Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 22 czerwca 2018, 07:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Zgloszenie do ALT ABJ
PostNapisane: wtorek, 28 czerwca 2005, 14:58 
Offline

Dołączył: sobota, 19 czerwca 2004, 11:10
Posty: 20
Lokalizacja: Przemysl
bodo napisał(a):
Witam chcialbym zglosic udzial dwóch załóg w ALT w Poznaniu w
klasie s-1600

pozdro


A jakim autem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 28 czerwca 2005, 16:25 
Offline

Dołączył: wtorek, 28 czerwca 2005, 14:28
Posty: 9
Lokalizacja: wawa
peugeot 106 gti i 106 rallye


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 28 czerwca 2005, 17:54 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
daj jakieś dane uczestników, mogą być nicki

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 28 czerwca 2005, 20:27 
Offline

Dołączył: czwartek, 24 czerwca 2004, 07:30
Posty: 27
Lokalizacja: Poznan
Czy podczas następnych rund też będzie szansa na zrobienie kursu na licencję?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 28 czerwca 2005, 22:15 
Offline

Dołączył: piątek, 6 maja 2005, 00:24
Posty: 6
Troche duzo sie uczestnikow zrobilo. Bedzie wiec dobra zabawa, ale z drugiej strony ile trwa przejazd jednego okrazenia toru? Mnozac to przez liste uczestnikow to bedzie min 1,5 godziny na jedna runde, czyli w ciagu calego dnia to jakies 3 okrazenia kazdy bedzie mogl zrobic.

Czy mozna rozwazyc zmiane regul Time Attack, aby na torze jezdzily dwa samochody startujace w odleglosci polowy toru i jechaly na dochodzenie?

Moze w ten sposob uda sie wiecej pojezdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 00:35 
Offline

Dołączył: piątek, 11 czerwca 2004, 20:02
Posty: 151
Lokalizacja: znikąd
WojtekG napisał(a):
Troche duzo sie uczestnikow zrobilo. Bedzie wiec dobra zabawa, ale z drugiej strony ile trwa przejazd jednego okrazenia toru? Mnozac to przez liste uczestnikow to bedzie min 1,5 godziny na jedna runde, czyli w ciagu calego dnia to jakies 3 okrazenia kazdy bedzie mogl zrobic.

Czy mozna rozwazyc zmiane regul Time Attack, aby na torze jezdzily dwa samochody startujace w odleglosci polowy toru i jechaly na dochodzenie?

Moze w ten sposob uda sie wiecej pojezdzic?


Przejazd trwa okolo 2-2.20 min
Samochody beda jezdzic z parosekundowymi odstepami tak aby nie bylo potrzeby wyprzedzania. Wyprzedzac bedzie mozna na prostej tylko.
Wiec czasu wystarczy

_________________
tor Poznan w 1:53:040 Integrą R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 01:08 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
BEN napisał(a):
Czy podczas następnych rund też będzie szansa na zrobienie kursu na licencję?


don't know

Wojtek: przejazd kółka trwa 2 minuty, damy radę, będzie fajnie

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 10:59 
Offline

Dołączył: wtorek, 7 czerwca 2005, 14:36
Posty: 61
Lokalizacja: stolnica
kivik napisał(a):
Przejazd trwa okolo 2-2.20 min
Samochody beda jezdzic z parosekundowymi odstepami tak aby nie bylo potrzeby wyprzedzania. Wyprzedzac bedzie mozna na prostej tylko.
Wiec czasu wystarczy


Mam nadzieje, ze wiesz co robisz :roll:
Moim zdaniem ze wzgl. bezpieczenstwa 2 samochody na torze to max i to przy 1 min odstepie (przy okrazeniu trwajacym ok. 2 min) - powinny to byc rowniez samochody w tej samej klasie.

Z doswiadczenia moge powiedziec, ze warto jechac po dwa-trzy okrazenia - kierowcy sa w stanie lepiej wjezdzic sie w tor przy drugim okrazeniu, a nie wsiadac "na zimno" po godzinie czekania na swoja kolejke.

Poza tym jesli jedzie sie kilka kolek od razu - wtedy organizacyjnie jest latwiej i mniej czasu marnuje sie na ustawianie kolejnych samochodow.

Ale oczywiscie wszystko w rekach organizatorow.

pozdr!

