JerryEVO napisał(a):
I tak: 1.6T ściga się z 2.0T - efekt jest chyba z góry przesądzony.. 2.0T nie ściga się z 2.5T - czyli Subaru Impreza w specyfikacji EURO nie ściga się z Imprezą w specyfikacji US.
Nie sciga sie bo ma duzo wiekszy silnik. Wiekszosc Subarakow w PL ma 2.0T a nie 2.5T. Na tej zasadzie to mozna gadac dlaczego Integra R nie sciga sie z NSX.
JerryEVO napisał(a):
Moim zdaniem zamiast współczynnika powinna być zasada, że turbo automatycznie powoduje przeskok do klasy bezpośrednio wyższej..
Ale dlaczego? Wazna jest pojemnosc tez a nie same turbo. Dlaczego niby 2.0T (w sumie niewielki silnik) ma sie scigac z Suprami, GT2, GT3 i mocno wydlubanymi furami amerykanskimi - to jest dopiero bez sensu.
Wlasnie ta klasa tez bedzie fajna bo znajda sie w niej EVO, Subaru, M3, 350Z, S2000 i Audi, mocne BMW
JerryEVO napisał(a):
Podobnie współczynnik 1.3 dla slicków też nie spełnia swojej roli, bo 1.4 przejdzie do klasy wyżej, ale 2.0 już nie. Więc albo będzie zakaz stosowania slicków (jeśli ktoś chce być w klasyfikacji) albo trzeba to rozwiązać inaczej - na razie nie mam pomysłu jak.
Jak widze sa bardzo rozne odczucia co do slickow. Czekam az sie wypowie wiecej osob.
Istnieje mozliwosc zakazu startowania na slickach, bo to liga amatorska a slick sa duzo niebezpieczniejsze od drogowych opon