Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego
http://forum.sss.org.pl/

Zapisy na ALT 28.10.2007 od 12.00 tor Poznań
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=9&t=1852
Strona 14 z 18

Autor:  Azrael [ czwartek, 25 października 2007, 07:55 ]
Temat: 

Ze zmiana kół nie będzie problemu.

Autor:  Darek2773 [ czwartek, 25 października 2007, 15:57 ]
Temat: 

OZ napisał(a):
Na miejscu będzie serwis z 4turbo. Marcin napisał mi, że będzie dostępny dla wszystkich uczestników.

Od której godziny serwis będzie dostępny?

Autor:  Azrael [ czwartek, 25 października 2007, 19:52 ]
Temat: 

A od której ma być?

Autor:  OZ [ czwartek, 25 października 2007, 21:27 ]
Temat: 

wystarczy jak będzie od 12.00, niech od razu rozkłada się przy depo koło wieży startowej,
uczestnicy w tym czasie będą na spotkaniu w budynku automobilklubu "w lasku" i ok. 13 pojawią się koło wieży

Autor:  andrzejCTR [ czwartek, 25 października 2007, 23:17 ]
Temat: 

i naprawdę te kursy to szybko i sprawnie trzeba przeprowadzić bo z soboty na niedzielę czas zmieniają i godzinkę jazdy tracimy hehe 8)



jeszcze możemy przy okazji naszego spotkania na torze pogadać o tym jak ma wyglądać przyszły sezon - może coś bardziej cyklicznego zrobić :?:

Chętnych jest zawsze więcej niż miejsc więc o frekwencję nie ma się co martwić tylko trzeba zarezerwować kilka terminów - i to jakoś bardziej w lecie proponuję :P

Wiem ze SSS zawsze jest zajęte w sezonie "Ćwiary" ale może wyodrębnić jakąś grupę od ALT albo ktoś inny by się podją organizacji - słyszałem że imprezy 4TURBO są na wysokim poziomie :!:


Taka myśl :twisted:

Autor:  rastas [ czwartek, 25 października 2007, 23:28 ]
Temat: 

Wsrod alfistow nastapila zamiana miejsc na pozycji 32.
Zamiast Stanislawa Rudowskiego AR 156 2,5 V6 - przyjedzie
Radosław Mazur AR 147 GTA

Pozdrawiam wszystkich
rastas

Autor:  Darek2773 [ czwartek, 25 października 2007, 23:48 ]
Temat: 

Azrael napisał(a):
A od której ma być?

Chodzi mi o obniżenie S4 żeby nie tracić czasu. Jeżeli jednak będziemy się godzinę szkolić od 12.00 do 13.00. to chyba Wam wystarczy?

Autor:  Azrael [ piątek, 26 października 2007, 00:05 ]
Temat: 

Rozumiem, że chcesz obniżać niezależnie od wpływu na geometrię?

Zadzwoń na 6914TURBO poprzedniego dnia wieczorem i dogadamy szczegóły.

Autor:  Darek2773 [ piątek, 26 października 2007, 08:47 ]
Temat: 

Azrael napisał(a):
Rozumiem, że chcesz obniżać niezależnie od wpływu na geometrię?

Zadzwoń na 6914TURBO poprzedniego dnia wieczorem i dogadamy szczegóły.

Chciałbym coś obniżyć. Jednak nie na tyle żeby poprzestawiać drastycznie geometrię. Tylko skąd mam wiedzieć ile :( . Ok w takim razie zapomnijmy o temacie. Dzięki za info.

Autor:  Azrael [ piątek, 26 października 2007, 09:47 ]
Temat: 

Darek2773 napisał(a):
Azrael napisał(a):
Rozumiem, że chcesz obniżać niezależnie od wpływu na geometrię?

Zadzwoń na 6914TURBO poprzedniego dnia wieczorem i dogadamy szczegóły.

Chciałbym coś obniżyć. Jednak nie na tyle żeby poprzestawiać drastycznie geometrię. Tylko skąd mam wiedzieć ile :( . Ok w takim razie zapomnijmy o temacie. Dzięki za info.



Setupy zawieszeń łatwiej popsuc niż poprawić - lepiej wczesniej pomierzyć jak się zachowuje geometria wraz ze zmianami.

Autor:  kondiHTG [ piątek, 26 października 2007, 11:14 ]
Temat: 

uczestnicy w tym czasie będą na spotkaniu w budynku automobilklubu "w lasku" i ok. 13 pojawią się koło wieży[/quote]

Witam, istnieje mozliwosc, zeby sie jakos z tego wykrecic, czy raczej niekoniecznie? Bo jesli tak, to w tym czasie udaloby sie nam tez troche " rozstawic" :) (zjechac z lawety, pozmieniac kola..).

Autor:  WłodekzPn [ piątek, 26 października 2007, 11:20 ]
Temat: 

OZ napisał(a):
wystarczy jak będzie od 12.00, niech od razu rozkłada się przy depo koło wieży startowej,
uczestnicy w tym czasie będą na spotkaniu w budynku automobilklubu "w lasku" i ok. 13 pojawią się koło wieży


Uuu, i znów z 6h nam się 4h jazdy zrobiły. Faktycznie, przez zmianę czasu będziemy jeździć do 17tj najdłużej.

Autor:  maciekha [ piątek, 26 października 2007, 12:18 ]
Temat: 

o 16 bedzie juz ciemno.


Rozumiem ze sprawa pompowania kol to bedzie zaden problem...?

Autor:  Darek2773 [ piątek, 26 października 2007, 12:21 ]
Temat: 

Mam jeszcze kilka pytań.
Jadę z kolegą i niestety nie mamy ani slicków ani R070 ani hamulców AP. Będziemy chcieli poznać tor i nie będziemy hamować na ostatnich metrach w związku z czym będziemy zdecydowanie wolniejsi niż pozostali. Czy będzie możliwość takiej jazdy? Czy organizacyjnie jest to do zrobienia (wpuszczenie dwóch maruderów :oops: )? Oczywiście na wyjściach pełny ogień jednak hamulce prawie seryjne (tarcze brembo wiercone, klocki ferrodo performance i opony dunlop 9000).
Pozdrawiam

Autor:  Azrael [ piątek, 26 października 2007, 12:25 ]
Temat: 

Na ostatnim ALT były różnice kilkudziesięciu sekund na okrażeniu w czasach między najlepszymi i najgorszymi więc myśle ze spokojnie.

Strona 14 z 18 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/