_________________
"(...) Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae

Nürburgring Nordschleife 8:32 / Evo 8
Tor Poznań 1:48.6 / Evo 9 RS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 11:49 
Offline

Dołączył: wtorek, 28 czerwca 2005, 14:28
Posty: 9
Lokalizacja: wawa
w takim razie dopisz Boda i Karlosa do s-1600
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 12:02 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
w tamtym roku po przejechaniu 10 kółek=40 km miałem serdecznie dość, w tym roku będę jechał słabszym, cięższym autem i zapewne wolniej, choć więcej okrążeń (chyba że opony stwierdzą, że temu panu już dziękujemy :lol: )

w 2004 traciłem w zakrętach (przynajmniej na moich "ulubionych" dwóch) nadrabiając mocą na prostych, ponieważ tor jest bardzo szybki to największą sztuką jest nie tyle tor jazdy ale wejście w każdy zakręt z właściwą prędkością, pytanie tylko z jaką ;) no ale żeby się tego dowiedzieć to trzeba jeździć ... w kółko :D zresztą dla każdego auta ta prędkość będzie inna.

co do odstępów to 10 sekund spokojnie wystarczy trzymając się zasady że nie wyprzedzamy na zakrętach na pierwszym poznańskim spotkaniu i ustępujemy szybszym jadącym za nami

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 13:06 
Offline

Dołączył: piątek, 13 maja 2005, 00:44
Posty: 13
Lokalizacja: Poznań
OZ napisał(a):
co do odstępów to 10 sekund spokojnie wystarczy trzymając się zasady że nie wyprzedzamy na zakrętach na pierwszym poznańskim spotkaniu i ustępujemy szybszym jadącym za nami


W zeszlym roku jak bylem ogladac to jezdzilo wiecej samochodow i kolizji nie bylo wiec chyba nie ma sie czego obawiac :)

_________________
eNka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 13:17 
Offline

Dołączył: piątek, 3 czerwca 2005, 14:35
Posty: 22
Lokalizacja: Scyzzor-kowo
shodan napisał(a):

Moim zdaniem ze wzgl. bezpieczenstwa 2 samochody na torze to max i to przy 1 min odstepie (przy okrazeniu trwajacym ok. 2 min) - powinny to byc rowniez samochody w tej samej klasie.
pozdr!


:shock: Wyobraź sobie teraz ile czasu będzie trzeba czekać na swój przejazd ,gdy tylko 2 auta będą jechać po torze.Bez sensu.
Chcesz samemu pojeździć to śmigaj na kjs lub superoes.Po to jest organizowany ALT , żeby choć trochę przybliżyć kierowcy wrażenie uczestnictwa w wyścigach.Full kontakt to jest to :D

shodan napisał(a):
jesli jedzie sie kilka kolek od razu - wtedy organizacyjnie jest latwiej i mniej czasu marnuje sie na ustawianie kolejnych samochodow


Dokładnie tak,jeśli jedzie parę aut na raz.

Tak czy siak będzie superowo,tylko trzeba sobie jakieś używane oponki załatwić,
bo ten tor nowe opony to je na śniadanie :lol:

_________________
ET 12.04 pod górkę w Lublinie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 14:34 
Offline

Dołączył: sobota, 19 czerwca 2004, 11:10
Posty: 20
Lokalizacja: Przemysl
waszka napisał(a):

[...]

Tak czy siak będzie superowo,tylko trzeba sobie jakieś używane oponki załatwić,
bo ten tor nowe opony to je na śniadanie :lol:


Dokładnie, w tamtym roku przyciąłem TOYO T1S o jakieś 4mm po około 30 okrążeniach ;D Pewna Honda natomiast po dwóch kółkach zajechała z dymiącym się ogumieniem. Zresztą kilka osób wtedy zrezygnowało właśnie z powodu zdzierania opon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 14:36 
Offline

Dołączył: sobota, 9 października 2004, 21:31
Posty: 122
Lokalizacja: Warszawa
Zużycie opon to tez kwestia uatwienia zawieszenia i techniki jazdy. Prawdopodobnie da się na jednym kółku zmasakrować koła jak się postarać..no na 4....

_________________
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Ford Escort RS Cosworth HTT '96
by http://www.korneckiautosport.com
powered by Motorsport Developments


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2005, 15:14 
Offline

Dołączył: piątek, 11 czerwca 2004, 20:02
Posty: 151
Lokalizacja: znikąd
Shodan,

na pewno zrobimy tak zeby bylo bezpiecznie dla kierowcow i ich furek.
Wiekszosc rzeczy dotrze sie na torze.
Jedyne co moge powiedziec to to ze w zeszlym roku jezdzilo po 10-15 samochodwo na raz i nikomu sie nic nie stalo.
Bylo pare regul np ze nie wolno wyprzedzac na zakretach i ze nie mamy jezdzic zderzak w zderzak. Wtedy wszyscy startowali z boxow jeden za drugim. Byl tez jeden wyscig w kupie tylko ze najszybsze fury jechaly z przodu.
Teraz minimalnie chcemy to zmienic bo wtedy bylo tak ze czasem ktos kogos troche blokowal i teraz bedzie troche wiecej samochodow.
Moge powiedziec ze kontakt wzrokowy z inna fura jest super, imitacja wyscigu, odstepy sa na tyle duze ze nie boisz sie ze w kogos wpadniesz.
Tak jak napisal Oz, po 5 kolkach i tak juz jestes dosc zmeczony, my mielismy przerwe okolo 20 min pomiedzy sesjami i tak nikt nie nadazal odpoczac i ochlonac.
Na pewno wszyscy beda zadowolenie tak jak byli ostatnio.

_________________
tor Poznan w 1:53:040 Integrą R


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron