JerryEVO napisał(a):
Więc moje mają 6 tłoczków na przód i 4 na tył. Co do masy... Tarcze są dwu częściowe i waga całości jest niewiele większa od serii.
A co do wielkości. WRC 04 miał na przodzie i tyle tarcze 370mm (Brembo)
Co do klocków to mylne założenie. Wybrałem klocki Super Street Sports-R. Są to jak najbardziej klocki uliczne przeznaczone do używania razem z oponami zwykłymi. Zalecana temperatura pracy to -1 do 501 stopni celsiusza.
Na tor chcę używać klocków CC-X. Przeznaczone dla opon zwykłych, semi slick i slick. Temperatura pracy zalecana to 48-704 stopnie.
Więc chyba tak źle nie będzie...
Z góry robie założenie, że się nie kłócimy- to tylko wymiana poglądów.
Nie słyszałem żeby WRC (powiedz które) miały tarcze jednakowe na tył i przód 370mm. Jesli usłyszę to też chyba nie uwierzę. Po drugie nie wierzę że wogóle miały 370mm.... Po trzecie zakałdając hipotetycznie że tak było to musiał być to jakiś mega szybki i kręty rajd asfaltowy.... Powiedz który bo felgi 19 są w tym sporcie uzywane powiedziałbym niezmiernie rzadko.
Po kolejne zawsze myślałem, że w takim sporcie jak WRC, AP i ALCON to wiodące firmy... Jak ja się tym interesowałem nie było tam żadnego Brembo.
Po kolejne, nie myl temperatury pracy klocka z ogólną efektywnością i temperaturą pracy układu hamulcowego. To są dwie różne sprawy. A po ostatnie- to sprawdziłeś, że nie potrzebujesz innej pompy hamulcowej? Bo, że płyn inny to na pewno...
BTW... Będzie problem z jazdą po PL drogach na felgach 19 i plasterku gumy. Generalnie Powązkowska, wawa -Janki, trasa na Poznań, trasa na Katowice i kilka innych miejsc sezonowych- odpadajko.....