za to napisałem ze jezdziłem kilkoma samochodami juz po toże Poznań i nawet mam zapisane predkosci na nie których zakretach jakie uzyskiwałem tymi samochodami wiec jak to nie poraz pierwszy zreszta bywa już, zawsze znajdzie sie ktos kto pragnie z całego serca zrobic z kogos durnia bo sam nie potrafi zniesc chocby najmniejszej kszty najdelikatniejszej krytyki :lol:

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 12:51 
Offline

Dołączył: sobota, 9 października 2004, 21:31
Posty: 122
Lokalizacja: Warszawa
Aniołek metoda pomiarowa typu - patrzę na prędkościomierz - jest kompletnie do bani. Powody dla któych masz różnąą prędkość w zakręcie też mogą być przeróżne. Np. Subaru bez dociążenia przodu kompletnie nie chce skręcać, a M3 z pewnością tak. Wiele zależy od ustawień samochodu, etchniki jazdy, dokładności wskaźników, temperatury nawierzchni. Wydajesz dośc pochopne wnioski mi się wydaje.

_________________
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Ford Escort RS Cosworth HTT '96
by http://www.korneckiautosport.com
powered by Motorsport Developments


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 14:15 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 11 kwietnia 2005, 15:38
Posty: 31
Lokalizacja: wawa
Azrael napisał(a):
Np. Subaru bez dociążenia przodu kompletnie nie chce skręcać,


Moglbys rozwinac mysl? Zawsze myslalem, ze odciązanie przodu niweluje rycie, a z dociązaniem spotkalem sie tylko w maluchu na sniegu. KJS'iarze laduja do bagaznika troche kamieni, zeby zaczal skrecac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 14:30 
Offline

Dołączył: sobota, 9 października 2004, 21:31
Posty: 122
Lokalizacja: Warszawa
Mówię o dociążaniu w sensie techniki jazdy ;-) W zakręt wchodzimy na hamowaniu ("trail braking"), w inaczej zbalansowanym BMW coś takiego może się skończyc obrotem ;-)

_________________
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Ford Escort RS Cosworth HTT '96
by http://www.korneckiautosport.com
powered by Motorsport Developments


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 15:31 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 11 kwietnia 2005, 15:38
Posty: 31
Lokalizacja: wawa
Przepraszam, jestem dzis troszke niedysponowany i nie zalapalem tego, co chcesz przekazac:) Beemką tez musze wchodzic w zakret na hamulcu, bo 190 kg żeliwny blok silnika zawsze ma swoje zdanie na temat tego, w ktora strone chcemy jechac. Staramy sie wiec razem, z silnikiem znalezc jakis kompromis:)) A jesli ktos pisze, ze kazdy zakret pokonywal impreza z nad lub podsterownoscia, to moim skromnym zdaniem nie opony są winne..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 15:34 
Offline

Dołączył: sobota, 9 października 2004, 21:31
Posty: 122
Lokalizacja: Warszawa
Shiro - odpal/odczytaj gg ;-)


Zgadzam się z tym co piszesz. A niedyspozycja to pewnie pogoda ;-)

_________________
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Ford Escort RS Cosworth HTT '96
by http://www.korneckiautosport.com
powered by Motorsport Developments


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 16:05 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
Aniolek napisał(a):
zawsze znajdzie sie ktos kto pragnie z całego serca zrobic z kogos durnia bo sam nie potrafi zniesc chocby najmniejszej kszty najdelikatniejszej krytyki :lol:


potraktuj to jak brak checi z mojej strony do prowadzenia dyskusji na takie argumenty jak predkosc na zakrecie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 15 sierpnia 2006, 22:50 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
ile eliminacji jest w roku ,czy jeszcze w tym cos bedzie,w 2007 od jakiego miesiaca startujecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 16 sierpnia 2006, 09:38 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
będzie jeszcze minimum jedna, w przyszłym roku wystartujemy w kwietniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 16 sierpnia 2006, 11:00 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
Całkiem mozlie ze wchodziłem za szybko w zakrety powodując nadmierna nadsterownosc przez co traciłem cenne sekundy,pewnie spowodowane było to checia jazdy tak szybko jak M3 :lol: .Fak tez taki ze w zakretach niedociązałem przodu poprzez dochamowywanie lewa stopa(w obawie ze by sie to zle skoczyło :lol: ).Moja technika jazdy 4x4 to jak żut cepem na odległosc i bardzo wiele mam do poprawienia,co nie zmienia faktu ze opony miałem do dupy oraz że M3 to lepszy samochód na tor i pewnie to spinanie posladkow u mnie jest własnie spowodowane tym,że jestem rozczarowany troche Subaru.Może by tak kupic M3 znowu!

Niniejszym ogłaszam że nieco spiete moje wypowiedzi prosze nie traktowac osobiscie i co bardziej istotnie nietraktowac jako atak na kogokolwiek



:wink:

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 16 sierpnia 2006, 11:03 
Offline

Dołączył: sobota, 9 października 2004, 21:31
Posty: 122
Lokalizacja: Warszawa
Zobacz zę IntakWRX jechał pierwszy raz w życiu po torze i całkiem nieźle mu czasowo szło w tym kiepskim SUbaru ;-)


Ari Vatanen napisał - "Masz takie auto jakie masz i masz nim pojechac najszybciej jak się tylko da", "Stoisz na starcie do odcinka i masz slicki? Ciesz się że wiesz o tym że masz slicki".

_________________
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Ford Escort RS Cosworth HTT '96
by http://www.korneckiautosport.com
powered by Motorsport Developments


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 16 sierpnia 2006, 11:10 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
IntakWRW mial opony 225/45/17 a ja miałem 205/45/17 róznica w czasach nie była duza,wiec mam kogo gonic nastepnym razem.Swoja droga pamietac nalezy ze ja jechałem tylko 2 okrązenia w 1sesji na maxa zanim jedna z opon nie "eksplodowała",co skutecznie uniemozliwiło mi dalsza jazde i poprawe czasu,mysle ze w drógiej sesji jechałbym mniej agresywnie na zakretach na tych oponach co przyczyniło by sie do poprawy czasu.

Tak czy siak czas mam narazie słaby i nalezy pomyslec o jego poprawie.

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Pogadamy następnym razem jak dojedziesz
PostNapisane: środa, 16 sierpnia 2006, 22:50 
Offline

Dołączył: środa, 26 lipca 2006, 13:43
Posty: 128
Aniolek napisał(a):
IntakWRW mial opony 225/45/17 a ja miałem 205/45/17 róznica w czasach nie była duza,wiec mam kogo gonic nastepnym razem.


Pogadamy następnym razem jak dojedziesz, nie będziesz miał kilku kilogramów wymówek... :P

Trochę sie zawiodłem bo chciałem zobaczyć ile taki niski zawias jak Twój daje, do tego mówisz że “Tor Poznań” znasz wiec czas zrobiony przez Ciebie był by dla mnie wzorcem do osiągnięcia kiedyś. Niestety... nowa oponka nawaliła, a moja stara ze szrotu dała rade razem z klockami Remsy za 119 zł i spadkiem doładowania na 1 bara :P

Plan osiągnięty zapoznać sie z torem nie uszkodzić auta, ale tak wielki szacunek dla Combo diesel !


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron